Permalänk
Medlem

K700 - Review, Vilken grym telefon!!

Man blir ju kär!

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358003

kolla även på z1010

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358537

Till alla som undrar vem den heta tjejen är: snubbens fru
Alla som undrar vart han får telefonerna ifrån: Han e svinrik "allt är till salu för rätt summa pengar"

Permalänk
Medlem

Grym review, k700 blev ju inte nå mindre åtråvärd efter detta... synd bara att den inte har memoryslot, hade den haft det så hade varit den ultimata GSM-luren.

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Det är lite lagom vill-ha-faktor på K700

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

jo den va fin..men z1010 nja..den vill jag nog inte ha.. tyvärr är alla 3g telefoner så stora :I
och tjejen hade jag nog inte heller velat ha..hon såg väl ok ut på modell bilderna med på dom andra bilderna...usch


ska nog köpa k700 och lg's nya med 1,3 mpixel..blir bra

tack sonicen för att du hitta recensionen

mvh tommy

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är en stor minus faktor att den som sagt inte har något memory-slot... sen så är större delen av minnet redan upptaget av SE:s egna förinstallerade grejer som inte går att ta bort..

Visa signatur

The man, the concept
AMD 3200+ @ 2500Mhz - Asus A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Crucial\Ballistix - Geforce 6800GS - Hyundai L90D+ 2xRaptor 36GB@Raid0

Permalänk
Hedersmedlem

Sjukt grym

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marcie
Jag tycker det är en stor minus faktor att den som sagt inte har något memory-slot... sen så är större delen av minnet redan upptaget av SE:s egna förinstallerade grejer som inte går att ta bort..

Det kommer ju enligt rykten med memorystick duo och 1,3 Mpix kamera senare...
Det finns plats för en expansionsplats redan nu om man tittar under batteriet.

Permalänk
Medlem

mm, som typ t610 och sen t630...

Kanske kommer en k700 och sen en k730 eller nåt ganska fort..

Visa signatur

The man, the concept
AMD 3200+ @ 2500Mhz - Asus A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Crucial\Ballistix - Geforce 6800GS - Hyundai L90D+ 2xRaptor 36GB@Raid0

Permalänk

Nej tack! Grymt överskattad mobil.

Permalänk

K700 var ju grymt fräsch!
Men kameran i den verkar vara oerhört kass

Men menyerna och allt annat är ju hur fräscht som helst!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
K700 var ju grymt fräsch!
Men kameran i den verkar vara oerhört kass

Men menyerna och allt annat är ju hur fräscht som helst!

Kameran kass? Vad jämför du den med? En digitalkamera? För jag tyckte bilderna såg riktigt bra ut för att vara en telefonkamera!

Då är det bara en lång väntan kvar då.....som tur så står man först upp på väntelistan på jobbet (SE)

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timppa
Kameran kass? Vad jämför du den med? En digitalkamera? För jag tyckte bilderna såg riktigt bra ut för att vara en telefonkamera!

Då är det bara en lång väntan kvar då.....som tur så står man först upp på väntelistan på jobbet (SE)

Kameror på mobiler är än så länge kassa, sen att vissa är mindre dåliga än andra är en sak.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

Vänta på S700 istället. Memory Slot osv. Kollar man på bilderna så ser man att det finns plats för det. Recensionen vart ju lite halvdan, fördrar Mobilereview istället. Men det känns inte direkt som ett köp. Min Z600 har ju redan allting jag behöver, mp3spelare har man redan, radio är överskattat och titta på videosnuttar på en liten display tänker jag inte ens kommentera. Men den ser fräsch ut.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad den kommer att kosta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Vänta på S700 istället. Memory Slot osv. Kollar man på bilderna så ser man att det finns plats för det. Recensionen vart ju lite halvdan, fördrar Mobilereview istället. Men det känns inte direkt som ett köp. Min Z600 har ju redan allting jag behöver, mp3spelare har man redan, radio är överskattat och titta på videosnuttar på en liten display tänker jag inte ens kommentera. Men den ser fräsch ut.

Visst har Z600 det mesta, men K700 spöar den ändå förutom att den inte är en clamshell om det är det man är ute efter.

K700 har ännu bättre display, bättre kamera (om man nu kan kalla en mobilkamera bra), radio (överskattat? eh om man gillar radio så är det ju inget minus att ha det i mobilen), riktigt fräsch design och smidigt format (som Z600 inte är), mycket mer minne mm.

Och S700, den kommer ut 4:e kvartalet och den spelar i en helt annan division än vad T610/630, Z600 och K700 gör.

Jag skall lätt ha S700, men jag kommer med all säkerhet köpa K700 när den snart släpps och ha så länge....

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dek
Visst har Z600 det mesta, men K700 spöar den ändå förutom att den inte är en clamshell om det är det man är ute efter.

K700 har ännu bättre display, bättre kamera (om man nu kan kalla en mobilkamera bra), radio (överskattat? eh om man gillar radio så är det ju inget minus att ha det i mobilen), riktigt fräsch design och smidigt format (som Z600 inte är), mycket mer minne mm.

Och S700, den kommer ut 4:e kvartalet och den spelar i en helt annan division än vad T610/630, Z600 och K700 gör.

Jag skall lätt ha S700, men jag kommer med all säkerhet köpa K700 när den snart släpps och ha så länge....

När S700 kommer så hoppas jag verkligen att det har lanserats fetare 3G telefeoner så att man slipper köpa S700. (4:e kvartalet i år + eventuellt försening kan ju bli början på 2005)

Visa signatur

The man, the concept
AMD 3200+ @ 2500Mhz - Asus A8N32-SLI Deluxe - 2x512mb Crucial\Ballistix - Geforce 6800GS - Hyundai L90D+ 2xRaptor 36GB@Raid0

Permalänk
Medlem

@dek: Sant sant, men telefonerna spelar i helt olika divisioner. JAG anser att min skärm duger, minnet är inget problem osv. Det är helt personliga åsikter och jag kommer garanterat att dräggla över telefon när den kommer. Dock anser jag att ett byte är helt önödigt då jag inte vet någon förutom prylbögar som verkligen kommer att ha nytta utav telefonen. ÅAS så duger nog en t68i för det mesta.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bramhag
Någon som vet vad den kommer att kosta?

3995:- har SE satt som ett rek pris...

Permalänk
Medlem

2004-06-30 är leveransdatum om man har förhandsbeställt den. Nån som hört annat datum?

Permalänk
Medlem

Jag tror inte på det datumet... gissar på slutet av sommaren

Permalänk

webhallen säger 10 juni.

Permalänk
Medlem

K700 verkar vara alltför hypad, blev faktiskt inte så imponerad av den där recensionen.

Visa signatur

B650M GAMING X AX • Ryzen 5 7600X • Radeon RX 6950 XT • 32GB 6000MHz DDR5 • AP201 • Custom Loop

Permalänk

Jag känner en kille som har fingrat på den (han jobbar på SE´s helpdesk) och han stämde definitivt in i lovsången

Så hype vettefan... jag tror den är riktigt bra. Det är ju i princip en utveckling av T610, T630 och Z600. Man tycker ju dom borde lärt sig från dom lurarna hur man ska göra en bra mobil

Permalänk

Re: K700 &amp; z1010 - Review, Vilka grymma telefoner!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
[
Till alla som undrar vem den heta tjejen är: snubbens fru

[/B]

http://www.pbase.com/image/28423530.jpg

ahh, hon var ju verkligen "jättehet"

Permalänk
Medlem

Re: Re: K700 &amp;amp; z1010 - Review, Vilka grymma telefoner!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuristoufa
http://www.pbase.com/image/28423530.jpg

ahh, hon var ju verkligen "jättehet"

kolla på bilderna som han har i telefonen...

Permalänk

Re: Re: Re: K700 &amp;amp;amp; z1010 - Review, Vilka grymma telefoner!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
kolla på bilderna som han har i telefonen...

det bevisar ju bara att alla kan bli snygga om man kör dom nåra varv genom photoshop

Permalänk
Avstängd

Jag vill ha en z1010 och ett tre-abonnemang (stavning?). Tyvärr har jag antagligen inte råd med något sådant om inget drastiskt händer...

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Re: K700 &amp; z1010 - Review, Vilka grymma telefoner!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sOnicen
Man blir ju kär!

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358003

kolla även på z1010

http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358537

Till alla som undrar vem den heta tjejen är: snubbens fru
Alla som undrar vart han får telefonerna ifrån: Han e svinrik "allt är till salu för rätt summa pengar"

Url finns inte längre, Hittar inget på www.howardforums.com någon som har en fungerande url??

Visa signatur

Mvh Adam
Laptop MacBook Pro, Htmac Mac mini, Barndator iMac G5, iPod mini, iPod Nano
"They have the Internet on computers, now?" Homer Simpson

Permalänk
Medlem

Ni som sett denna, finns det något jack så att man kan sätta in minneskort?
Hittar ingen info om det, ifall det går el. inte? Någon som vet?

edit: adress till reviewn: http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=358003

Permalänk

nej det finns ingen slot för minneskort. K700ans storsta minus enligt mig