Permalänk
Medlem

T310 skal av metall?

Min telefon känns lite sliten nu. Det är lite sprickor här och där. Därför undrar jag om det finns något SE T310 skal av metall.

Tacksam för svar!

EDIT: T300 skal går också bra

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

tror det är lite dåligt med det men annars är det ingen dum ide att köpa skal av metall

Permalänk
Medlem

Det skulle inte sitta fel med ett metallskal.

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem

Jag har sett ett metallskal. Men det var till 3310. Det är lite ont om skal och sånt krafs till SE

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

kan tillverka ett i plåt om du vill

Visa signatur

Ny sign på G

Permalänk

Vän,

Hur hade du tänkt dig att radiosignalen skulle ta sig genom metallhöljet?

Visa signatur

-" 'You have pierced the heart of Oden' it said. Turn around, or go forward, and be eaten by your fate." Donald Blake, The Incredible Hulk Returns

Permalänk
Medlem

Om du ser hur T310/T300 ser ut så är det enkelt...

EDIT: Om jag ska vara mer tydlig så har jag tänkt att ha kvar plasten vid antennen. T310

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

Metallskal vore trevligt, snyggt och hållbart Skulle inte sitta fel på min T230.

Visa signatur

The only problem with Microsoft is they just have no taste. They have absolutely no taste. And I don't mean that in a small way, I mean that in a big way, in the sense that they don't think of original ideas, and they don't bring much culture into their products.

Permalänk
Medlem

Det verkar ju vara lönlöst att leta

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-