Den sak du skapat som du är mest stolt över.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Don_Tomaso
Kallas Sokoban :).

Grymt bra spel. Har precis börjat. Är på bana 6.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Hedersmedlem

ampcontrol, program för att styra winamp och lite till (kan logga history till txt/xml, current song till txt/xml), copy to clipboard, starta winamp med hotkeys osv. Allting med egna format (som t ex det jag kör nu: [$title] [$pos/$length] vilket blir [Mono/Jezper Söderlund - Maya Bay] [01:36/05:28] när man trycker ctrl+alt+a.
Ska för övrigt göra om sidan strax (troligen imorgon, dvs 2004-07-27) för nya versionen som bör släppas samtidigt

http://exscape.org

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Jag skrev en extension till PHP förra helgen, inte det jag är mest stolt över kanske - men jag tycker det var rätt fräckt när det väl fungerade.
Den hämtar titel, längd och sökväg på låten som spelas i winamp, inget avancerat, bara en kul grej.

Jag vet faktiskt inte vad jag är mest stolt över, mina projekt brukar inte bli klara.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamn
Jag är stolt över mycket, men mina bilder är mina darlings.
Kolla på www.zapper.se/reine för att se några som jag är mest nöjd med just nu.

Mycket fina bilder. Jag antar att du arbetar som fotograf? Om inte så borde du Din portfolio var dock helt omöjlig att navigera runt i.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamn
Jag är stolt över mycket, men mina bilder är mina darlings.
Kolla på www.zapper.se/reine för att se några som jag är mest nöjd med just nu.

Grattis! Du har lyckats skapa den mest svårnavigerade sidan i hela världen! Om du fixar så man fattar vad man håller på med kanske jag kan ta en titt på dina bilder också

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Inaktiv

Är absolut mest nöjd med min nuvarande hemsida som är helt gjord i Actionscript 2 (Flash MX 2004)...

www.rotoni.net

Permalänk
Glömsk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Grattis! Du har lyckats skapa den mest svårnavigerade sidan i hela världen! Om du fixar så man fattar vad man håller på med kanske jag kan ta en titt på dina bilder också

Tyckte den var festlig. Inte alls så knepig.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Avstängd

jag är inte stolt över nått:P

men ja har bara gjort en hemsida(seriös):P

www.agge.tk

v 1.0 är mest stilren men 2.0 mer grym tycker jga..

chekca båda vettja;)

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Micket:
GRYMMA skisser! Sen var du inte lite krallig du...

Visa signatur

EOS 5D • EOS-1D Mark IV • 16-35/2.8L • 70-200/2.8L IS II • 35/1.4L • 200/2L IS • 400/2.8L IS

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nä det var feta bilder...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
Den här var ju inte så ful annars http://www.micket.com/3d/index.php?file=zombie.jpg

äh den, den sket sig lite, hade problem med hår-pluginet, Överdrivna highlights pga en bugg, och det går inte att fixa längre, för jag råkade ta bort alla gamla filer vid senaste formationen
(ögonbrynen på zombie versionen ser jävla knepiga ut, dom borde vara nästintill SVARTA men men)
lagt ner 3d ändåså

tack så mycket iaf
(förresten gjorde en till skiss nyss
http://www.micket.com/sketchbook/index.php?file=beard.jpg )

Permalänk

Har gjort en community i PHP.

Lite mer exakt:
- Ett forum. Ganska basic dock. Man kunde skapa trådar och svara. En admin kan låsa, klistra och radera trådar. Massa tråkfunktioner som att lägga in smiley, bilder och länkar. Det sista kan jag dock ej ta credits för då det är en vanlig "standardsak" och jag tog det direkt från en tutorial förutom att jag modifierade och lade till lite.

- Registrering/login.

- Adminsida där man kan banna folk och lägga till nyheter.

- Nyhetsscript.

- Kjamissida/kjypin. iofs väldigt simpelt. Man kunde bara läsa information om någon registrerad. Man kan även ändra sin egen info.

- Sökfunktion som man kan skriva in någon medlems username i så länkas man till dess kjypin

- Metalsektion. Denna ÄR jag faktiskt stolt över. Användare kan skriva in recensioner om band/album. Sedan så måste en admin godkänna recensionen. Om den är godkänd så kan andra läsa den. Detta genom att gå in på en tabell Där man kan välja villken genre av band man vill läsa recensioner av och sedan klicka sig vidare.

Allt på sidan är iofs väldigt simpelt och inget att skryta över. Men med tanke på att kan inte kunde ett jota PHP innan jag började med sidan och att jag började med sidan för ca 2 månader sedan och slutade jobba med den för ett par veckor sedan så är det kanske något att nämna.

Vill ej gärna lägga ut URLen efter som det är min egen server som antagligen inte har den minsta säkerhet.

Visa signatur

Förbannat!

Permalänk
Medlem

En bild jag gjorde till min flickvän för att göra henne glad (smörvarning)

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Takashi
En bild jag gjorde till min flickvän för att göra henne glad (smörvarning)
http://www.d.kth.se/~jsagatow/swec/isabeldarling.jpg

Det finns inget mer heligt än en toffel som är ärlig över sitt tofflande för flickan
*känna igen sig*

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Tror det jag är mest stolt över är en program som jag gjorde som del av mitt examensarbete. Det låter en välja ett fönster eller hela skärmen och sen spelar den in en film med ljud vad som händer. Sedan kodas ljudet om till MP3 format och filmen lagras som en komprimerad Flash-film. Programmet får till hyffsat små filer och är skrivet i C++.

Permalänk
Medlem

min son - 2 år...

hör inte till programmeringsforumet men jag är stolt över honom iallfall

annars är det en del www/wap-funktioner som jag inte hittat någon annanstans som jag jobbar med för tillfället
(nej jag kommer inte berätta vad det är)

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

UndCon: berätta vad det är.

"hehe, skämt å sido"
jag gör aldrig klart saker typ... har gjort en sida till min syrra som ligger ute nånstans, har inte URL till den här på jobbet [o:

Visa signatur

System: 2400+@2400mHz(200*12) VCore: 1.700 ][ 8rda+ ][ 2*256mb TwinMOS/Winbound PC3200 ][ Sapphire Radeon 9700 np ][ Kanintänder

Permalänk
Medlem

Just nu är det www.pertan.tk jag är lite stolt över iaf.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk

Jag måste nog säga att det jag är mest stolt över är min 30-06:a gevärskula som jag gjorde för ett j*vla bra tag sedan i Rhino3D. Har inte kvar den dock =/. Var så bra att min kompis, som var lite mer (fortfarande är) insatt i grafiska bilder och dylikt, lånade den och använde den till sina vapenmodeller :). Tog iof ett tag för mig å göra, men det var blod, svett och tårar i den :). Fast nu hade den nog inte sett så bra ut...aja.

Permalänk
Medlem

Just nu är jag mest nöjd över:

Mitt Tangentbord till Gameboy Advance, även om det var Amp'z sida som hjälpte mig på traven(Jag som trodde jag kom på det först )

Nätaggregatsfaq'en. Mest för att det var något jag verkligen gjorde klart och för att det faktiskt minskat antalet nätaggregatsfrågor

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Mina barn! De var roliga att tillverka, speciellt om man väger in år av övning på tillverkningsprocessen! Att skjuta skarpt sedan var kungligt roligt.

I övrigt måste jag säga att de är fantastiska skapelser som gör livet värt att leva! Och fina är de med. Men visst, de är en aning dyra i drift men vem är inte det? Dessutom är det värt det.

Visa signatur

Crap.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morr
Mina barn! De var roliga att tillverka, speciellt om man väger in år av övning på tillverkningsprocessen! Att skjuta skarpt sedan var kungligt roligt.

I övrigt måste jag säga att de är fantastiska skapelser som gör livet värt att leva! Och fina är de med. Men visst, de är en aning dyra i drift men vem är inte det? Dessutom är det värt det.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli riktigt nöjd över Teepop nu också. Så jag lägger till det på listan.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=31604...

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk

Är snart klar med en v1.0 av "WIMP 2004" för pbmspelet World War 4. (http://www.pagodagames.co.uk/)

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem

Just nu är det nog www.jnl.se har äntligen gjort en design som jag är nöjd med

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
Jag börjar bli riktigt nöjd över Teepop nu också. Så jag lägger till det på listan.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=31604...

What he said

Permalänk
Medlem

Jag är rätt stolt över att jag har gjort en hemsida som jag också sköter utan att kunna ett dyft om HTML eller PHP. Jag brukar söka efter HTML-tutorials så fort jag ska göra något mer avancerat än att lägga in en länk.

http://www.it.kth.se/mesekt

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?