SNES : Förvaringsbox

Permalänk
Medlem

SNES : Förvaringsbox

Har fixat mig ett SNES och hittills fyra spel. Men ingen av spelen har någon box eller manual.

Har för mig att det ska finnas någon slags box som man kan förvara SNES spel i, fanns iaf till NES. En låda med mjukelse eller något liknande.

Någon som vet var man kan få tag på en sån? har kollat på tradera men hittar inget.. Vill som inte ha spelen liggandes hur som helst.

EDIT : Kunde gissa att jag inte skulle få några svar, men läs så här istället så kanske ni vet :

Har fixat mig CS och har hittills fyra nya banor på kassett, men har ingen box till dessa kassetter.
Var kan jag få tag på en låda som jag kan förvara mina nya banor till CS?

Kanske någon svarar nu?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

kolla på spelbutiken, dom har en hel del snes grejer, köper själv därifrån.
www.spelbutiken.se

Permalänk
Medlem

Re: SNES : Förvaringsbox

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pato
[B

EDIT : Kunde gissa att jag inte skulle få några svar, men läs så här istället så kanske ni vet :

Har fixat mig CS och har hittills fyra nya banor på kassett, men har ingen box till dessa kassetter.
Var kan jag få tag på en låda som jag kan förvara mina nya banor till CS?

Kanske någon svarar nu? [/B]

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av meat4u
kolla på spelbutiken, dom har en hel del snes grejer, köper själv därifrån.
www.spelbutiken.se

Har kollat på spelbutiken.se och tvspeloteket.se, dom jag vet som har begagnade snes spel och basenheter..
Får väl bygga något själv, inte så bra för kassetterna och ligga frame hur som helst.

Och vad var det jag sa, bytte om till CS, då funkade det.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Hehe, jag reagerade på snes. Funkar som socker för mig. bzzz bzzz