inWharehouses rabatt bluff?

Permalänk
Avstängd

inWharehouses rabatt bluff?

Tjena

Funderar på att beställa lite saker från inwharehouse och då tänkte jag utnyttja några rabbater jag är berättigad till. Sweclockers egna eller studentrabbaten MEN om jag lägger in antec sonata pianoblack och sedan jämför med studentkortet, sweclockers och vara oinloggad så ser jag absolut ingen skillnad på priset? är det bara en bluff?

Visa signatur

ibm med dubbla slutsteg

Permalänk
Medlem

Jag får 50kr rabatt på antec sonata när jag är inloggad så jag vet inte vad ditt problem är.

Ditt pris 824:-
inkl. moms 1 030:-
Normalpris 864:-
inkl. moms 1 080:-
Rabatt 40:-
inkl. moms 50:-

Visa signatur

MacMini 1,25 GHz | 1 GB RAM | 40 GB HD + 200 GB extern |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mustafva
Jag får 50kr rabatt på antec sonata när jag är inloggad så jag vet inte vad ditt problem är.

Ditt pris 824:-
inkl. moms 1 030:-
Normalpris 864:-
inkl. moms 1 080:-
Rabatt 40:-
inkl. moms 50:-

Gör jag något fel? jag lägger lådan i vagnen e575681 när jag kollar i kundvagnen står det:'

Summa (Ex.moms) 864:-
Moms 216:-
Totalt (Inkl.moms) 1 080:-

Vad ska detta betyda?

Visa signatur

ibm med dubbla slutsteg

Permalänk

Re: inWharehouses rabatt bluff?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonas_d_
Tjena

Funderar på att beställa lite saker från inwharehouse och då tänkte jag utnyttja några rabbater jag är berättigad till. Sweclockers egna eller studentrabbaten MEN om jag lägger in antec sonata pianoblack och sedan jämför med studentkortet, sweclockers och vara oinloggad så ser jag absolut ingen skillnad på priset? är det bara en bluff?

du kanske måste vara inloggad?
hur ska inwarehouse annars veta att du är student och hänger på swec?

Visa signatur

the source of eternal wisdom
"All the good die young, all the evil seems to live forever"

Permalänk
Avstängd

ja, jag är inloggad men jag ser inte någonstans att det står rabatt eller något liknade och dessutom skulle det vara nån swclockerslogga och jag ser inte skymnten av någon sådan. Och jag reggade mig sweclockersportalen.

Visa signatur

ibm med dubbla slutsteg