Trött på EAGAMES Intro på NFSU2?

Permalänk
Avstängd

Trött på EAGAMES Intro på NFSU2?

Kanske ni har tröttnat på den irriterande introt med EA som jag, så jävla onödigt med den samt att det tar bara onödigt tid innan man kan börja spela.

Nu har jag inte skapat detta men ska kolla om det går göra lika med andra irriterande EAs äkliga intro (hey, jag är trött på dom).

http://home.no/bomber3/nfsu2.nointro-ln.rar Jag har testat den och det blinkar till ett par gånger samt muspekaren kommer fram, men den fungerar... dock gör backup på gamla filerna först.

Annat info finns i *.NFO filen

konstigt att man inte kan bifoga filer längre

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Räcker det inte med att ta bort *.Bik/VP6 filerna som återfinns i Moviekatalogern? Såvitt jag minns har det alltid funkat på alla EA spel, även på Xbox.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Det är det första man gör med spel. Man installerar det, startar det + kollar introt, konfigurerar videoinställningar och stänger av spelet.

Därefter fixar man en 'no-intro'-patch. (T ex så är det trevligt att ha en sådan till hands när man ska lira BF eller NFSU 2 eller andra EA-spel som har långa intros som man inte kan klicka bort)

Permalänk
Medlem

För mig funkar det helt bra att få bort introt. Tryck på nån tangent bara.

Visa signatur

Apple Macbook Pro