Leveranstid komplett.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gura6
vad ska man beställa från då?
ska köpa nytt system

komplett.se 10938 +205 i frakt

datorbutiken.com 10911 +199 i frakt

sen får jag beställa chassi och nätagg nånannastans, tror jag beställer från komplett dom va ju inte så farligt mycke dyrare

komplett.se om du frågar mig.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Hmm, fan alltså!! varierande kan man minst säga, första köpet ja gjorde kom dagen efter och jag beställde, denna ågngen en mus, beställde den i söndags och den packades klart idag fredag, sen så kommer den väl på måndag nästa vecka då. eftersom posten alltid e snabba iafl!
jävla komplett, blir fan inga fler gånger! man ska ju få det samma arbetsvecka iafl!!!!

// jacob

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yacob
Hmm, fan alltså!! varierande kan man minst säga, första köpet ja gjorde kom dagen efter och jag beställde, denna ågngen en mus, beställde den i söndags och den packades klart idag fredag, sen så kommer den väl på måndag nästa vecka då. eftersom posten alltid e snabba iafl!
jävla komplett, blir fan inga fler gånger! man ska ju få det samma arbetsvecka iafl!!!!

// jacob

Du kanske ska fundera lite på dina argument. För det första så jobbar dem troligtvis inte under helgen... alltså kan du räkna din order som lagd på måndagensmorgonen. För det andra så tror jag inte dem letar upp "Yacobs namn" bland ordrarna och slänger den före alla andra ordrar som lades under helgen. Men visst vill man ha så lite fördröjning som möjligt på sin order, det kan jag hålla med dig om. Hoppas du får den idag blir det väl då

Visa signatur

Opteron 165 (291x9 = 2620MHz), DFI LanParty UT Ultra-D, G-Skill PC4000(9/10, 3-4-3-8), PC X1800XT512Mb(Stock) Lian Li PC73-SLB, Tagan 580W

Permalänk
Medlem

beställde paketet i sign den 14 december har inte kommit än

Visa signatur

System: Amd S939 3500+(NC) Thermaltake Bigwater| Mobo: Asus SLI DELUXE | Grafik : xfx Geforce 6800GT PCI-E med NV silencer 5 | System HD: Raptor 36.7GB | Lagring: 2st Maxtor DiamondMax 200GB/st | Minne: OZC Platinum | Chassi: Antec gammalt grått lanboy

Permalänk
Medlem

ännu värre när det står att dom levererat grejerna men posten säger att dom inte fått dom...