WOW, köpa betan?

Permalänk
Medlem

http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=858...

Förhandsbokar du spelet så skickas betan hem till dig direkt. Beställde mitt därifrån, tog bara en dag att få hem det.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

att tro det inte blir en character-wipe efter betan är ju önsketänkande men ingeting är omöjligt som det heter.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Om man köper betan, kan man inte använda cd keyn i hela sen? ingen koll, tycker de bara e lite skumt att man köper en beta version :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PoW^
Om man köper betan, kan man inte använda cd keyn i hela sen? ingen koll, tycker de bara e lite skumt att man köper en beta version :S

Om du köper endast betan kommer det ju att dras av 100 kr på retail sedan, bortsett från det erbjudande spelbutiken har.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

gameshop.se säljer fortfarande betakitet, min kompis fick det igår.

Permalänk
Graded.se

Well, det är inte intressant för min del längre då jag hittat ett mycket roligare mmorpg

*tipsar* www.kalonline.com <<------ rekomenderas varmt!

Permalänk
Medlem

men de som inte köpt eubetan kommer väl kunna spela inom en snar framtid om jag förståt det hela rätt.. de som köpt har bara förtur på betan. men att de snart kommer att släppa in mer folk.

Jag tror ju att de måste det eftersom det inte är såå mycket folk inne på servrarna nu och det är ju en stresstest. Men vad vet jag...

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.

Permalänk
Medlem

Vi fick min idag från www.megastore.se
Spelar med en mage troll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAkRo
Vi fick min idag från www.megastore.se
Spelar med en mage troll

gött då e jag inte ensam iaf

Visa signatur

| 8700K | ASUS Z370-F STRIX | Deepcool 240 EX | G.Skill Trident Z 16GB 3000Mhz | ASUS GTX 1080 Strix | SAMSUNG 970EVO 500GB | Evga 1600W P2 | ACER XB271HU | NZXT H440W |

Permalänk

det finns på bokia här i sala. eller fanns var ett tag sen jag kollade(typ 2veckor).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalare
Well, det är inte intressant för min del längre då jag hittat ett mycket roligare mmorpg

*tipsar* www.kalonline.com <<------ rekomenderas varmt!

Hur vet du att det är roligare om du nu inte ens har testat WoW? Matte du lär dig aldrig ^^

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!