Bilder på ny Fallout titel... Till PS2 och Xbox???

Permalänk

Bilder på ny Fallout titel... Till PS2 och Xbox???

http://www.gamespot.com/ps2/rpg/falloutworkingtitle/screenind...

Om detta är Fallout 3 så kommer jag att gråta. Och det är inte lyckotårar.

Förvisso nämns bara Bethesda som utgivare, inte utvecklare. Det kanske är sista skriet från Interplay, då de inte har råd att agera som utgivare i deras ekonomiska tillstånd. Men det vore helt ologiskt att göra en till titel efter megafiaskot Brotherhood of Steel.

Permalänk
Medlem

Det kan bli bra eftersom Bethesda gör spelet, om dom offrar lite tid så..

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

fy satan så fult det var.. >.<
inte ens charmigt fult på nått sätt... suck

hoppas dom fixar till det lite.. eller kompenserar med en bra story / fet inlevelse och känsla, till skillnad från FT:BoS

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Ännu en spelserie som förstörds.

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
Ännu en spelserie som förstörds.

Tog orden ur min mun

Visa signatur

24 timmar kallt kaffe

Permalänk

Och ett spel är endast bra ifall grafiken är bra, eller hur?

Permalänk

Problemet är att det ser ut som BOS. Och vi vet hur det blev med det spelet.

Permalänk
Medlem

Jag har för mig Fallout 3 skulle vara fortsättning på 2:an.
Och inte bli nå brotherhood skitfortsättning.
Den är väl ändå största floppen genom tiderna och hamnade längst upp på nån med worst game of the year.
Gör man en 2:a på nått sånt så bör man byta jobb.

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem

Älskade 1an och 2an så hoppas verkligen inte att det där blir 3an

Permalänk
Medlem

väldigt dåliga screenshots..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

“We are overjoyed,” said Howard. “Fallout is one of my favorite games, and we plan to develop a visually stunning and original game for Fallout 3 with all the hallmarks of a great RPG: player choice, engaging story, and non-linearity.”

Tror vi får vänta ett par år för att se några screens, lär ju bara vara något skämt eller blivit något fel på gamespot. Lär ju bli samma kvalitet i F3 som TES4 om inte bättre eftersom dom hann börja med TES4 först.

Permalänk
Medlem

ser ut att bli ett riktigt skit spel..

Permalänk
Medlem

Från http://www.nma-fallout.com

Citat:

In a thread on our forums, Gavin "Kathode" Carter elaborated on two earlier news stories. In response to GameSpot's Fallout (working title) screenshots supposedly to be published by Bethesda:

Yeah, we had nothing to do with this. I have no idea what that game is or why they attributed it to us.

Detta måste alltså vara något sorts plagiat eller skämt, eftersom Bethesda inte har något med det att göra.

Permalänk
Medlem

ja det va inte fagert att se på

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Bethesda har en svår uppgift framför sig. Fallout 2 är bra högt upp på min topplista över bästa spelen någonsin.

Visa signatur

(http://rivfader.blogspot.com)
Blank face in the windowpane
Made clear in seconds of light

Permalänk
Medlem

Det där är screens från Fallout Brotherhood of Steel fast med andra kamera vinklar bara.

Säkert Beta bilder från det spelet så som dom tänkt att det skulle sett ut på PS2, men eftersom det är skrotat av Interplay nu så lär vi knappast se denna titel.
Inte för att jag gråter några tårar direkt.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Som sagt det där är inte screens från FO3. Kom igen nu, tänk lite. FO3 kommer dröja flera år - det finns såklart inga screens ännu.

Permalänk
Medlem

Hmmm Fallout Brotherhood of steel är ett av mina favoritspel genom tiderna.

Hmm, man kan säga att man tycker ett spel är ett skitspel, men man kan nog inte säga att det ÄR ett skitspel. Viktig skillnad.

Hmm, köpte Fallout 2 några år efter att jag spelade Bos, och blev enormt besviken på FA2...

Jag hoppas personligen att någon tar på sig att utveckla ett Brotherhood of steel 2. Vore toppen.

Ska bli intressant att se om det blir något FA3 (inte för att jag kommer köra det själv, men för att så många andra väntar på det).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rivfader
Bethesda har en svår uppgift framför sig. Fallout 2 är bra högt upp på min topplista över bästa spelen någonsin.

Jo och jag tror inte Bethesda är dom bästa för ett Fo Spel. Se bara på dom tråkiga dialogerna i Morrowind. Fo 1&2 hade grymt bra dialoger och mycket svordomar.;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohnB
Hmmm Fallout Brotherhood of steel är ett av mina favoritspel genom tiderna.

Hmm, man kan säga att man tycker ett spel är ett skitspel, men man kan nog inte säga att det ÄR ett skitspel. Viktig skillnad.

Hmm, köpte Fallout 2 några år efter att jag spelade Bos, och blev enormt besviken på FA2...

Jag hoppas personligen att någon tar på sig att utveckla ett Brotherhood of steel 2. Vore toppen.

Ska bli intressant att se om det blir något FA3 (inte för att jag kommer köra det själv, men för att så många andra väntar på det).

Tyvärr kommer nog aldrig BOS2 att komma då både BOS och Tactics floppade rejält.
Det var för att man försökte göra ett action spel och använda sig av fallout namnet för att sälja lite extra, det var nog inte konstigt att du blev besviken på Fallout 2 om du spelade BOS först och gillade det eftersom att det inte ens är samma genre.

förövrigt:

www.nma-fallout.com för att hålla reda på det senaste om allt Fallout relaterat.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk
Medlem

Det där var inte riktiga bilder på spelet och Nej det är inte Fallout 3, vet tyvärr inte mer om just detta spelet. Detta spelet kan också bli bra, men jag längtar mer till Fallout3 :>

Permalänk
Medlem

verkar som screenshotsen är borta ?

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Det var ju synd att black isle las ner..

dom har nog gjort dom bästa spelen genom tiderna tror jag..

Fa1 & Fa2 är nog de bästa spel som ha gjorts..

Såg en röstnig bland rpg och Fallout 2 slog Balders Gate 2 med typ 45 röster.. tror att det var gamespy som det var röstning..

Visa signatur

| A64 3200+ | 2x Apacer 512 Mb Pc3200 | Powercolor x800 XT |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjortisslayaH
Det var ju synd att black isle las ner..

dom har nog gjort dom bästa spelen genom tiderna tror jag..

Veckans visdomsord. Black Isle har alltid varit nr 1 för mig också. *gråter en skvätt*

Permalänk
Medlem

Den här tråden förklarar varför spel som Doom 3 (mycket grafik, lite hjärna imo) säljer eftersom folk kommenterar att ett spel kommer att bli dåligt efter att bara sett lite screenshots.

Permalänk
Medlem

Har Bethesda något nman på sin Fallout titel? Screenshotsen från det verkar ju riktigt lovande, det lilla de visat då.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Har Bethesda något nman på sin Fallout titel? Screenshotsen från det verkar ju riktigt lovande, det lilla de visat då.

Med tanke på att dom håller på att sätta ihop ett team till Fallout 3 nu, så har dom alltså inte hunnit jobba tillräckligt länge för att det ska finnas några screenshots.

Om du läser lite högre i tråden ser du några quotes från nån Bethesda kille som säger att dom inte ens vet vad det där är för titel.

Eftersom Interplay inte längre finns (knappt iaf) tror jag inte heller att detta kommer att bli klart, även eftersom att dom där screenshotsen är mer än ett år gamla.

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

Är det bara jag som tycker att Fallout Tactics: Brotherhood of Steel ägde sönder? Jag spelade i princip hela ettan och tvåan men jag tröttnade fort, då jag tycker att CTB (Continuesly Turn Based) passar mig bättre än TB (Turn Based).

Visa signatur

Sweclockaz!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohnB
Hmmm Fallout Brotherhood of steel är ett av mina favoritspel genom tiderna.

Hmm, man kan säga att man tycker ett spel är ett skitspel, men man kan nog inte säga att det ÄR ett skitspel. Viktig skillnad.

Hmm, köpte Fallout 2 några år efter att jag spelade Bos, och blev enormt besviken på FA2...

Jag hoppas personligen att någon tar på sig att utveckla ett Brotherhood of steel 2. Vore toppen.

Ska bli intressant att se om det blir något FA3 (inte för att jag kommer köra det själv, men för att så många andra väntar på det).

Rätt imponerande att lyckas köpa Fallout 2 två några år efter Fallout: Brotherhood of Steel, då det spelet bara funnits ute i ett år

(Ja, jag förstår att du nog menar Fallout Tactics: Brotherhood of Steel, men jag var bara tvungen )

Fallout: BoS ÄR ett skitspel, medans Fallout Tactics: BoS verkar ganska omtyckt av vissa, inget jag själv fastnade för dock.