Razer Diamondback - Framåt bakåt i Firefox/IE?

Permalänk
Medlem

Razer Diamondback - Framåt bakåt i Firefox/IE?

Hur får man tumknappen att gå framåt och bakåt i Firefox och IE? Har sökt i det medföljande programmet utan någon större framgång.

Permalänk
Medlem

Min Diamondback har den funktionen helt utan någon drivrutin. Kör alltså på WinXPs standarddrivrutin för USB möss.

Visa signatur

“Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we.” - President Bush - August 5, 2004

Permalänk
Medlem

Hmm, ska testa. Men är det inte så att XP-drivisen bara stödjer max 400dpi?

Permalänk
Medlem

Re: Razer Diamondback - Framåt bakåt i Firefox/IE?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph
Hur får man tumknappen att gå framåt och bakåt i Firefox och IE? Har sökt i det medföljande programmet utan någon större framgång.

Jag bara kopplade in som vanligt och allt funkar inget extra behövdes.
XP skall ju stödja det.

Permalänk
Medlem

jag har samma mus.... vill oxå lösa detta "problemet"...
har du hittat nån lösning?
använder ju bakåt hela tiden.

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Man ska kunna lägga till egna knapptryckningar och binda dem till knapparna i programmet som följer med musen. Jag provade det och framåt gick bra (alt+höger pil) men vänster gick inte, den accepteade aldrig att jag valde vänster pil som en knapptryckning.

Så det gäller bara att komma på knapptryckningarna för det man vill göra så kan man binda det förhoppningsvis.

Permalänk
Medlem

skitgött... jag visste inga kommando för IE.... men alt pil funkar bra.. ska testa å köra sån macro på det nu

edit: får det inte att funka med det iheller. kaaaaassst

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Vad är macro?

Har köpt Diamondback idag och frågade precis samma sak, men fick det att funka nu.

Jah har iaf knapp 4 el 6 kommer inte ihåg vilken som WIN control och den andra framåt har jag alt+högerpil.

Permalänk
Medlem

http://razer.tigga.org/files/rzrdi_en-5001-beta.rar

Ladda ner dom och sen tar du assign a key till mus knappen 4 alt+högerpil och samma sak på knapp 6 fast alt+vänsterpil.
Så fungerar det så jättebra så.
Och om ni undrar vad det är för fil, så är det dom nya beta drivrutinerna till Razer Diamondback.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah
http://razer.tigga.org/files/rzrdi_en-5001-beta.rar

Ladda ner dom och sen tar du assign a key till mus knappen 4 alt+högerpil och samma sak på knapp 6 fast alt+vänsterpil.
Så fungerar det så jättebra så.
Och om ni undrar vad det är för fil, så är det dom nya beta drivrutinerna till Razer Diamondback.

Vad är det för skillnad på dom jämför med äldre versioner? Drar ner ändå...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 412
Vad är det för skillnad på dom jämför med äldre versioner? Drar ner ändå...

vet inte, förutom att i den här nya kan man typ assigna till allt möjligt.

Permalänk

Vad dom nya drivrutinerna gör

Läs detta så förstår ni vad dom flesta har väntat på!!!

UTAN ACC :D:DD:

http://razer.tigga.org/download-db-en.php