Permalänk
Medlem

Ferentus beta

Undrar om detta beta. Någon här som är registrerad closed beta testare? Läste att idag/inatt så skulle alla chars wipas och spelet skulle bli open beta.

Nu undrar jag, innebär detta att fler kommer kunna registrera sig? Och ni som ev är closed beta testare, har charsen wipats? Är itne så haj på deras tidszoner.

EDIT: Länk till spelet http://www.ferentus.com/ För er som vill veta är detta ett mmorpg spel.

Permalänk

Open beta brukar betyda att fler kan registrera sig, ska nog själv testa det här spelet, såg ganska härligt ut.
ca:4h kvar till open beta om jag har räknat rätt, men innan det måste man nog sova.

Visa signatur

- Pappadel: Corsair CX500M - Mammakort: ASRock Z87 Pro3
- Korttidsminne: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3 CL8 - Tänkarhjärna: Intel i7-4790K
- Sekort: Zotac GTX670 2GB - Långtidsminne: Samsung 840 250GB Basic.

Permalänk
Medlem

Är det någon som har lyckats registrera sig?

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aaargh
Är det någon som har lyckats registrera sig?

Inte då jag =(

Permalänk
Medlem

Har reggat mig på forumet och folk bara klagar och klagar. Verkar som om dem gjort spelet svårare, mycket svårare.

Sen så verkar det inte hända mycket med open beta registreringen, ingen admin som svarat på forumet än.

Permalänk
Medlem

Attans, detta spel som verkade så lovande...

Visa signatur

"If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to stort it out themselves." -- Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Hur går det med registreringen?? nån som vet?

Permalänk
Medlem

Re: Ferentus beta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen

Nu undrar jag, innebär detta att fler kommer kunna registrera sig? Och ni som ev är closed beta testare, har charsen wipats? Är itne så haj på deras tidszoner.

Vet inte om det beror på att jag är berusad, eller att jag inte är tonåring längre, men det där lät jävligt kul

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Ferentus beta

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD

Vet inte om det beror på att jag är berusad, eller att jag inte är tonåring längre, men det där lät jävligt kul

Låter helt normalt, bara lite förkortningar här och där

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tell

Vad jag läst mig fram till så komemr det inte att bli någon reggning.
Den här betan e endast till för samma personer som var med i closed beta, man kan säga att det här e closed beta part 2.

Det är vad folk säger, men utvecklarna har knappt sagt något så det är bara att vänta verkar det som :S

Permalänk
Medlem

ännu ett fantasy-mmorpg.. kan dom inte sluta göra såna snart?

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det är ju samma allihop...börjar få samma status som RTS spel...

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Såg nu att det utvecklarna skrivit på hemsidan. Verkar nu som om de kommer fortsätta köra closed beta tills de känner sig klara för open beta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Såg nu att det utvecklarna skrivit på hemsidan. Verkar nu som om de kommer fortsätta köra closed beta tills de känner sig klara för open beta

fan va synd =(
verkade ju små kul