Permalänk

Äntligen någon som vänder ryggen emot Microsoft

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever..

Permalänk

HAHAHA så jäkla bra *asgarvar

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Det här är ett experiment då nyheten inte riktigt är hårdvara. Tycker ni det är bra eller dåligt att sådana här nyheter postas dagar då det ändå inte händer så mycket?

det är positivt med fler nyheter!

Visa signatur

Every dollar spent on a Sony product sends a message that you are OK with a corporation who spies on your personal computer habits and opens up your PC to malicious hackers.
Våga vägra SONY!

Permalänk
Medlem

Mer sånt!

men som andra har nämt, bara det inte går till överdrift och tar bort hårdvarunyheter

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk

lite lack eller haha : D

Visa signatur

Dell Inspiron 9300 :: Intel Pentium M 1.86Ghz 533Mhz 2Mb @ 1.05V(0.7V@6x) :: 2048Mb DDR2-533 :: 256MB GeForce 6800 Go :: Fujitsu 100GB (5,400 rpm) :: NEC 6550A 8X DVD+/-RW :: 17" UltraSharp WXGA+ : Stock 3dmark05 = 3497 (OC 4496): 3dmark06 = 2226 (OC)

Permalänk
Medlem

Tufft!

Visa signatur

http://www.eccore.com/ #Eccore - #Habitgamer At IRC / Quakenet

Permalänk

Jaa. Fler såna här nyheter, nyheter är aldrig fel och nivån känns lite högra här än IDG

Permalänk
Medlem

Så länge det har med datorvärlden att göra är det bara fortsätta spruta ut nyheter tycker jag, blir lite trist om det bara är hårdvara och det är därför jag sällan läser nyheterna. Bra jobbat

Permalänk
Medlem

Måste kännas oerhört skönt att vara VD för Google å veta att man gång på gång lyckas reta upp i den stora bikupan

Mer sådana här nyheter! Men minska bara inte på övriga nyheter bara!

/M

Visa signatur

Ah...min älskade Lenovo budget bärbar med Dual-Core! Spöar vilken Celeron / Atom vilken dag som helst i veckan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Det här är ett experiment då nyheten inte riktigt är hårdvara. Tycker ni det är bra eller dåligt att sådana här nyheter postas dagar då det ändå inte händer så mycket?

Javisst, är det nyhetstorka så är det. Då är det bättre med lite irrelevanta nyheter än inga nyheter alls.

EDIT: Det heter irrelevanta, inte orelavanta!

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Det är den här killen va? http://www.goyk.com/flash.asp?path=948

Oh, då är jag inte förvånad ^^

Permalänk
Medlem

Posta lite nyheter som denna när det är ont om annat.

Ifall han dödar Google dödar vi M$...:rolleyes:

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

Jag ser gärna fler nyheter på sidan, och dessa får gärna ha en brev täckning av IT-världen i allmänhet. Jag anser dock att denna nyhet har i princip samma nyhetsvärde som rent skvaller, och att denna sida bör sträva efter en högre nivå av seriositet. Oavsett om dissar av Microsoft alltid går hem hos en stor massa så känns nyheten tämligen ointressant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kniv-mannen
Det är den här killen va? http://www.goyk.com/flash.asp?path=948

Oh, då är jag inte förvånad ^^

Hahahaha fan det bästa jag sett på länge.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Pcgames destroyed my life, good thing I have 2 extra lives.

Permalänk

Det är väll ok att spä på nyheterna när det är torka.

Citat:

Lee also demanded that Google pay all his legal fees if Microsoft sued, a request that was granted.

Smart grabb

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Avstängd

Den snubben verkar inte ha alla skruvar tightade

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs §7 i våra regler

Permalänk
Gäst

Verkar som Google försöker ta över Microsofts monopol. Vänta bara, snart kommer det att kosta pengar för att söka på google.

Permalänk
Medlem

hehe det var en mycket kul nyhet

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

mja, han värkar inte vara helt frisk i huvet: http://www.ntk.net/ballmer/mirrors.html

edit: en av filmerna är densamma som den som redan har blivigt postad, men det är en till där han säger "developers" 1000 ggr.

Visa signatur

heh..

Permalänk

Jag har alltid tyckt att Steve Ballmer är lite läskig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AeroToad
Verkar som Google försöker ta över Microsofts monopol. Vänta bara, snart kommer det att kosta pengar för att söka på google.

naerå, jag tror inte Google har något ont i tanken, de är bara här för att rädda oss från M$! Länge leve Google!

(Eller så kanske de likt Hitler försöker vinna folkets förtroende för att sedan begå folkmord)

Permalänk
Gäst

Skulle inte lira på något företag som försöker få monopol som en räddare i nöden :S

Permalänk
Medlem

MS är verkligen skiträdda för google, helt klart..

Permalänk
Medlem

Kan vi se fram emot operativsystemet Google snart tro?

Visa signatur

AMD 2500+ Barton | 512mb x 2 pc2700 | Radeon 9800 Pro | Gigabyte GA-7VA | Aopen 350W @13012p i 3Dmark01

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gimpster
Kan vi se fram emot operativsystemet Google snart tro?

Håller dom inte redan på att utveckla det?
Tror jag läste det någonstans... vet dock inte vart, så det är möjligt att det bara var ett skämt eller nått.

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Japp mer såna här nyheter ifall ni inte drar ner på andra nyheter om hårdvara!

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet att du har postat fem (5) nyheter idag va? Innan i sommar så kom det nyheter typ 1 gång i veckan.
Nu har ni sprutat ut nyheter, vilket jag gillar. Bra jobbat!

Just den här nyheten kanske inte har så högt nyhetsvärde, men den var förbannat rolig.
Sen är ju faktiskt nyheter gällande google ganska intressant i och med att de expanderar så mycket.

...eller menar du att det inte händer så mycket på helgerna i datorvärlden?

Permalänk
Medlem

Haha ja, Steve Ballmer har nog inte alla hästarna i hagen.

Hjärntvättande introduktionsvideo för blivande ms-programmerare kanske:
http://www.tarmo.fi/arc/ballmer.avi

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Alienware AW3423DWF OLED 3440x1440 165Hz.

Permalänk
Medlem

Do it! Var personliga och skriv sköna nyheter. Aldrig fel, jag kan somna ibland när det är fem nyheter i rad om olika moderkortsrecensioner. Give us some action Sweclockers!