Posten klyddar som vanligt

Permalänk
Medlem

Posten klyddar som vanligt

Har ju beställt delar från datorbutiken och de skulle kommit in igår så jag kunde hämta ut dem...först så stog det att det blivigt fel på leveransen sen att den skickats till fel kommun. Nu körde jag ner och hörde på posten och de hade fått in ett paket men hade ingen aning om var det andra tagit vägen. det var ett företag med något namn med tunggods som skulle ha hand om det. får hoppas det kommer annars får jag väl ringa?? behöver du ju till helgen..

kan man typ inte kräva någon ersättning??

Visa signatur

1# Asus P5AD2-E Premium | P4 3,6Ghz 64bit | Asus x850xt | 1024 ram | 300gb + 120gb | Benq FP937s | Chieftech Chassi | Win XP Pro
2# Siemens moderkort | P4 1,4Ghz | G-force 4 | 256 ram | 80gb | Hansol 17" CRT | Fujitsu siemens silver line Chassi | Win XP Pro |>>>>PcMark04 1812<<<< =(

Permalänk
Hedersmedlem

Nej du kan inte kräva någon ersättning, att ni orkar skapa alla dessa posten trådar.

Permalänk
Medlem

Dagens I-lands problem som någon på detta forum sagt. Några vill ha sina varor samma dag eller t o m tidigare men tyvärr detta är sånt som kan hända då det fortfarande är människor inblandade i logistiken.

Permalänk
Gäst

Åk ner till deras kontor under morgondagen.
Enligt din signatur så bor du i Staffanstorp, det är ett stenkast ifrån dom.

Jag åkte dit för lite sedan och hämtade lite prylar som jag hade beställt.
Då slipper du all posthantering och du kommer undan med fraktavgiften med mera.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||