Zalman VGA-Kylare VF700-AlCu, vad kan man ta för en sån?

Permalänk

Zalman VGA-Kylare VF700-AlCu, vad kan man ta för en sån?

Jo jag köpte en sån fläkt i samband med mitt grafikkorts köp men jag vill inte förbruka garantin på grafikkortet så jag hade tänkt själva fläkten då den ligger å skräpar. Den är som sagt helt ny och ligger i obruten förpackning.

Vad kan man ta för den? Är 200 kr för dyrt? Känns som det är ett ganska bra pris eftersom den är helt ny (3 dagar) och garantin och så gäller.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

asså om nått skulle hända me kortet så byter man ju bara tillbaks till orginalkylningen igen liksom

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk

Jo kanske det. känns lite risky endå tycker jag. Men jag är harig av mig.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Upp med den på tradera och se vad folk tycker den är värd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
Jo kanske det. känns lite risky endå tycker jag. Men jag är harig av mig.

varför är det risky? dom kan ju omöjligt kolla det, fast man får ju inte vara så korkad så man slänger orginalkylningen bara.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Jag skulle monterat den vad kan hända jag har monterat en
Zalman VF700-CU grafikkortskylning koppar på mitt grafikkort och det va inte als svårt. trodde att det skulle va svårt men när man väl sattt där och pillade så va det inte als svårt.

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

Sluta hara dig, finns inget enklare än att byta grafikkorts-kylare;)
Själv går jag i tankar på att ta bort ihs:en (skalet) på min processor...

Visa signatur

jag är lyckligare än du. Jag är bra på poker...