Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Komplett dagensros

Tycker att Komplett är helt outstanding i min mening
jag skickade mitt trasiga grafikkort till dom i tisdags
och nu sitter jag vid datorn och spelar igen lika glatt som förut.

Jag hade alltså ett skräckscenario uppmålat i min hjärna att jag skulle få vänta minst en månad på att få tillbaks det så jag är helt överlycklig tack komplett.

Permalänk
Hedersmedlem

vad sägs om att skicka ett mail till dem ist och tacka dem?

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Tycker också att du ska skicka ett mail. De borde bara bli glada

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
vad sägs om att skicka ett mail till dem ist och tacka dem?

istället för vad?

Permalänk
Medlem

Oj, det gick undan.

Mitt grafikkort hos datorbutiken.com:

Citat:

2005-11-01 08:05, Anteckning:
Returförsändelse mottagen och placerad i kö för behandling

Har bara gått 6 arbetsdagar och det är inte mycket.

Ja, varför ska man starta en tråd och ge butiker beröm? Komplett finns representerade här också.
Visst, sweclockers finns ju bara till för att vi ska ha en klagomur... eller?

Men att maila och berätta att man är nöjd är ju inte heller helt fel.

Permalänk

Oj sorry det verkade som att alla missade mitt indirekta tips om en internet butik som jag
tycker sköter sej mycket väl till skillnad mot många andra skräckexempel till butiker man läser om.

Niklas är det ok om jag skriver vad jag tycker här eller om du vill så kan jag checka av mitt
nästa inlägg med dej innan jag postar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av devildenied
Niklas är det ok om jag skriver vad jag tycker här eller om du vill så kan jag checka av mitt
nästa inlägg med dej innan jag postar!

Synd att du missförstod mig. Jag blev irriterad på alla andra som enbart verkar anse att Sweclockers är en klagomur.
Jag var ironisk eller kanske man kan kanske kalla det sarkastisk.

Med mitt inlägg så menade jag alltså att det är bra att butikerna får beröm ibland också.
Att Sweclockers inte alltid behöver vara ett ställe där man bara ska klaga.

Slutsats: Tyckte det var bra av dig att starta en tråd och ge beröm.

Permalänk

Då missuppfattade jag nog dej och får be om ursäkt för det.

Och visst är det så att denna forumsdelen inte är till hjälp för nån om det bara är en klagomur.

Permalänk
Medlem

Jag tycker också det är bra och lite uppfriskande att någon för en gång skull startar en tråd med något positivt att säga om en butik när här är så mycket gnäll för det mesta. Så bry dig inte om dessa gnällpellar som klagar på att du skrev ditt inlägg, de har uppenbarligen vaknat på fel sida. Bra gjort!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av devildenied
Då missuppfattade jag nog dej och får be om ursäkt för det.

Och visst är det så att denna forumsdelen inte är till hjälp för nån om det bara är en klagomur.

Permalänk
Medlem

Får väl citera Fylking : "Äntligen!!!!"

Är så trött på alla dessa; varning för och (valfri butik) suger trådar som dyker upp om och om igen.

Visa signatur

90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem

Får säga att komplett.se är bland de bästa butiker jag har beställt delar ifrån. La en beställning på JMEData först, stod att grafikkortet jag skulle ha var slut och att de skulle komma in "snarast". Efter sju dagar tröttnade jag och la en motsvarande beställning på komplett istället. Dagen efter skickar de packet till mej, inklusive en monitor som egentligen inte skulle ha kommit ut förrän en vecka senare ... Mega stor tack till komplett.se

Permalänk
Medlem

Hrm jag kommer ihåg att de hade en lista på frakt för diverse produkter och vikt. Fast hittar den inte nu, någon som har länken?
Ruttet dåligt annars om man inte kan se det innan beställningen. Samt varför ska man tvunget regga sig innan man kan se fraktkostnaden -.-

Permalänk
Medlem

Hmm. strax under varorna i kudvagnen finns en del där det står "Uppskattad fraktkostnad". Har aldrig varit fel för mig. Behöver inte heller vara inloggad för att se fältet i fråga