Så var nu Xbox 360 värt väntan?

Permalänk
Medlem

MS har ju hanterat felen väldigt bra. Jag läste på ign (eller Gamespot) att det har tagit under en vecka för de flesta (det var i USA iaf) att få tillbaka en ny box...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
nej du måste köpa en ny

Va snackar du om? Det är ju klart att man får ett nytt Xbox 360 om man har fått ett som är defekt.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk

Har köpt en box och mina kompisar också , alla mycket nöjda , alla fungerar som dom ska inte ett enda problem.
Men visst ska man ha en Hd tv för att få ut bästa kvalite på bilden.

Visa signatur

SilverHorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Democalyps
Bara att byta på garantin om den är defekt?

Nej man betalar ju för en defekt produkt. Självklart går det på garantin.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Känner 3 pers som skaffat, 2 av de har paj

Hehe, jag får inte det till 3% hur jag än böjer och bänder

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Hehe, jag får inte det till 3% hur jag än böjer och bänder

Jag känner inte (eller har hört om nån irl) som har fått en defekt 360...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum