Permalänk
Medlem

WoW game card?!

Hej köpte wow idag!
Installera hela alltet och nu vill den ha ett gaming card för att spela? Jag trodde att man fick en månad på köpet ?!

Permalänk
Medlem

Det fick du

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk

Det får man, men man måste fortfarande aktivera kontot med VISA eller gamecard.

*pekar på alla dom 5 miljoner trådar som skapats om samma sak*

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk

Du får en månad gratis när du fyller på med ditt gamecard,du kan dock inte göra ett konto och spela med den gratis månaden utan att ha aktiverat med VISA

Permalänk
Medlem

du måste som sagt aktivera kontot med kort eller gamecard men inga pengar kommer dras den första månaden

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

med andra ord kan jag inte spela wow utan att köpa ett gaming card?!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs

Om du inte har tillgång till ett visa så har du helt korrekt.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Citat:

Vadå du hade tänkt köpa ett mmorpg för typ ~300-400 kr, spela en månad, och sen sluta? Du skulle ju ändå lirat vidare så eller hur?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Vadå du hade tänkt köpa ett mmorpg för typ ~300-400 kr, spela en månad, och sen sluta? Du skulle ju ändå lirat vidare så eller hur?

Om det inte är kul så skulle jag antagligen inte köpa 2 månader extra...

Sen börjar skolan snart, och då har jag inte tid att sitta och spela spel

Permalänk
Medlem

Har för mig att man bara kunde fylla i nummer som är samma som ett kreditkort, typ ett ica kort eller nåt så gick det att spela den fria månaden. Fast det kanske inte går längre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Om det inte är kul så skulle jag antagligen inte köpa 2 månader extra...

Sen börjar skolan snart, och då har jag inte tid att sitta och spela spel

2 månader? Och mmorpg kostar, visste du innan... Du visste att skolan började snart också...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Har för mig att man bara kunde fylla i nummer som är samma som ett kreditkort, typ ett ica kort eller nåt så gick det att spela den fria månaden. Fast det kanske inte går längre.

Ja, det fungerade iaf för mig när jag köpte WoW. Skrev in siffrorna på mitt bankomatkort, men eftersom att jag är under 18 så kan jag ju inte betala via internet med det... Så då klagade Account grejen bara efter en månad och då la jag till gamecard, för då hade jag bestämt mig att spela mer

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

jag köpte wow, gjorde ett acc och fyllde på me gamecardet, har ja 90 dar nu då ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
2 månader? Och mmorpg kostar, visste du innan... Du visste att skolan började snart också...

Öhh? Va?! Jag hade tänkt köpa wow, spela i en månad (eller kanske mindre) och sedan bestämma om jag ska fortsätta eller ej. Man vill ju betala 399 och sedan kunna spela det, inte gå tillbaks till affären och köpa ännu mera grejer. Blir ju runt 650 kr för ett spel som man kanske ändå bara ska spela i en enda dag.

Jaja finns väl inte så mycket att göra

Permalänk
Medlem
Citat:

Öhh? Va?! Jag hade tänkt köpa wow, spela i en månad (eller kanske mindre) och sedan bestämma om jag ska fortsätta eller ej. Man vill ju betala 399 och sedan kunna spela det, inte gå tillbaks till affären och köpa ännu mera grejer. Blir ju runt 650 kr för ett spel som man kanske ändå bara ska spela i en dag.

Jaja finns väl inte så mycket att göra

Ja men du hade ju kunnat kolla det innan du köpte spelet eller hur? Men visst är det trist att du inte visste det. Synd om dom ändrat så att man inte bara kan skriva in något nummer som förut :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av robe90
jag köpte wow, gjorde ett acc och fyllde på me gamecardet, har ja 90 dar nu då ?

Ja. Du ser på Account Mangement sidan på www.wow-europe.com exakt vilket datum och tid din speltid går ut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om man köper WoW, + ett game card ( Som man måste göra antar jag för att kunna regga ). Drar den av ännu mer pengar från ett konto ifall man vill spela mer när dagarna tagit slut, eller är det bara att köpa nytt game card? oO

Permalänk
Inaktiv

Fattar inte logiken i där, låt folk spela spelets fria månad när de köpt det.

De vill bara göra oss arga så vi dödar ekorrar :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Om man köper WoW, + ett game card ( Som man måste göra antar jag för att kunna regga ). Drar den av ännu mer pengar från ett konto ifall man vill spela mer när dagarna tagit slut, eller är det bara att köpa nytt game card? oO

bara att köpa ett nytt game card

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Fattar inte logiken i där, låt folk spela spelets fria månad när de köpt det.

Tyckte jag också..

Permalänk

Fyll bara in ditt kreditkortsnummer så får du spela din gratis månad. Sedan efter din fria månad väljer du om du vill betala för ytterligare en månad eller stanna.

Visa signatur

GROVYGIZMO

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grovygizmo
Fyll bara in ditt kreditkortsnummer så får du spela din gratis månad. Sedan efter din fria månad väljer du om du vill betala för ytterligare en månad eller stanna.

Äger inte ett sånt

Permalänk
Citat:

Äger inte ett sånt

Låna morsans eller katten?

Permalänk
Sötast

Eller läs i tråden? som sagt en eller två gånger skriv in något annat nummer, det funkar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Tyckte jag också..

Det låter dom ju folk göra

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Har beordrat min mamma att köpa ett gaming card på vägen från jobbet (är själv sjuk). Hoppas hon köper rätt

Eftersom folk tycker om att låsa trådar, så får de nu även låsa denna..