3 samarbetar med Skype om mobil-ip-telefoni

Permalänk
Medlem

3 samarbetar med Skype om mobil-ip-telefoni

Visa signatur

Asus P5K PRO, Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz 8MB Vista Home Premium 64, Creative Sound Blaster X-Fi XtremeGamer, Original 2048MB DDRII 800MHZ 4 st, WinFast PX8800 GTS 512 MB, Optiarc AD-7200S,

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte riktigt vad de menar med 1Gbit uppkoppling?, 3g klarar INTE mer än runt 512Kbit/s om jag kommer ihåg rätt.

Sen skulle jag inte vilja köra helt mobilt pga. dålig responstid och signalfel.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk

Finns väl redan en "mobil" skypelur?
Samsung/Siemens/?

Såg den på M3 för någon månad sedan.

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FotoBullen
Finns väl redan en "mobil" skypelur?
Samsung/Siemens/?

Såg den på M3 för någon månad sedan.

Netgear?

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubben
Jag förstår inte riktigt vad de menar med 1Gbit uppkoppling?, 3g klarar INTE mer än runt 512Kbit/s om jag kommer ihåg rätt.

Sen skulle jag inte vilja köra helt mobilt pga. dålig responstid och signalfel.

3G klarar inte mer än 384 Kbits/s, men det där är ett tryckfel. De menar 1 GByte. Det ingår en GByte att använda i det abonnemanget, sedan måste man betala per MB. De har dock en maxtaxa på 499 kr /mån.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk

18månader är för lång bindningstid tycker jag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Footoz
Netgear?

You tell me
Huvudsakligen, utav den informationen som framgick i artikeln, var ju att man ställde in telefonen via sin dator och sedan var det bara att se till att batteriet var laddat. Telefonen sökte själv upp öppna WLAN.
Onekligen bättre än vad pissiga 3 lovar.

Som grädde på moset, bojkotta 3.
"En nöjd 3 kund är en idiot." - FotoBullen

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs