Permalänk
Medlem

DDE server fel

Jag har precis satt ihop en ny htpc det enda som är gammalt i den är ram minne och diskarna. Allt fungerade perfekt när den var ihop monterad och windows inlagt men efter cirka en dag gick det inte och starta några program och jag startade om den.

När den är nyomstartad och loggas in i windows märkar jag att inga program startas upp och när jag manuellt försöker starta saker via kör så händer inte ett skit. Jag bestämmer mig för att starta om burken igen och när jag gör det står det att någonting som heter DDE Server inte svarar och man kan välja att stänga av det och då startar den om.

Samma sak händer om och om igen när man startar om den. Då bestämmer jag mig för att blåsa om burken igen och slänga in windows igen. När jag gjort det funkar allt fint och jag lägger in alla program jag vill ha etc..

Idag händer skiten igen helt plötsligt går det inte att öppna några program och jag startar om och inget funkar.. Vafan ska man göra börjar ruttna rätt rejält nu inte så speciellt kul att sitta o installera windows hela tiden Någon som har en ide om hur man ska lösa detta?