Var hitta dansmatta för 2pl till PC?

Permalänk

Var hitta dansmatta för 2pl till PC?

Nå finns den och isåfall var?

Eller måste man köpa en sån där töntig adapter?

Helt enkelt tipsa om den bästa lösningen för att kunna dansa två, vid datorn

(ge gärna lite direktlänkar )

Tack på förhand.

Mvh

Visa signatur

P4 3.0ghz, 1GB pc3200, Abit Ic7-G mobo, 200gb maxtor SATA, Geforce 2gts :(, Aspire 520w, Skitskärm 17" suddig o jvlig ;)

Permalänk
Medlem

De prylar jag använder är:

Stepmania
Men det antar jag att du redan upptäckt.

EMS2 USB-adapter
Det är väl den adapter som fungerar bäst vad jag vet.
Sen skulle jag inte råda dig att skaffa någon dubbelmatta. Det är smidigare att skaffa två separata istället. Det kommer bli trångt att irriterande att dela på något som sitter ihop. Nu vet jag inte ens om det finns några dubbelmattor längre. Men jag har sett någon sådan modell förut iaf.

Lycka till!

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman
De prylar jag använder är:

Stepmania
Men det antar jag att du redan upptäckt.

EMS2 USB-adapter
Det är väl den adapter som fungerar bäst vad jag vet.
Sen skulle jag inte råda dig att skaffa någon dubbelmatta. Det är smidigare att skaffa två separata istället. Det kommer bli trångt att irriterande att dela på något som sitter ihop. Nu vet jag inte ens om det finns några dubbelmattor längre. Men jag har sett någon sådan modell förut iaf.

Lycka till!

Hmm eftr att ha sökt hittade jag någon tråd som sa att den adaptern inte var så tipp topp... tydligen skulle den lagga?

och om det fungerar tokbra för dig? vilken matta använder du då?

Tack för input...

Visa signatur

P4 3.0ghz, 1GB pc3200, Abit Ic7-G mobo, 200gb maxtor SATA, Geforce 2gts :(, Aspire 520w, Skitskärm 17" suddig o jvlig ;)

Permalänk
Medlem

Jag har en relativt simpel noname-matta för tillfället. Jag har testat med flera olika och det har inte varit några som helst problem. Responsen har varit tipptopp förutom med en matta, men då var det fel på mattan. Den fungerade inte heller så bra med en PS2.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2