ASUS A7Jc problem! Tacksam för hjälp

Permalänk

ASUS A7Jc problem! Tacksam för hjälp

Tjena,

Sitter med en nyköpt ASUS A7Jc, som inte fungerar korrekt.
Fick ju såklart färdiginstallerat XP med massa skit man inte vill ha. Så den tradisionella formateringen kom väl till hands.

Efter att ha installerat alla medföljande drivrutiner och kört på som vanligt ett tag så har det blivit mer och mer problem.

Datorn stänger av sig / startar om av sig själv vid ojämna mellanrum. Och känner man på undersidan av chassit så är det riktigt varmt där hårddisken sitter.

vad kan felet vara? Kan ju inte fått värmeproblem direkt känns det som, ngt är det som spökar. Får ju inte ens ett bluescreen.

Jättetacksam för all hjälp jag kan få.

MVH

Visa signatur

"This guy in the bar lines up 20 Jägermeister, and I like Jäger. I blew him right the fuck out the water, he drank 4; I drank the rest" - Tommy Lee

Permalänk

Har exakt samma problem som dig, har hunnit installerat om min kanske 3 gånger innan den fick för sig att rensa bios av sig själv.... å då bytte dom moderkort å då vart det bra i kanske 1 dag å så började den om. har även testat att köra in ett vanligt xp på den å det blir samma fel. har skickat in den på rep igen å är det samma problem på den när den kommer tillbaka så ska jag faan ha en ny

btw kör du med windows media center?? tänkte om ditt tv in funkar, för min funkar inte alls har bara fått radion å funka

Visa signatur

Mera COOP åt folket