Permalänk

Tre Msn

Någon som vet inställningarna för Tre:s Msn, min N95 telefon är inte Tre brandad och jag vill iheller inte ha det möget i min mobil ,,men där emot vill jag kunna använda deras msn tjänst , har ju abonnemanget 3kombo friends ,,men kan inte ladda ner Msn för den är inte tre brandad.

Jag har lyckats att få tag i den Engelska Msn som jar,jad filer, men config filen för uppkopplingen är till engelska Tre!

Kanske någon möjligt lyckats plocka ut den svenska Tre msn ur mobilas ?
eller inställningarna kanske

Maila dom tack
säkerligen många fler som vill ha dom !

dbgnu A hotmail.com

Permalänk
Medlem

det spelar väl ingen roll om du har deras tjenst eller ej, msn kostar väl 49kr i månaden ? jatg har själv tre med en N73 och jag fick ladda hem genom telefonen via en länk. Annars har du kundtjänst

Permalänk

Msn ingår gratis i 3kombo friends (alltså all msn datatrafik ingår i abonnemanget)

köpte du din N73 på tre ?` för isåfall har du tre:s programvara i telefonen!

jag kan också ladda ner msn via tre:s länk ,,men sen går den inte att installera,
blir felaktig certifikat Pga att min telefon är ej köpt ifrån en tre-butik !

Permalänk
Medlem

Titta igenom denna tråd så kanske det går att ordna med det sättet vi fixade det med till våra unbrandade K800i.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Har dock ingen aning om det går att fixa till N95 och orkar tyvärr inte forska i det heller.

Permalänk
Medlem

Testa min guide

Visa signatur

AMD ATHLON 64x2@6000+, MSI K9N NEO v3, 4x1gb Corsair@667mhz, ATI RADEON 3870x2 OC EDITION, SATA 2x250gb, 1x160gb, 1x74gb RAPTOR 10000rpm, AUDIGY 2ZS PE...+Moddad Asus eee 701. och 16 Gb 3g Iphone =)

Permalänk
Medlem

Re: Testa min guide

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Basseman
Testa denna, borde fungera på N95 med.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Denna funkade på min N80 Iallafall

Permalänk

Japp ,,det är löst !! Funkar på N95 också !

Permalänk
Medlem

Vad kul att min guide även funkade på era Nokiatelefoner..

Varsågod....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av technicians
Japp ,,det är löst !! Funkar på N95 också !

Visa signatur

AMD ATHLON 64x2@6000+, MSI K9N NEO v3, 4x1gb Corsair@667mhz, ATI RADEON 3870x2 OC EDITION, SATA 2x250gb, 1x160gb, 1x74gb RAPTOR 10000rpm, AUDIGY 2ZS PE...+Moddad Asus eee 701. och 16 Gb 3g Iphone =)