Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carweb
1. Tyvärr är systemet uppbyggt så komplext att för att bli attraktiv måste du vara attraktiv. Där spelar många saker in, bla:
1.1. Ha självförtroende. Mycket viktigt! Visa att du inte är en toffel och inte tar vilken skit som helst. Är du attraktiv kan du dissa en som är fel för dig och få någon annna istället.
1.2. Umgås med dina tjejkompisar. De ser dig inte som pojkvänsmaterial men utomstående kan myckt väl göra det när du har så många tjejer omkring dig.
1.3. Våga ta fysisk kontakt. Visa att du är van (eller som om du vore van) att umgås med tjejer. Lägg en arm om dem eller dylikt när tillfälle finns. Gör större skillnad än du tror!
1.4. Var inte needy. Du ska inte vara desperat, en så attraktiv kille som du behöver inte vara utan umgänge for long. Var inte påstridig, men samtidigt absolut inte otrevlig!
1.5....
2. Var trevlig och allmänbildad. Att vara trevlig behöver inte vara så svårt:
2.1. Skämta lätt med folk, inte bara de flickor du är intresserad av utan även med dina kompisar, dörrvakten på krogen, bartendern, you name it... Det uppmärksammas kan jag lova.
2.2. Visa dig som allmänbildad och intelligent. Även om du inte är en MVG-elev egentligen är det inte svårt att visa sig intelligent. Du kan säkert mer är medelsvensson inom något ämne, visa det! Men utan att vara besserwisser.
2.3. Var inte uppenbart otrevlig. Att behandla tjejer som skit (som rekommenderats tidigare i tråden) fungerar bara på fulla (eller uppenbart ointelligenta) tjejer, och ger sällan mer än ONSs. Skulle det fungera är det antagligen inte den typen av tjej du vill ha ändå.
2.4. Var välklädd och artig.
2.5....
3. Tänk på att tjejer ser mycket mer till beteendet, umgänget och uppträdandet än vi killar som mestadels kollar på utseendet. Naturligtvis ska du försöka hålla en bra kroppsform, träna och ätar rätt och dyl men man kan komma oväntat långt utan ett perfekt utseende jag vet killar som har haft kraftiga överbett, konstiga näsformer, udda frisyrer mm som ändå har varit flickornas no1. Låt inte ditt utseende hämma dig.

Lite av grunderna till att förstå hur det motsatta könet fungerar, att omsätta det perfekt i praktiken är en annan femma. Jag har nu visserligen inte haft ett stadigt förhållande på nära tre år, men jag har inga problem att träffa tjejer. Dock vore det att ljuga att säga att jag är en tvättäkta tjejtjusare, och jag lever inte alltid som jag lär. Somliga har med sig det från födseln eller uppväxten, medan somliga får lära sig det efterhand. Som tur är går det att förbättra sin förmåga. Kommentera/kritisera gärna mina ståndpunkter jag är mycket långt ifrån fullärd inom ämnet också.

Mvh

nice guide

som loaded precis skrev.. behandla dom som skit, men då
enbart på otroligt korkade tjejer eller dyngraka sådana..

jag är alltid artig, står på mig, pratglad, allmänt happy
och funkar med alla typer av personligheter:)

Permalänk
Medlem

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

Där satt den.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

http://www.stylelife.com/ <- där har ni forum för sånt !

mitt personliga tips... hesitera aldrig om ni vill ha sex. med kärlek äre lite klurigare!

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem

Gåggella bara på "Söker tjej 18-150 Sthm" så bör du få några hits om du har tur det vill säga, annars så är det väl hemmafester alt. skola som gäller, är du över 25 så .. ja .. närmaste bar ?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Sötast

Allt beror på vad du söker.

Söker du en person som har hjärta och inte ett perfekt liv, en person som levt sitt liv och inte på andra, en person som inte är den "blonda bitchen" så är det bara vara sig själv. Och leva ett nice life.

Om som övrigt : Du vill ha en blond bitchjävel som tror att jorden snurrar runt hennes bling-bling dojor, så finns det bara ett sätt att vinna henne. Behandla henne som hon behandlar andra. Trash. Sen om du lyckas så kan du ju försöka leva med skitet också.

(Inget emot blonda, passar bilden riktigt bra bara)

Alla går att vinna lätt, man ska bara veta hur man ska ta dom andra, och sedan våga ge sig in i gamet också.

Permalänk
Inaktiv

Träffade min tjej på Mötesplatsen. Riktigt söt o gullig är hon.

Permalänk

Träffade min lady på jobbet ... hade ingen tanke alls på henne när hon började där.

Efter typ en månad råkade vi ha lunch ihop och började prata lite som man gör som kollegor ... kom fram till att hon gillade innebandy som jag och jag frågade om hon ville haka på och lira den kvällen, absolut INGEN baktanke!

Och på den vägen är det, började lära känna varandar mer och mer ...

Väldigt oväntat och kul när det bara dyker upp sådär!

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Själv har jag en annan problem, hur fan blir jag av med kärringen?

Har en son på 2år tillsammans, sonen behåller jag gärna men.. ja, tanten

Behandla henne som skit.

Visa signatur

-\n-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nerios
Behandla henne som skit.

Du vet då Verkligen hur man får till det, bravo. =/

Sarkasm.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Beror på vad det är för sorts tjej man vill hitta.
Dvs, ONS eller förhållande.
När det gäller ONS så är det bara att vräka i sig alkohol innan man drar till nån klubb (fina minnen man har från KB <3), sen så ska det bli svart en stund efter man kommit in. När minnet kommer tillbaka så bör man stå i rökrutan och torrjucka nån randombrud (Y)
Det är en beprövad teknik som funkat fiiinfiiint för mig.
Sen att man vill gräva sin egna grav ibland när man får reda på hur dom verkligen såg ut... nåja... bättre än inget right?

Hur man hittar flickvänner?
Jadu... det kommer när det kommer. Så enkelt är det.
Finns inga tips om var man hittar dom .

Permalänk
Medlem

ni e fan tards allihop utom någon enstaka sm faktiskt sa något vettigt, typ oli

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Butte
ni e fan tards allihop utom någon enstaka sm faktiskt sa något vettigt, typ oli

vad har du själv för åsikt då?du måste ju ha en helt enastående åsikt om du nu slänger ur dej en sådan kommentar.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sanazin
Du vet då Verkligen hur man får till det, bravo. =/

Sarkasm.

Det var ju ett skämt

Visa signatur

-\n-

Permalänk

Jag kommer inte ihåg så mycket raggningstekniker nu när vart tillsammans med min tant i 2 år.
Hursomhelst så frågade jag henne hur en kille ska vara för att få en tjej.
Hon svarade bara "Ja, inte ligga under en busshållsplats bänk utanförkrogen i 17 minusgrader".
Det var så vi träffades (L).

Men om ni frågar mig så lägger jag min röst på att dom faller för självförtroende och ärlighet.

Over and out!

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
Skaffa inte flickvän på nätet

Varför inte?
Jag träffade min flickvän över internet, vi har varit tillsammans i 1 ½ år nu och bor numera ihop.

Internet är bra, även till dejting. Absolut inget fel med det. Annars måste man ju nästan hitta en tjej i sin bekantskapskrets, på sin skola eller på jobbet. Internet ger ju lite mer möjligheter till att hitta nån bra.

En av mina kompisar vart uppraggad av en tjej på snyggast.just.nu (när den sidan fanns då) och dom har vart tillsammans i flera år nu.

Även min mamma har lyckats hitta kärleken på internet.

Så internet är bra, även till dejting!
Men man kanske inte borde sätta sig på lunar och ragga direkt.. finns många bra dejting-siter.

Lite personliga tips för nätdejten

Tjata inte om webcam hela tiden och be inte om lite vågade eller nakna bilder. Var inte heller för påflugen och prata om sex och liknande.

Det är det som fick min nuvarande flickvän att vilja träffa mig, alla andra killar hon stött på när hon chattat på internet har gjort något av ovanstående, och det faller oftast bort rätt snabbt. Fungerar endast om man bara vill ha en kk och inget annat.

Permalänk
Medlem

En fundering bara, dom som säger att man skall ignorera ocg behandla brudar som skit. Hur fan stöter ni på en sån brud, går ni fram slänger en drink i ansiktet på dom och när dom börjar skrika och gapa bara svara med "talk to the hand bitch cus the face dont care"???

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
En fundering bara, dom som säger att man skall ignorera ocg behandla brudar som skit. Hur fan stöter ni på en sån brud, går ni fram slänger en drink i ansiktet på dom och när dom börjar skrika och gapa bara svara med "talk to the hand bitch cus the face dont care"???

varför jaga när man kan bli jagad?
dom flesta tjejer kräver uppmärksamhet,när dom ej sen får den uppmärksamheten(när man iggnonerar),så(enligt mina egna erfarneheter iaf) så blir man mer intressant i deras ögon,dom blir då "varför iggnonerar han mej?är jag inte snygg nog?varför?".
får dom däremot den uppmärksamhet som dom kräver/vill ha(man raggar osv),så sjunker intresset efter ett tag,då har dom fått som dom har velat och är nöjd och kan då gå vidare.
vissa tjejer är så van att få det dom vill,vem dom vill,men när dom sen inte får den dom vill,tja.....

det är iaf vad man har fått uppleva och det som man själv tror.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
varför jaga när man kan bli jagad?
dom flesta tjejer kräver uppmärksamhet,när dom ej sen får den uppmärksamheten(när man iggnonerar),så(enligt mina egna erfarneheter iaf) så blir man mer intressant i deras ögon,dom blir då "varför iggnonerar han mej?är jag inte snygg nog?varför?".
får dom däremot den uppmärksamhet som dom kräver/vill ha(man raggar osv),så sjunker intresset efter ett tag,då har dom fått som dom har velat och är nöjd och kan då gå vidare.
vissa tjejer är så van att få det dom vill,vem dom vill,men när dom sen inte får den dom vill,tja.....

det är iaf vad man har fått uppleva och det som man själv tror.

Det där har jag faktist varit med om att tjejen, undrade o var mer på gröten

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Träffade min i skolan

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

var ska man börja ta kontakt med det motsata könet då krogen känns så jäkla B så det inte är sant, vill helst ta kontakt men nån cool laid back kinda person,tänkte nätet men vart liksom? pallar fanimig inte massa fjortis communitys det är fan så man skämms när man sätter sin fot på lunarstorm,suicide tankar direkt haha finns det inga seriösa communtiys eller liknande,tips hur skall man komma i kontakt med det motsatta könet? nätete låter bäst för mig när man är rätt blyg så att säga när det gäller face to face.....

*spriten som talar*^^

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Har nämnts flera seriösa dating-siter redan. Bara att kolla lite bakåt i tråden

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

finnen:

Men nu kan det ju råka vara så att man kanske ser någon liten jänta på stan, så det kan ju vara bra metoder därliksom..
att dra fram tasken är ju uteslutet. frågan är ju den man igentligen ställer sig: Hur kommer hon reagera?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Bästa raggningsrepliken: "Tusen spänn, hur länge?"

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carweb
Bra shit

Var det jag som tänkte och du skrev eller du skrev och jag tänkte?

Det är helt klart som du säger, en del föds med det, en del inte.

Kan säga att jag kommit fram till de punkter du nämner med, det är helt enkelt trial and error. Tur att man lär sig här i livet av sina misstag. Samtidigt går det ju inte (som några kanske tror?) gå runt och tänka på alla dessa saker så fort man träffar människor. Utan det "borde" vara ett beteende de flesta (som fötts med det) kommer fram till genom att bara "leka och leva" som ungdom

Rätt simpelt: Är du ute efter oseriösa brudar, var oseriös själv. Letar du seriösa tjejer, var seriös.

Vad tjänar det till att du har en tjej som är på dig, som när som helst skulle kunna springa till 5 andra killar? Det är inget svårt att fånga en sån tjej, och det säger inget om din charm.

Våga vara dig själv, våga bjuda på dig själv lite och få Alltid den tjej du är intresserad av att känna sig speciell i ditt sällskap.

Främst av allt! Var ärlig, visa respekt och inge förtroende!

EDIT: Ska tilläggas att det finns (i stora drag) 2 typer av tjejer som säkert nämnt ovan. De som är relativt tillbakadragna och inte är de som springer runt och raggar. Oftast enligt egna erfarenheter är det dessa tjejer som är mest svårflörtade men samtidigt mest värda "jobbet".

Sen har vi de andra tjejerna som är väldigt lättflörtade, som nämnt tidigare man får se upp med! Visa inte för stort intresse, då är du bara lika tråkig som alla andra killar. Våga visa att du inte bara kan lekas med och "plockas" som nån lottoboll.

Vem är det som är mest intressant om man frågar sig själv? Tjejen som springer runt och är lättflörtad för alla, eller hon som ingen verkar kunna få? Tror ju tjejer ser på saken mer eller mindre likadant.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
finnen:

Men nu kan det ju råka vara så att man kanske ser någon liten jänta på stan, så det kan ju vara bra metoder därliksom..
att dra fram tasken är ju uteslutet. frågan är ju den man igentligen ställer sig: Hur kommer hon reagera?

You've got a point there. Men det var inte min poäng att ta upp hela faderullan. Var mer som ett exempel.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Glid fram lite smidigt till tjejen ifråga du är intresserad av och säg:
- Very nice, how much?

Permalänk
Medlem

Det beror på vart man bor.

Vissa metoder funkar bara på vissa ställen i Sverige, därför ska man nog inte tipsa varandra alltför mycket utan ta till sig de allmäna tipsen (gå ut på krogen, gå på hemmafester).

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oli
Var er själva.
Ragga inte på krogen om ni vill ha flickvän.
Ragga på hemmafester
Ragga på kompisars kompisar
Skaffa inte flickvän på nätet

Är några tips av en som firar 6 månader med tjejen imorgon

Men att ragga på en tjej på nätet, och att sedan träffas IRL då?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1