Vad skulle ni göra om internet försvann?

Permalänk
Medlem

Jag hade nog varit ute lite mer och hittat på saker som de gjorde förr i tiden:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

1. Hakat på Fullmoons idé om eget nät
2. Målat Warhammer-figurer som en galning
3. Lirat Single player (gör man ju idag med, men ändå)
4. Börja öva upp mig på att åka inlines igen... vart lite grinig när jag inte ens lyckades med en topside soul för ett tag sen.
5. Frågat Random-person om jag får vara med och leka krig mot EU

edit**
Stavning

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Bli arbetslös

Edit : Ojsan,,,,skrev på brorsans inlogg. Byggare bob blir inte arbetslös, däremot blir zoc det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byggare bob
Bli arbetslös

Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
5. Frågat Random-person om jag får vara med och leka krig mot EU

word!

skulle suttit i en trappuppgång med mitt G15 och svurit åt alla..

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk

Klättra på väggarna och tugga fradga.

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Avstängd

Vi tar det simpelt...Jag skulle bli galen! Minns en gång när päronen stängde av internet...Blev ju galen, började skrika som fan ^^

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

Hmm, svårt det här.

Städat på datorns skrivbord kanske?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

göra saker man borde: sova mer, träna...stirra i väggen x antal timmar om dagen...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Se på TV, cykla, bättra på mina kunskaper med pennan igen.

Skulle troligen vara i klass med Alan Lee och John Howe när nätet går igång igen.

Fan jag saknar att rita. Data och yrke tar upp för mycket av min tid.

Permalänk
Medlem

Sökt asyl som politisk flykting i ett fritt land.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne
Klättra på väggarna och tugga fradga.

Skulle antagligen göra samma ^^,

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

blivit tvungen att ta körkort, man kan fan göra allt vid datorn. jag bor på landet s å jag hade blivit mindre social.

sen hade jag väl övat mer på min saxofon

Permalänk
Medlem

blivit arbetslös, och i samma veva som de antagligen kriminell för mat osv måste man ju ha.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk

"GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!"

Så brukar det iaf var....

*koppla upp*... "nähe"...*koppla upp*... "nähe"....*koppla upp*... "nähe"

Så fortsätter man så tills det funkar igen.
Detta varvas med att ringa till supporten.

Permalänk
Medlem

köpt den fetaste tv:n jag kunnat och köpt ett abonemang med alla kanaler och ett nytt abonemang till min telefon, sedan hade jag köpt välldigt mycket öl chips och dipp och suttit framför tv:n, helt deprimerad, 50kg tyngre, drickandes öl och ringt alla mina vänner stup i kvarten.....

Permalänk
Medlem

Om internet skulle försvinna så skulle samhället crasha.

Permalänk
Medlem

Blivigt emo och varigt tvungen att KÖPA emo musik

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Musikälskare

Spelat trummor 24/7

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Deppa ihop totalt och bli ett apatiskt kolli några veckor. Sen sakta men säkert komma igång igen och upptäcka att det faktiskt finns annat att göra om dagarna.

Permalänk

Sverige skulle rasa samman! Ni skulle bara veta vilka underbara argument man får höra när man jobbar på supporten på ett av de större ISP bolagen här i sverige

"Men jag måste ju betala räkningarna!" Glömt bort att banken fins irl?
"Men jag betalar ju pengar varje månad, då skall det fungera" W00t?
"Jag har ju för fan raid i kväll, åååååh jag blir så less!!!" Rätt vanligt

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.