America's Army: Operations

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snyde
print, fixa en mirror plz.

LoL, nu när printan är tillbax så ska det genast upp massa mirrors va?
Hans titel borde vara "MIRROR MAN"
haha

EDIT: jaha ja, nu har man addonen oxo från fragzone

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av speed

LoL, nu när printan är tillbax så ska det genast upp massa mirrors va?
Hans titel borde vara "MIRROR MAN"
haha

EDIT: jaha ja, nu har man addonen oxo från fragzone

För tusen grönsvedda blåa små troll med förstoppnings skull!!!
Adda mig på icq så fixar jag en mirror!!!

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Avstängd

sätt upp en mirror, jag tankar i 0.5Kbyte/s från horfragzone!

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Keeper of the Bamse

Okej då. MIRROR

Nöjda?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd

Printan über alles!

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk

Gör vågen för ScrollLock ;):D

Jag meckade upp en mirror jag med.

Americas Army + Sniperaddon

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Avstängd

kan någon vänlig själ lägga upp all skit som lägger sig i registret, jag har nämligen formaterat och nu vägrar den installera patchen... orkar inte vänta nån timme på att aao tankas ner...

edit: rättare sagt 2h 42min.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snyde
kan någon vänlig själ lägga upp all skit som lägger sig i registret, jag har nämligen formaterat och nu vägrar den installera patchen... orkar inte vänta nån timme på att aao tankas ner...

edit: rättare sagt 2h 42min.

Adda mig på icq så ska vi se vad vi kan göra

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

innan den nya patchen kunde jag ej spela då kom det upp en massa olika fel... nu när jag har nyaste kommer nästa upp

"Unable to create viewport. Likely, this system does not meet minimum graphics hardware/software specifications. See manual for minimum and recommended machine configuration.

History: UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine"

varför? jag har ju ett radeon 8500 (LE?) o de ska vara supported...

Permalänk
Medlem

OK nu har jag patchat men jag kan inte köra sniper banan typ. Ja vad ska man säga Hjälp!!!

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

varför kan du inte köra Sniper School ???
du vet att du måste ha klarat marksmanship på Expert, alltså minst 36 hits av 40,

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Avstängd

Det är buggigt som fan det där, jag hade klarat expert med 37 av 40, men när jag patchade så gick det ändå inte. Var tvungen att göra om och satte 39 av 40 på första försöket.

Sniper School var ju för enkel, som nån annan sa, nu kommer alla att vara snipers. Det skulle ha varit tidspress eller nåt.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snyde
Det är buggigt som fan det där, jag hade klarat expert med 37 av 40, men när jag patchade så gick det ändå inte. Var tvungen att göra om och satte 39 av 40 på första försöket.

Sniper School var ju för enkel, som nån annan sa, nu kommer alla att vara snipers. Det skulle ha varit tidspress eller nåt.

Hmmm... är det bara jag som inte kopplar hur fasen jag ska sikta i sniperschool???

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

försök hitta de vita målen..lite svåra att lokalisera i början...

Edit: Det finns bara ett target i varje snipermission.

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk

Woho! Ny patch ute!! v. 1.1!! Nu kan man äntligen köra sniper school!

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

jag tycker att det är skitsvårt att sikta med snipergeväret. man tränar ju på oranga men de kan jag fan inte heller träffa, hur ser det vita ut?

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

snyde... iochmed denna patch var man tvungen att skuta om med M16A1:an.. det var för att folk hade fuskat till sig sin expert badge. sen räcker det numera med 36/40

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Avstängd

texmex: likadant som de orangea fast det är vitt.

megadeath: fäll ut benstöden. när du siktar så lägger du siktet en pixel över och till höger om huvudet (i 1280x1024) eller bara rakt i halsgropen eller bröstbenet. Det borde kompensera för avståndet. Var noga med andningen. Skjut när lungorna är tomma (när siktet har åkt så långt ner som möjligt).

Tänk på att ni har obegränsat med tid på er.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snyde
megadeath: fäll ut benstöden. när du siktar så lägger du siktet en pixel över och till höger om huvudet (i 1280x1024) eller bara rakt i halsgropen eller bröstbenet. Det borde kompensera för avståndet. Var noga med andningen. Skjut när lungorna är tomma (när siktet har åkt så långt ner som möjligt).

Tänk på att ni har obegränsat med tid på er.

Spank U

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

Ok körde så man blev expert eller vad det hette i basic. Klarade båda sniper upg (ganska lätta). Nu får jag bara andvända det klenaste i strid
Vet någon varför det e så???
Jo åsså nu när man kör med sniper adden så blir det connection faild mitt i spelen offtast......

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

sniperbössan får man "random" på banorna. Bara 1 eller nått som får den i varje runda.

Visa signatur

..varpå mamma banka på nedervåningen i taket o skrek "KNULLA TYSTARE, FARMOR ÄR HÄR!"

Permalänk
Medlem

Jo märkte det men det fianns 2 st sniperbössor i träningen men bara en i kriget.......

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem

varför glömde dom skriva in Beta i namnet??

Permalänk
Avstängd

Det är ingen beta, det är ett färdigt spel som patchas på allt eftersom. Man gör så för att folk inte ska tröttna, eftersom det alltid kommer nåt nytt typ varje månad.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem

Ingen som har fixat en fungerande server som man kan spela på i sverige? Annars kan jag nog fixa en på min bbb uppkoppling med en amd 900 / 640mb ram
men den saknar nätverkskort.. måste köpa ett.. det är där problemet kommer.. har för lite pengar. Men jag ska fråga brorsan om man vill sponsra Jag säger till om jag får upp en server.

Visa signatur

I like turtles!

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns visst svenska servrar
Testa "Hemmets army server"

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Har du ip till den?

Visa signatur

I like turtles!

Permalänk
Medlem
Permalänk

HJÄLP!

Hur får man igång detta spel, jag har laddat ner all a 12 army filerna från nvidia + .bat filen + 1.1.1 patch filen har fixat .exe filen kopierat över patchen installerat spelet men när man trycker på genvägen på skrivbordet så laddar det lite och blir tyst och inget händer.

Vad är felet har jag glömt någe isådana fall vad.

Tacksam för all hjälp.

mvh

Snake

Permalänk
Medlem

Jag har fått fler buggar nu efter pachen kom.... mysko eller hur!?!?!?

Visa signatur

Data