America's Army: Operations

Permalänk
Medlem

SunQ, du kan väl fixa server? Du hade väl 10 Mbit eller nåt? Det borde väl funka perfa! Fast det kanske inte gick att spela på sin egen server, eller hur var det?

Permalänk

Öhhh, jag har hotmail och jag fick mitt pass på 1/2 minut...

Permalänk
Medlem

jag regga också med hotmail!! funka finfint!

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem

Då vet jag det. Försökte själv att regga med en hotmail-address & det gick inget vidare.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk

Har fixat de nu men tack ändå!

Visa signatur

I put twenty-four holes thru your metaldoor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Q´aman hahaha sitter du lan eller har du 100mbit uppkoppling?

Sitter på remedy och njuter

Lite snabbare än 1mb/s som man kommer upp i hemma

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

jag och några kompisar sitter nu och ska försöka ladda hem AA på våra modem..
Har hittat en sida där spelet fanns uppdelat i "mindre" filer.. så där en 19 mb styck.. Det hittade jag på en länk som fanns i den här tråden.. http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download
Då spelet heter American Army: Operations och på sidan står det American Army: Recon.. Är det ett demo eller?? för jag spånade lite och på fragzone ligger speler på 200 + nåra mb och här är spelet också runt 200 mb.. Är det hela spelet eller hur stor är annars den installfilen till hela?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Det är hela, men det kommer att "bygas på" efter som sommaren förlöper. Så om du sitter på modem, har du nog några smärre nedladningar du kommer att måsta göra under sommaren om du bestämer dig för att följa spelet. Men sedan så har du ju alla gfx filer I dessa 200mb, så resterande uppgraderingar borde inte bli såååå stora....

Permalänk
Avstängd

fan, har inte fått nya burken att funka så jag måste vänta på att spela spelet

Visa signatur
Permalänk
Medlem

sålänge det bara är HomeLAN som står för servrarna och gamespy är programet för att kunna ta sig in på dom så är spelet dömt till att passera utan någon större uppmärksammhet.

Visa signatur

Niklas

Permalänk

öhh, du behöver inte GameSpy för att öppna privata servrar. Det finns ju en bra server 213.112.188.203 där jag har ca 50 i ping. öppna den genom att skriva "open 213.112.188.203" utan "" i konsollen i spelet.

Permalänk
Medlem

Det funkar med All seeing eye.
Bara att välja nytt spel och sen Unreal Tournament. Bläddra fram till ArmyOps.exe. OK. Kolla sen på UT > others

Permalänk

Coolt, kan va bra att veta!

Permalänk
Avstängd

e de kul? laddar hem nu

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [[GejmZ]]
öhh, du behöver inte GameSpy för att öppna privata servrar. Det finns ju en bra server 213.112.188.203 där jag har ca 50 i ping. öppna den genom att skriva "open 213.112.188.203" utan "" i konsollen i spelet.

Jojo, hhar läst denna tråden från början ås lite koll har jag på det men det är lite taskigt om man hela tiden ska sitta o bvara beroende av att någon trevlig BBBare ska sätta upp en server.. =/

Visa signatur

Niklas

Permalänk
Avstängd

bbb=berdbandsbolaget?

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem

[[GejmZ]]
Funkar din server bra ? Kan du joina själv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shadowx
bbb=berdbandsbolaget?

jupp

Permalänk
Avstängd

det har jag

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk

Har lite problem med spelet...
Allt ser genomskinligt gråblått ut och för det mesta är det bara konturerna som syns. WTF?!
Har provat de vanliga knepen..., nån som har upplevt samma sak, eller kankse har ett förslag till en lösning?

Visa signatur

C2D E6400@2,13 | Asus P5B | MSI 7900GTO 512Mb | TwinMOS PC5300 CL5 1024x2 | WD Raptor |

Permalänk
Avstängd

nee detta ver ej kul ner i papperskorgen

Visa signatur

MSI MS-6391 | Intel P4 1700MHz | 256 mb ram | GeForce 3 Ti200 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjDuck
SunQ, du kan väl fixa server? Du hade väl 10 Mbit eller nåt? Det borde väl funka perfa! Fast det kanske inte gick att spela på sin egen server, eller hur var det?

Njae.. jag vet inte.. då skulle jag behöva mer minne på servern.. för det mesta går åt åt 3-4 st cs servrar.. så kanske det kommer upp.. man vet ju aldrig..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q'aman

Sitter på remedy och njuter

Lite snabbare än 1mb/s som man kommer upp i hemma

hehe..
har ju stabila 50k/s

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

SERVER AND CLIENT PROGRAM!! JUST LOOK AT README INSIDE ZIP!!! ---> http://spaceroy.mine.nu/ArmyOpsSrvKit.zip <--- THE FILE URL!!!

Gjort ett system som gör det möjligt med både servers och klient program samt att den har mapcycle m.m.

Visa signatur

Alltid i farten med nya prylar så vill ni köpa nått av mitt gamla så hör av er...

Permalänk
Hedersmedlem

Nejje!
Failed resetting mode

History: HandleBigChange <- UD3DRenderDevice::Lock <- UViewport::Lock <- UWindowsViewport::Lock <- UGameEngine:: Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Nån som har en lösning? Deras forum verkar inte så snabbt.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Server!

Server: 194.237.245.100:1716
no pass
no vis på GS

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem

*joinar*
EDIT: Failed authorization unknown vad är det?

Permalänk

Majesty de fick jag med, undra bara vad som menas med det hela :/

Visa signatur

I put twenty-four holes thru your metaldoor.

Permalänk
Medlem

Re: Server!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Holm
Server: 194.237.245.100:1716
no pass
no vis på GS

Den är uppe igen nu...

Visa signatur

Scout som är sugen på en utmaning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laban GTS
Var rätt coolt... Flyter grymt i 1024x768 och det är ju riktigt snyggt. Vad är det för motor? Läste någonstans att det är den nya Unrealmotorn, kan det verkligen stämma?

Stämmer bra det ja...

Visa signatur

gotta go fast