8800GTS 320MB; XFX eller Gainward?

Permalänk
Medlem

8800GTS 320MB; XFX eller Gainward?

Hej!

Vilket 8800GTS 320mb bör jag välja, XFX eller Gainward? Jag tvivlar på att det är någon större skillnad på själva korten, jag tänker mer på det övriga lull-lullet som man får med. Jag har själv inte kunnat hitta någon information över vad som följer med i respektive paket, så om någon skulle kunna skriva vad som följer med vore jag tacksam. Sen om ni rekommenderar det ena över det andra av någon annan anledning får ni gärna skriva det också!

MVH

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Avstängd

Hmm frågan är redan ställd många ggr på detta fina forum...

kanske kunde kika runt lite finns en superb sökfunktion som FAKTISKT FUNKAR....

Permalänk
Medlem

Re: 8800GTS 320MB; XFX eller Gainward?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
Hej!

Vilket 8800GTS 320mb bör jag välja, XFX eller Gainward? Jag tvivlar på att det är någon större skillnad på själva korten, jag tänker mer på det övriga lull-lullet som man får med. Jag har själv inte kunnat hitta någon information över vad som följer med i respektive paket, så om någon skulle kunna skriva vad som följer med vore jag tacksam. Sen om ni rekommenderar det ena över det andra av någon annan anledning får ni gärna skriva det också!

MVH

byggde en dator åt en kompis, och använde xfx 8800gts 320mb i den.

Man fick me kablar, adapters , drivisar , och det där gears of war wannabe spelet lost planet.
Tror XFX är lite snåla med att skicka med spel.
Har själv ett 6800xt från XFX, och fick inte med något spel alls där.
fast själva korten är det inget fel på.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |