Call of Duty 4: Modern Warfare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av M4D4SS:

Finns det något intresse här för att skapa en klan eller bara ett umgänge med glada vapendragare? Vi är just nu några stycken som lirar PCW dagligen. Dock är inte alla lika entusiastiska.
Så, någon som vill spela med oss eller skapa en ny klan som lirar lite mera intensivt?

Jag är helt klart på.
Ligger väl runt en mid nivå, antar jag.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Skrivet av BareHipster:

Jag är helt klart på.
Ligger väl runt en mid nivå, antar jag.

Min xfire är "cryckan90".

Permalänk
Medlem

Okej, så jag köpte det här spelet nu när det var rea på Steam och jag har enbart mötts av problem. Först så ville det uppdatera Punkbuster, men punkbuster rutan som kommer upp säger att den är utdaterad och så kan jag inte göra mycket mer. Jag kryssade bort den och spelet startade och jag möttes av "Failed to initialize Punkbuster....." jag testar att joina en server ändå och då möts jag av att min CD-kod tydligen redan används! WTF, hlp plz!?

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Om någon gillar spela Cod4 och hatar att MW2 inte har dedikerade servrar...gå då in på BHC (Black Hawk Clan)....de har ett cod4 MW2 mod som är underbart....massorr med banor.
Om ni blir ägda av en spelare som heter Viking....då vet ni vem det är!:)

BAH fasen va irriterande, tyckte det lät SJUKT kul, men så när jag joinar så säger den att jag har en för gammal version av COD4 har fan inte en aning om hur jag uppdaterade skiten xD

/FACEPALM
Jag hade juh patcharna sparede på datorn... nvm!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

kan ju säga att JÖSSES, hur fan kan jag ha varit utan COD4 alla dessa år... fytusan va mycket bättre det är än nått av de andra nyare COD

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk

Har ni någon server som man kan joina?

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem
Skrivet av RavenCorp:

Har ni någon server som man kan joina?

vad vill du ha för servrar? Finns juh hur mycket som

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk

Ni som fortfarande lirar, är det 1.6 eller 1.7 som gäller ?

Visa signatur

Asbra.

Permalänk

1.7 + mods

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem

Är master server nere nu? (till PC) Hittar nämligen inga servers längre testa disable brandvägg och annat. hittar fortfarande ingen..

Permalänk

Tänkte bara kolla läget igen. Någon som är sugen på att mixa cod4 pcw?

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4D4SS:

Tänkte bara kolla läget igen. Någon som är sugen på att mixa cod4 pcw?

kör ni pro mod pcw ? för i så fall är jag sugen

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
Motherbord: Gigabyte P55A-ud3 | CPU: I5-760 @ 3,8 GHz | GPU: Evega gtx670 FTW |
____________________________________________________________
RAM: Corsair Vengeance 8GB | PSU: Corsair TX750W | Chassi: CM HAF 922 |

Permalänk
Skrivet av M4D4SS:

Tänkte bara kolla läget igen. Någon som är sugen på att mixa cod4 pcw?

Är alltid sugen, så länge det är Promod och 4v4/5v5 som skall köras

Visa signatur

Main-PC: Bitfenix Phenom Mini | Asus Z170I Pro | Intel I5 6600K | Kingston HyperX 16GB 2133Mhz DDR4 | EVGA GeForce GTX 1070 | Corsair SF450 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jwlz:

Är alltid sugen, så länge det är Promod och 4v4/5v5 som skall köras

jag säger det samma men man vet ju inte om det är prmod som körs

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
Motherbord: Gigabyte P55A-ud3 | CPU: I5-760 @ 3,8 GHz | GPU: Evega gtx670 FTW |
____________________________________________________________
RAM: Corsair Vengeance 8GB | PSU: Corsair TX750W | Chassi: CM HAF 922 |

Permalänk

Det är ungefär MED 5v5 vi kör. Kan det passa eller är ni High/acad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4D4SS:

Det är ungefär MED 5v5 vi kör. Kan det passa eller är ni High/acad?

det blir jätte bra med 5v5 promod

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
Motherbord: Gigabyte P55A-ud3 | CPU: I5-760 @ 3,8 GHz | GPU: Evega gtx670 FTW |
____________________________________________________________
RAM: Corsair Vengeance 8GB | PSU: Corsair TX750W | Chassi: CM HAF 922 |

Permalänk
Skrivet av siiteer:

det blir jätte bra med 5v5 promod

Okej. Adda mig:
xfire: cryckan90
steam: CGremby

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4D4SS:

Okej. Adda mig:
xfire: cryckan90
steam: CGremby

ok ska göra det då

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
Motherbord: Gigabyte P55A-ud3 | CPU: I5-760 @ 3,8 GHz | GPU: Evega gtx670 FTW |
____________________________________________________________
RAM: Corsair Vengeance 8GB | PSU: Corsair TX750W | Chassi: CM HAF 922 |

Permalänk
Medlem

Hej!

Gods Soldiers rekryterar nu nya medlemmar. Anledningen är inaktivitet, och vi går ett litet steg tillbaka till COD4 ifrån Black ops scenen, i väntan på en buggfri mod som inte är beta.

Vi är förtillfället high skilled i Black ops. Men att gå tillbaka till COD4 gör oss till med+ pga att vissa utav oss inte spelat cod4 sen innan. Medelåldern är runt 24 år.

Gods Soldiers bildades år 2000, Det spelades Q3 Noghost med framgångar inom 1on1, 2on2, och 4on4 och cuper. År 2010 gick många ifrån den utdöende scenen Q3 Noghost, och bildade en COD Squad. Det är den som endast finns kvar idag.

Servrar och TS3 finns. Både inom cod4 och blops. www.godssoldiers.se är våran hemsida.

Spelare som sökes ska vara över 18 år och ha full förståelse i vad en cfg är, bra dator hårdvara samt utrustning så som headset och mus. En bra mikrofon är ett MÅSTE. Då vi inte är intresserade av att lyssna på något brus och ha svårigheter av att höra vad du säger. Och självklart kunna prata engelska. Då vi är spelare från hela EU. "Haj ajm fråm schweden" funkar inte.

Att kunna använda mIRC, och vara aktiv på hemsidan/TS och ha humor är ett måste.

Vi ser hellre att du är socialt anpassad än ultrahigh++, då vi spelar för att ha kul och det sociala umgänget. Men hjärnverksamheten skall ändå vara aktiv.

Ni kommer i kontakt med mig på
Sweclockers pm
Xfire withanger
Steam Ang3r87
Mail Ang3r_87@hotmail.com
mIRC #gods-soldiers @quakenet

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White