Problem med PREY!

Permalänk
Medlem

Problem med PREY!

Jo, det är såhär att jag har ett MSi GeForce 8800 GTS 640 Mb och jag kör på upplösningen 1680 x 1050 i alla spel men när jag ska ställa in den upplösningen i spelet prey så kan jag inte hitta just den upplösningen inne på spelet ??
Snälla kan någon hjälpa mig med problemet, kan det bero på att en patch kanske fixar det, eller ?

Blir jätteglad för svar

Visa signatur

Overkill Desktop: Corsair Graphite 600T | Corsair TX850W | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1100T@4.0 GHz (Corsair H50 Liquid CPU Cooler) | Corsair Vengeance Red DDR3 16GB CL9 1866Mhz | Asus Radeon HD7970 3GB DirectCUII OC TOP | Intel SSD 160GB 320 Series & Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB | Samsung SyncMaster BX2450 24" | Logitech Z-2300 & Logitech G35. Laptop: Alienware M14x

Permalänk

den upplösningen kanske helt enkelt inte finns...

som mer dödlig person får jag alltid spela saker i 640*800 eller mindre skrivbordet ligger dock på 1024*1280..
har spelat det hos en kompis och demot har jag fast du får nog nöja dig med sämre upplösning där:P

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Testa att patcha till senaste verisionen, fråga igen om det inte funkar:)

Permalänk
Medlem

Jo den upplösningen finns, för en gång så dök den bara upp sådär (helknäppt) en gång när jag skulle in på spelets video-options ????

Men jag ska försöka patcha och se vad som händer, annars får det väl bli den lite sämre upplösningen....

Visa signatur

Overkill Desktop: Corsair Graphite 600T | Corsair TX850W | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1100T@4.0 GHz (Corsair H50 Liquid CPU Cooler) | Corsair Vengeance Red DDR3 16GB CL9 1866Mhz | Asus Radeon HD7970 3GB DirectCUII OC TOP | Intel SSD 160GB 320 Series & Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB | Samsung SyncMaster BX2450 24" | Logitech Z-2300 & Logitech G35. Laptop: Alienware M14x

Permalänk
Medlem

Om inte annat så överlever du nog ändå, speciellt eftersom det är ett rätt mörkt spel

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Prey ska ha widescreen-stöd från version 1.1 och uppåt vad jag läst.

Sen så måste jag rekommendera dig en sida som en widescreen-spelare inte kan leva utan;

http://www.widescreengamingforum.com/

Hit brukar jag vända mig när mitt spel inte stödjer widescreen. Jag tror det stod en del om Prey och eventuella fixar, läster inte så nogrant.

Men det löser sig nog när du patchat upp dig.