Besvikelsen Mot Dustin

Permalänk
Medlem

Besvikelsen Mot Dustin

Detta tar priset.

Jag personligen o mitt företag handlar från Dustin men överväger att med nu sluta handla där. Besvikelsen är stor eftersom det är känt att dom delar ut julklappar till ALLA. Självklart som kund så försökte jag få mig en julklapp men har ännu inte lyckats o nu struntar jag i deras julklappsutdelning. Dels har jag inte kunnat handla hos dom pga. detta så jag lade min beställning på db.com.
Har alltid tyckt om dustin fram tills NU.
En fråga tills Dustin. Tycker ni inte att era mest hängivna kunder skall få en julklapp ? Eller är detta erat sätt att fiska efter nya kunder o skita i dom gamla ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Besvikelsen Mot Dustin

Citat:

Ursprungligen inskrivet av baloba
Detta tar priset.

Jag personligen o mitt företag handlar från Dustin men överväger att med nu sluta handla där. Besvikelsen är stor eftersom det är känt att dom delar ut julklappar till ALLA. Självklart som kund så försökte jag få mig en julklapp men har ännu inte lyckats o nu struntar jag i deras julklappsutdelning. Dels har jag inte kunnat handla hos dom pga. detta så jag lade min beställning på db.com.
Har alltid tyckt om dustin fram tills NU.
En fråga tills Dustin. Tycker ni inte att era mest hängivna kunder skall få en julklapp ? Eller är detta erat sätt att fiska efter nya kunder o skita i dom gamla ?

Kan hålla med om att det kanske är jobbigt att lägga beställningar just nu va, men att du whinear om en julklapp är bara löjligt dessutom så har du ett eget företag och då låter det ännu mer löjligt, låter som någon bortskämd 12åring.

Permalänk
Medlem

Jag whinar inte . och vad spelar det för roll om jag har ett eget företag ?
Ska inte vi ha samma rättigheter som alla andra ? Det handlar inte om julklappen, bara en principsak.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Baloba:
Nu är det ju inte så många som ger bort presenter så se det som en bonus från DustinHome. Jag tycker däremot det hela är lite klantigt skött eftersom de har servrar som inte klarar trycket och att då skapa en utdelning som pågår hela dagen känns dumt. Jag var också inne idag för att snabbt kolla om de hade en sak i lager som jag behövde och hade då missat att det fortfarande var utdelning (fick för mig det bara var tills i morse) och siten var dödsseg.

Visst vore det kul om de gav tillbaka lite till existerande kunder men se hela utdelningen mer som en present till alla. jag tycker det är kul att de gör det även om det är nästan omöjligt att få något.

Karim: Det är lysande att DustinHome ger bort grejer men om de gör det på ett korkat sätt så ska det gå att gnälla på utan att man ska behöva bli kallad "whiner".

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

SwedBear Självklar är det en bra gest av dustin att ge julklappar till alla, dom är nästan unika på det.
Men man ska inte strunta i sina kunder heller

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är lika mycket för att fiska nya kunder, att då en gnällröv slutar handla där gör nog inget

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Det är lika mycket för att fiska nya kunder, att då en gnällröv slutar handla där gör nog inget

Tack för dom fina orden grabben.
Men om alla "gnällrövar" slutar handla där så vore det nog inte bra för Dustin, eller ?

Sen sa jag inte att jag ska sluta utan att jag överväger det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av baloba
Jag whinar inte . och vad spelar det för roll om jag har ett eget företag ?
Ska inte vi ha samma rättigheter som alla andra ? Det handlar inte om julklappen, bara en principsak.

Tycker bara att en sådan liten "julklapp" borde vara mindre relevant för en egen företagare än kanske en 12åring då man alltid upskattade grejer mer när man var mindre, nu har man pengar att handla själv, tycker du inte borde ta det så seriöst, det är en kul grej för de som har följt dustins julkalender och det är först till kvarn med lite tur.

Permalänk

Snälla, det må vara klantigt skött, men att sluta handla hos den bästa affären för att de skänker bort saker och du inte får något? Sluta vara så hagalen och tänk på vad julen egentligen går ut på. God Jul och god fortsättning!

Permalänk
Medlem

Som jag sa tidigare JAG har inte sagt att jag ska SLUTA handla hos dom, detta är mest en principsak

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av baloba
Självklart som kund så försökte jag få mig en julklapp men har ännu inte lyckats o nu struntar jag i deras julklappsutdelning. Dels har jag inte kunnat handla hos dom pga. detta så jag lade min beställning på db.com.
Har alltid tyckt om dustin fram tills NU.

www.dustin.se som är deras hemsida till företag fungerar utmärkt och därmed har ej julkalendern förstört något för företag som vill lägga ordrar på julafton.

Ser inget diskussionsvärde i den här gnälltråden.

*Tråd låst*