Permalänk
Medlem

Inte fullt så blodigt som jag trodde det skulle bli. Blir ju ett garanterat köp iaf. Zone Battle kommer vara så ruskigt kul att köra, men även Eliminator kommer vara ruskigt ballt när man kan vända sig om 180 grader och skjuta på dom bakom. ^^

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Fury var "ok", inte mycket mer än så.. Både Zone Battle och Detonator känns som game modes som förmodligen diskuterades redan inför HD, men skippades för att de helt enkelt inte höll måtten. Men jag var ingen fan av vanliga Zone heller, så lite biased är jag väl. Eliminator var rätt kul dock.

Banorna känns inte alls lika välgjorda som de tidigare, iaf inte Modesto Heights och Talon's Junction. Det finns inget som gör dem "speciella", i brist på bättre förklaring..

Och vad det är för nya skepp de pratar om vet jag helt enkelt inte.

Furys Campaign är väldigt lik HDs, fast med massa Eliminator, Detonator och Zone Battles inblandade såklart.. Bristen på vanliga Single Race gjorde det väldigt svårt att faktiskt lära sig banorna, och det blev lite av ett helvete att klara den sista Tournament de slängde på en. :/

Trotts den kanske hårda kritiken är det fortfarande WipEout, och därmed värt ett köp!

-------------------

Och nu till det jag egentligen tänkte skriva i tråden för.. (det ovan råkade bara följa med)
Några som vill ta trophien "Bling Brigade" med mig? Eller kanske någon som bara är vänlig nog att hjälpa till? Det är den sista trophien jag har kvar för att få min första Platinum-trophie, vore kul att ta den så jag kan skryta om all tid jag slängt på det här spelet.

Edit: Fixat Bling Brigade nu..

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell