Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

Permalänk

Vilket spel är den sista bilden ifrån?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Vilket spel är den sista bilden ifrån?

Sniper: Ghost Warrior

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Sniper: Ghost Warrior

ta inte mina kills! xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imbraman:

ta inte mina kills! xD

hahaha

Permalänk
Medlem

nfs hp

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Inaktiv

Kör du tysk version? o_O

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av anon42512:

Kör du tysk version? o_O

Tyska är ett av de officiella språken i luxemburg, kanske därför

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Printscreen:

Tyska är ett av de officiella språken i luxemburg, kanske därför

Ah, lade inte märke till namnet ^^

Permalänk
Medlem

Jag och en kompis hade byggt ett jättevackert hus i trä, sen råkade han elda upp allt förutom träden jag hade kämpat i flera timmar med att fixa. -.-'

Permalänk
Medlem

Darkest hour, lika grått och häftigt som vanligt

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

GT5

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Det här spelet var grunden till World in Conflict! En gammal goding för 39 kr

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

EVE Inc 1.0 (Eyefinity) Eve på 2 skärmar

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Inaktiv

http://dl.dropbox.com/u/2137335/evefinity.png för den som vill se den i full storlek

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

http://dl.dropbox.com/u/2137335/evefinity.png för den som vill se den i full storlek

eller så högerklickar man på bilden och trycker visa i ny flik (chrome) eller visa bild (firefox)

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Commander:

eller så högerklickar man på bilden och trycker visa i ny flik (chrome) eller visa bild (firefox)

Japp, var vad jag gjorde

Permalänk
Medlem

Min Karaktär i Aion:

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

Min Karaktär i Aion:

Är det fortfarande tungt att levla och mest PvP? Orkade inte längre än till lvl 35.

Permalänk
Medlem

Fan tycker fortfarande att WoW är snyggare än de flesta nyare MMO's. Kanske för att jag gillar det estetiska mer..

Permalänk
Medlem

apropå wow
lootar i stratholme

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ikke:

Fan tycker fortfarande att WoW är snyggare än de flesta nyare MMO's. Kanske för att jag gillar det estetiska mer..

Disagree, för mig är inget MMO snyggare än EVE

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Disagree, för mig är inget MMO snyggare än EVE

Håller med, älskar skeppsdesignen och grafiken i EVE. Dock inte ett spel för mig, men snyggt är det. Skulle vilja se skepp i den stilen i någon form av SF-strategispel eller RTS. Typ Homeworld.

Lite Darksiders, köpte precis Hellbook Edition-boxen till PC.

Kör med 360-kontroller på PC:n, synd att det inte supportar AA, men spelet är grymt skoj (jag som gillar hack&slash och action-rpg). Ljusstyrkan är lite nedställd för min skärm är väldigt ljusstark, så kanske ser lite mörkt ut hos andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Håller med, älskar skeppsdesignen och grafiken i EVE. Dock inte ett spel för mig, men snyggt är det. Skulle vilja se skepp i den stilen i någon form av SF-strategispel eller RTS. Typ Homeworld.

Lite Darksiders, köpte precis Hellbook Edition-boxen till PC.

http://imgur.com/HkiWx.jpg

http://imgur.com/uSIwg.jpg

http://imgur.com/a3xeC.jpg

http://imgur.com/V0Tcs.jpg

Kör med 360-kontroller på PC:n, synd att det inte supportar AA, men spelet är grymt skoj (jag som gillar hack&slash och action-rpg). Ljusstyrkan är lite nedställd för min skärm är väldigt ljusstark, så kanske ser lite mörkt ut hos andra.

Ser skit kul ut! För mig ser det inte mörkt ut alla fall

Permalänk
Medlem

Two Worlds: 2

Konstig skugga på denna.

Permalänk
Avstängd

jag måste faktist säga att snyggaste mmo spelet är mo

du kan också se detta klipp jag gjorde.
YouTube - Mortal online Settings on ultra and new sky
Dock håller jag med om att wow slår många nyare mmo spel med grafiken. Plus spelet har en grafik som ej blir lika gammal som andra blir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nembo:

Är det fortfarande tungt att levla och mest PvP? Orkade inte längre än till lvl 35.

Joo de är ganska tungt.. slutade själv då jag va 37.. men se nu.. nu är jag 10 levlar högre och jag kör mest instancer..

Och nu har man börjat få ihop bra gear så nu blir de roligare!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

WoW

Nya vattnet har sina stunder.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Det som är så sjukt lockande med wow är att allting smälter samman så väl - världen, färgerna, ljudet, karaktärerna och animationerna. Det spelar ingen roll om Age of conan är mer tekniskt mycket snyggare när exempelvis animationerna i spelet är värdelösa (i mitt tycke). <z

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrob0y:

Det spelar ingen roll om Age of conan är mer tekniskt mycket snyggare när exempelvis animationerna i spelet är värdelösa (i mitt tycke). <z

Måste hålla med där, stridsanimationerna i AoC har rejäla brister. Det ser ut som karaktärena försöker åka skridskor men står still på samma plats och slåss istället. Det är dock det jag irriterar mig mest på, i övrigt är jag rätt nöjd med AoC.