Race Driver: GRID

Permalänk

jag har löst mitt problem med ostabilitet. ändrade i inställningarna för gamepaden (skratta inte) hahaha tänkte inte ens på de för det brukar va skön styrning standard.... men ja lirade hos min kompis och det är fortfarande mycket skönare känsla på både xbox och ps3, min kompis provade hos mig och sa att de var svårt, fast när han lirar på xbox så tycker han att det är för lätt.. så jag tänkte kolla med någon av er.. vad ni har för inställningar på styrningen? så kan jag prova lite olika

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Har precis lirat drift, vad skönt det var på tangentbordet! OBS!

Fick 15 mille poäng

Bara 635 mille poäng mer och du tar mitt personligt bästa för en combo ^^, kör tangentbord jag med, rätt så skönt. Kör med Pro på, dvs inga flashbacks också. Man gör mindre antal missar om det inte finns någon möjlighet att "spola" tillbaka! Annars har man det i tanken och försöker göra ngt man inte klarar av

Permalänk
Medlem

Jag är grymmast i världen på racing men jag har aldrig lyckats drifta... Blir fel varje gång, verkligen... Spelade iofs ett spel hos en kompis och drifta ganska bra men det har hänt en gång av alla 100 gånger jag försökt, fan det måste vara nåt fel på mig

Permalänk

de brukar lätt bli så... jag är dålig på dedär med inbromsning innan kurvor, och hålla mig rätt.. utan kör fullt ös å driftar mig genom kurvan:P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Bara 635 mille poäng mer och du tar mitt personligt bästa för en combo ^^, kör tangentbord jag med, rätt så skönt. Kör med Pro på, dvs inga flashbacks också. Man gör mindre antal missar om det inte finns någon möjlighet att "spola" tillbaka! Annars har man det i tanken och försöker göra ngt man inte klarar av

Nice! Försökte inte slå nån rekord utan bara köra runt i rx7an! hade inte gjort det på länge så det kändes skönt för att bilen gjorde som jag ville.

Vilken bana körde du? hur många varv? Och angående flashbacks, man missbrukar dem!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Inaktiv

Vilken bil föredrar ni att drifta med?

Och ingen som vet hur man får 8xAA att funka?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Vilken bil föredrar ni att drifta med?

Och ingen som vet hur man får 8xAA att funka?

Jag har inte hittat nån personlig favorit men jag gillar att drifta med RX7an. Ska testa mig fram mer senare.

Ingen aning hur man får det att funka! tyvärr

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Nice! Försökte inte slå nån rekord utan bara köra runt i rx7an! hade inte gjort det på länge så det kändes skönt för att bilen gjorde som jag ville.

Vilken bana körde du? hur många varv? Och angående flashbacks, man missbrukar dem!

Okotuma , 50 varv, drift battle (snabbare mer poäng)
var inne på 13 varvet och körde om fel AI som rammade mig till att spinna runt
http://cdn.solidfiles.net/i/2doc.jpg

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Jag har inte hittat nån personlig favorit men jag gillar att drifta med RX7an. Ska testa mig fram mer senare.

Ingen aning hur man får det att funka! tyvärr

Usch, RX7:an gillar jag inte, spinner ur alldeles för lätt ^^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Okotuma , 50 varv, drift battle (snabbare mer poäng)
var inne på 13 varvet och körde om fel AI som rammade mig till att spinna runt
http://cdn.solidfiles.net/i/2doc.jpg

Nice! Kör också den banan. Fast drygt med AI faktiskt!!! Vad kör du för bil då?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Usch, RX7:an gillar jag inte, spinner ur alldeles för lätt ^^

Ja, det beror på hur man hanterar henne!

Visa signatur