Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

"Ingen reklam tack" - Någon brevbärare här?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
När jag läste första inlägget i tråden noterade jag detta: Varför har trådskaparns hyresvärd enligt trådskaparn satt upp "ingen reklam"-skyltar på allas dörrar? Är inte det upp till var och en?

Hyresvärden som betalar sophanteringen där all reklam så småningom hamnar.. Är du beredd att betala högre hyra för att nån analog ärthjärna ska få sina dagliga rabatterbjudanden?

Själv skulle jag vilja återbörda dyngan till de som sprider den.. Hade tänkt på postlådan, men det är ju som sagt inte bara posten som är skyldiga till nedskräpningen..
Jag har en ej-reklam-skylt, uppsatt av föreningen, som naturligtvis inte respekteras.
Verdammte schweinhunden!

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triphys
stå och vänta i nyckelhålet, när brevbäraren lutar sig fram för att lägga i reklamen så SLÅR du upp dörren i ansiktet på honom och säger "Fattar du trögt? Ingen reklam sa jag!"

Var en gubbe som delade ut reklam vid 4.30 en morgon för ett tag sen, och av en ren händelse så var jag vaken och hörde honom.. När han tryckt in reklamen hos mig så tryckte jag ut den igen.. Han blev livrädd ^^

Typ som detta då... http://www.youtube.com/watch?v=tdIjbFjfZNU
Det enda rätta.

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Hehe minns den gången någon från SDR delade ut reklam till mig fast jag har en stor tydlig skylt som säger "ingen reklam tack" hörde det skramla till i hallen rev upp dörrfan o vråla utav bara fan, iaf så vart han så rädd att han kutade iväg och tappade typ hälften av all reklam han bar på =P

Sen av någon konstig anledning såg jag inte han mer

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lassekongo83
Typ som detta då... http://www.youtube.com/watch?v=tdIjbFjfZNU
Det enda rätta.

hahaha, fan vad kul.. den hade jag faktiskt inte sett innan
(Dessutom heter jag ju faktiskt Örjan också hehe)

Visa signatur
Permalänk

Hahahaha, älskar såna här trådar Man får såna goa skratt av folks idéer och påhitt

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!