Spel som sög, fast var underhållande!

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte ämnet, om man tycker ett spel är underhållande så suger det väl inte?

Men du kanske menade: Spel som jag tycker är underhållande men som andra/majoriteten tyckte sög?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
Jag förstår inte ämnet, om man tycker ett spel är underhållande så suger det väl inte?

Men du kanske menade: Spel som jag tycker är underhållande men som andra/majoriteten tyckte sög?

Nä, han menar nog ungefär spel som egentligen var buggit, taskig story eller kasst på nåt annat sätt men ändå så var det kul att spela av nån annan anledning ändå (för att man gillar spelsättet kanske).

Men jag kan förstå hur du tänker. Det är lite motsägelsefullt egentligen.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

KKND Crossfire. Hittade bara en recension av spelet på Gamespot och de gav det 5/10 i betyg, men jag tyckte det var riktigt förstklassiskt. Uppdragen var spännande och utmanande.

Visa signatur

Compaq suger

Permalänk
Avstängd

Deer Hunter

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag spelat ett dåligt spel jag tyckte varit bra. Kanske jag som inte har nog med superkrafter för att vara paradoxal : X

på tal om paradox
http://abyss.uoregon.edu/~js/images/loop.gif

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3tr0
Nä, han menar nog ungefär spel som egentligen var buggit, taskig story eller kasst på nåt annat sätt men ändå så var det kul att spela av nån annan anledning ändå (för att man gillar spelsättet kanske).

Men jag kan förstå hur du tänker. Det är lite motsägelsefullt egentligen.

Jepp, så menade jag. Mitt exempel var Boiling Point, ett spel som inte flöt bra på de bästa datorerna, var OTROLIGT buggigt, korkad AI med mera. Men jag spelade spelet en hel del ändå, det var kul att samla på sig massa skit och det hade säkerligen varit ett superbra spel om det inte varit för de uppenbara svagheterna (som förstörde spelet).

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nefus
KKND Crossfire. Hittade bara en recension av spelet på Gamespot och de gav det 5/10 i betyg, men jag tyckte det var riktigt förstklassiskt. Uppdragen var spännande och utmanande.

Jag fick det där spelet med ett nummer av Incite PC games (tror den hette så), året var väl runt 2000 eller nåt sådant, så det är ju ett tag sen.
Jag tyckte dock inte att spelet sög, häftiga filmer och roligt med sten-sax-påse-systemet (människor var bra mot djur, djur bra mot robotar och robotar bra mot människor). Himla kul att lana 3pers på eftersom svagheterna mellan raserna påverkade krigets utlopp rätt mycket.

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Pny 4070ti Super @ Bykski vatten | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x360 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | Seasonic 1300w Gold | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Philips 49" 8900L | DELL 2713HM | Keychron Q2 Max | Logitech G502 2016.

Permalänk
Medlem

Black and white 2, blev helt beroende av det spelet ett tag, men de har väll inte sålt nått vidare och fått ganska mycket kritik.