Bästa bilspelet just nu? (PC)

Permalänk

iracing
GTR-evo
rFactor

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm

Permalänk
Medlem

Längtar verkligen till Disney spelet,
Split/second

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konichiwa
Trackmania, Dock måste du ha steam men man kan göra ett acc gratis. Och sen e Trackmania också gratis.

Man behöver väll endå inte ha steam för trackmania, iaf inte jag om man tänker på den där gratis versionen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taraz
Man behöver väll endå inte ha steam för trackmania, iaf inte jag om man tänker på den där gratis versionen.

Skönast att ha det i steam :). Steam är underbart!

Permalänk

Grid/Burnout Paradise =D

Men flatout 2 är sjukt kul att köra med kompisar (kör det alltid när man sitter på it-cafe med några polare )

Permalänk
Medlem

Need for Speed 4: High Stakes
Har inte spelat några nya spel som är bättre, gillade inte alls GRID eller DiRT och NFS-serien dog efter NFS6 (Hot Pursuit 2)

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Need for Speed 4: High Stakes
Har inte spelat några nya spel som är bättre, gillade inte alls GRID eller DiRT och NFS-serien dog efter NFS6 (Hot Pursuit 2)

Är det bästa spelet just nu? nuförtiden?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Burnout Paradise är rätt så kul!

Det är inte skoj, Det är skit coolt

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The Sweeper x
Är det bästa spelet just nu? nuförtiden?

Ja, asså, det är ju 10 år gammalt, men det finns inget bättre, så då svarade jag som jag gjorde. Jag tycker verkligen att det är grymt.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Medlem

GRID och GTR Evolution (Race07) är väldigt grymma spel men ifall man ska ha ett lan och ha max roligt så tycker jag man ska testa Toca Race Driver 3
samma tillverkare som grid och de är specialliserade på bilspel och är en av de främsta i världen. företaget heter CODEMASTERS och har gjort många kända bilspel, som grid, toca3, collinmcraedirt och så vidare...

btw toca race driver är det inte bara bilar utan där har man allt möjligt som man kör på hjul, tom lastbilar.....

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

GRID tycker jag var helkonstigt förstår inte hur man kan gilla det. Hela spelet kändes äckligt på något vis och gillar inte alls hur kameran panorerar när man ska svänga.Jag kände mig väldigt bortkopplad från bilen när jag spelade.

Dirt ska man inte ens prata om, försök få en bil att åka rakt fram utan att behöva sitta och korrigera så förstår ni vad jag menar. Hur kan man missa något så fundamentalt som att en bil åker rakt fram om man inte svänger? Colin McRae slutade vara kul efter tvåan, då försvann allt vad körkänsla heter.

GTR spelen däremot, där finns i alla fall en smula realism även om grafiken börjar bi lite tjaskig.

Är det LAN så är det Flatout serien som gäller.

Det har cirkulerat lite rykten och rapporter från EA att deras nästa spel i NFS serien, Shift som det heter, ska vara inriktat på simulation istället för arkad. Kanske fick de upp ögonen efter Undercover som var helt bedrövligt. De har hyrt in folk som medverkat i andra stora racingtitlar för att skapa något ordentligt. Personligen måste jag säga att det känns riktigt intressant.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

iracing e gratis en månad här med en extra bil o en extra bana, gillar ni GTR osv bör ni absolut prova

http://www.radicalsportscars.com/racing/virtual-racing

Visa signatur

ASUS ROG Strix B250I, Intel Core i5-6600 Skylake, Crucial DDR4 2400MHz 8GB, MSI GTX 1050 Ti 4 gb Aero, WD Black 1 TB, Fractal Design Node 304, 18 cm