Permalänk
Medlem

Hjälp med en PHP kod

Hejsan. jag skulle gärna vilja få hjälp med en php kod som gör så att jag kan få en bild på skärmen hur tröjan kan se ut, ska ha det till en hemsida som ska trycka en tröja.

Detta ska finnas med i koden så det kommer som alternativ innan du trycker på knappen visa.:
Typsnitt:

Andale Mono
Arial Black
Book Antiqua
Georgia
Times new roman
Comic sans MS
Helvetica

Färg på tröjan:

vit
svart
blå
röd
gul
grön

höjd på texten: (cm)

5
7
9
11
13

färg på texten
svart
silver
vit
röd
grön
grå
guld
blå

Tack i förhand

Mvh Simon

Permalänk
Medlem

Jaha, vart skickar man fakturan?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bamsefar
Jaha, vart skickar man fakturan?

Det undrar jag också.
Det är ju inte direkt så att du försökt själv och vill ha lite hjälp för du kört fast...

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk
Medlem

En typisk "klipp-o-klistra" programmerare som inte vet ett skvatt om programmering.
Och vill ha allt serverat på ett silver-fat.

Nejdu. Du får allt ta och läsa lite i en bok om PHP programmering och lägga manken till för att visa lite intresse och förståelse för PHP språket.

Sedan visa lite kod för att ge oss en uppfattning om att du faktiskt försökt själv.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

går o göra i php men eftersom att du inte vill koda sj så rekomenderar jag nåt java skript med samma funktion som finns nån stans på internet for free!

Visa signatur

Awsomness