Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem

Ännu ett hål i altantaket... Dessutom så bågnar vänsta delen av taket rätt så rejält då det ligger ca en meter tjockt med blötsnö (det regnar ute) på den delen av taket. Aja, så länge balkarna håller så är det väl inte hela världen. Bara lägga nytt tak...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Känner igen det där.
Biter mig ofta i kinden och insidan av läppen. Ont som fan gör det, man svär och det blöder ^^. Har bildats små "utbuktningar" där jag brukar bita som man råkar bita i ännu oftare hehe. Aldrig funderat på om man kan åtgärda det faktiskt. Men om du känner att du har problem med det kanske tandläkare kan hjälpa om tänderna sitter i en konstig vinkel eller liknande?

Jag får se hur jag gör. Blir det värre, eller om jag märker att jag biter mig allt för ofta så får jag väl ta och boka tid hos tandläkaren. Jag har problem med käkarna sen tidigare ( dom låser sig i tid o otid ), så jag antar att det är där problemet ligger.

Men, som sagt... blir det värre så får det bli ett besök till tandläkaren.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Klassiskt å bita själv själv i läppen eller kinden..Gjorde det nån dag förra veckan 3 gånger..

Just nu är jag mest lite pissed på detta: http://www.sweclockers.com/forum/75-mobiltelefoner/993961-nok...

Permalänk
Medlem

Äntligen så har man fått en försmak utav våren i lilla Sandviken. Varit riktigt skönt väder. Hoppas verkligen att det här kommer att hålla i sig. Att vi är inne på rätt väg.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Äntligen så har man fått en försmak utav våren i lilla Sandviken. Varit riktigt skönt väder. Hoppas verkligen att det här kommer att hålla i sig. Att vi är inne på rätt väg.

En öl i magen å tanken på att de varit 5+ i norrland värmar gott för kropp å själ

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Så förbannad på mig själv att jag inte vågar ta tag i saker och ting. Närfan ska jag lära mig att ett nej någonstans i jobbsökandet kan bli ett ja på ett annat? Allt känns så jävla meningslöst just nu. Suck

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk

Är lite orlig att det är något fel på turbon på bilen... Fast den går bra och ryker inget :S

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Är lite orlig att det är något fel på turbon på bilen... Fast den går bra och ryker inget :S

Kan ha redigt tur så att min IC och tryckslangar är så oljiga.. har nog igensatt vevhusventilation
Fast jobbigt att riva och rengöra..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Har väldigt mycket plugg nu, usch usch..

Dessutom sugen på att gå över till mac..
Va tror ni, kan man få 3k för datorn i min signatur? eller drömmer jag?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Har fått akut illande tandvärk, bara sä där hej vilt. Kom från ingenstanns. Och jag som har kronisk tandläkarskräck. Var ju inte allt för längesen som man var iväg och lagade ett par hål. Så det kommer inte att sluta väl. Suckar..

Få ta en alvedon och hoppas på det bästa.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Har fått akut illande tandvärk, bara sä där hej vilt. Kom från ingenstanns. Och jag som har kronisk tandläkarskräck. Var ju inte allt för längesen som man var iväg och lagade ett par hål. Så det kommer inte att sluta väl. Suckar..

Få ta en alvedon och hoppas på det bästa.

Be om lugnande tabletter innan besöket... hjälpte mig igenom två rotfyllningar trots panikångesträdsla för tandläkare.

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av CompassioN:

Be om lugnande tabletter innan besöket... hjälpte mig igenom två rotfyllningar trots panikångesträdsla för tandläkare.

Jag brukar få ta lugnande innan jag överhuvudtaget överväger att sätta mig i tandläkarstolen.
Det brukar faktiskt hjäljpa en del. Men det är inget roligt det här. Fy satan.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

sketa glad!!
har dragit igån Oldsen..
ute och glider lite nu! yeah

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Jag måste snacka känslor här nu.
Jag älskar henne verkligen. Enligt hennes vänner gillar hon mig. Finns ett par problem dock.
1) Hon är 2 år yngre än mig, och enligt alla jag frågat så är hon för ung (14 - 16)
2) Det är min bästa kompis lillasyrra.
Vad ska jag göra? bara släppa det nu medans det e lätt eller fortsätta mot normerna? Har aldrig haft en flickvän och jag börjar tröttna på att vara ensam...
Hoppas ni guys är förstående.
M

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Markthegreat:

Jag måste snacka känslor här nu.
Jag älskar henne verkligen. Enligt hennes vänner gillar hon mig. Finns ett par problem dock.
1) Hon är 2 år yngre än mig, och enligt alla jag frågat så är hon för ung (14 - 16)
2) Det är min bästa kompis lillasyrra.
Vad ska jag göra? bara släppa det nu medans det e lätt eller fortsätta mot normerna? Har aldrig haft en flickvän och jag börjar tröttna på att vara ensam...
Hoppas ni guys är förstående.
M

Problemet med åldern kan vara att hon är osäker och inte riktigt vet vad hon känner och så upptäcker hon ett tag efter att ni varit tillsammans att det inte var vad hon ville. Om det är din kompis lillasyrra så bör du nog snacka med din kompis iaf innan något händer, han kanske är helt emot det och då kan du förlora en kompis.

Mina cents.

Permalänk
Skrivet av Shimonu:

Problemet med åldern kan vara att hon är osäker och inte riktigt vet vad hon känner och så upptäcker hon ett tag efter att ni varit tillsammans att det inte var vad hon ville. Om det är din kompis lillasyrra så bör du nog snacka med din kompis iaf innan något händer, han kanske är helt emot det och då kan du förlora en kompis.

Mina cents.

Jag vet redan att han är emot det, en gång för längesedan, precis när jag upptäckte hur snygg hon var, så frågade jag han under en fylla "Vad skulle du göra om jag började stöta på din syster" . Fick ett ärligt och välformulerat svar att jag lika gärna kunde begå självmord annars skulle han fixa det. :/

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Jag vet redan att han är emot det, en gång för längesedan, precis när jag upptäckte hur snygg hon var, så frågade jag han under en fylla "Vad skulle du göra om jag började stöta på din syster" . Fick ett ärligt och välformulerat svar att jag lika gärna kunde begå självmord annars skulle han fixa det. :/

Om du nu tycker om henne så mycket kanske du också ska tänka över om HAN är någon du vill umgås med om han svarar på det viset.

Jag kan ju även tillägga att enligt mig är 2års skillnad inget att haka upp sig på.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Om du nu tycker om henne så mycket kanske du också ska tänka över om HAN är någon du vill umgås med om han svarar på det viset.

Jag kan ju även tillägga att enligt mig är 2års skillnad inget att haka upp sig på.

Jo, att jag vill umgås med honom är klart, det är nog den bästa stabilaste vännen jag nånsin haft... Men han är lite överbeskyddande.
Ålders"gränsen" har jag heller inget emot. Tror jag ska försöka och se hur det blir. Tack (:
M

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Jo, att jag vill umgås med honom är klart, det är nog den bästa stabilaste vännen jag nånsin haft... Men han är lite överbeskyddande.
Ålders"gränsen" har jag heller inget emot. Tror jag ska försöka och se hur det blir. Tack (:
M

Ge fan i den bruden bara. Finns flera, kompisars syskon är BIG no no. Finns fler tjejer, om det skär sig mellan dig och bruden kommer du att bli av med din polare på köpet med stor sannolikhet.

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Skrivet av akka:

Ge fan i den bruden bara. Finns flera, kompisars syskon är BIG no no. Finns fler tjejer, om det skär sig mellan dig och bruden kommer du att bli av med din polare på köpet med stor sannolikhet.

Anus.
Jag ska vara helt ärlig till er. Jag har aldrig haft en flickvän, och jag har aldrig träffat en tjej som visat det minsta intresse i mig. Detta eftersom jag är en lång fet datornörd. Håller på att ändra på det. Gymmar regelbundet och har börjat skippa Dr. Pepper och Root Beer. Om jag missar detta kommer jag troligtvis aldrig träffa en tjej som tycker likadant. Skulle kännas segt att missa chansen.
Kommer förmodligen fråga kompisen mer seriöst en gång inom en snar framtid. Säger han nej blir det nog till att skita i allt och leva med Lena Handén i resten av livet (eller ungdomen).

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Anus.
Jag ska vara helt ärlig till er. Jag har aldrig haft en flickvän, och jag har aldrig träffat en tjej som visat det minsta intresse i mig. Detta eftersom jag är en lång fet datornörd. Håller på att ändra på det. Gymmar regelbundet och har börjat skippa Dr. Pepper och Root Beer. Om jag missar detta kommer jag troligtvis aldrig träffa en tjej som tycker likadant. Skulle kännas segt att missa chansen.
Kommer förmodligen fråga kompisen mer seriöst en gång inom en snar framtid. Säger han nej blir det nog till att skita i allt och leva med Lena Handén i resten av livet (eller ungdomen).

Palmela Handerson xD

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Palmela Handerson xD

Den va bra, ska börja datea henne ikväll ^^
OnT: Låter bra? Borde ändå ta ett snack med polaren, han inser inte hur hårt han blir playad... :/

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Den va bra, ska börja datea henne ikväll ^^
OnT: Låter bra? Borde ändå ta ett snack med polaren, han inser inte hur hårt han blir playad... :/

Ja, hur du än gör tycker jag att du ska prata om det, för annars kommer du bara gå och undra vad som kunde blivit.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Skrivet av anton_mjor:

Ja, hur du än gör tycker jag att du ska prata om det, för annars kommer du bara gå och undra vad som kunde blivit.

Tack (: Du borde jobba som psykologAnton i en veckotidning xD

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Tack (: Du borde jobba som psykologAnton i en veckotidning xD

Haha, lita inte på allt jag säger. Men jag vet ju själv, som många andra, att det suger att gå och känna sig illa till mods över nåt man inte rett ut

Edit: Måste bara skriva av mig! Tiden måste gå långsammare, sitter och lyssnar på lite Absolute Music-skivor från början av 00-talet och de är ju fan helt stört att det är typ 10 år sen! Nostalgitrippar borde vara förbjudna
Kan ju även tillägga att jag hade glömt hur BRA köpeskivor utan MP3komprimering i en bra stereo låter.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Anus.
Detta eftersom jag är en lång fet datornörd.

Det är bara 1 av 3 av de grejjerna som är negativa! Lång kan man ju knappast aanse negativt när det gäller tjejer. Datornnörd är också bra för de flesta tjejer har inte någon koll på datorerna de använder och de vill ju gärna "gå sönder". Sen fet är ju något som man kan göra skillnad på. Inte på en dag men på några månader. Ät mindre och gymma som du gör så är den det fetmagen och bilringarna ett minne blott!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Skrivet av jonazz:

Det är bara 1 av 3 av de grejjerna som är negativa! Lång kan man ju knappast aanse negativt när det gäller tjejer. Datornnörd är också bra för de flesta tjejer har inte någon koll på datorerna de använder och de vill ju gärna "gå sönder". Sen fet är ju något som man kan göra skillnad på. Inte på en dag men på några månader. Ät mindre och gymma som du gör så är den det fetmagen och bilringarna ett minne blott!

Självklart (:
Men vad tycker du om de moraliska överskridelserna? Vad tycker DU jag ska göra? ^^

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Självklart (:
Men vad tycker du om de moraliska överskridelserna? Vad tycker DU jag ska göra? ^^

Snacka med honom! Men glöm inte att fråga vilken sorts kille hon skulle ha om hon inte skulle få ha dig? Jag menar, du borde ju vara hans bästa kompis av en anledning Förhoppningsvis tycker han att du är en bra kille och hon hade kunnat få så mycket sämre! I den åldern är det viktigt att inte hamna i fel sällskap för då kan du få ångra det resten av livet.

Om han efter ett seriöst samtal där du säger hur du känner ändå tycker att du ska hålla dig borta så borde du nog göra det... Vänner är mycket värda och ni är så unga och du kommer med all säkerhet hitta en ny tjej, om inte direkt men i sinom tid

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

bakis bakis bakis,,,,,

pub crawl i amsterdam igår, rekomenderas för turister.. var grymt men engångs grej!

Permalänk
Skrivet av Pinkspear:

Snacka med honom! Men glöm inte att fråga vilken sorts kille hon skulle ha om hon inte skulle få ha dig? Jag menar, du borde ju vara hans bästa kompis av en anledning Förhoppningsvis tycker han att du är en bra kille och hon hade kunnat få så mycket sämre! I den åldern är det viktigt att inte hamna i fel sällskap för då kan du få ångra det resten av livet.

Om han efter ett seriöst samtal där du säger hur du känner ändå tycker att du ska hålla dig borta så borde du nog göra det... Vänner är mycket värda och ni är så unga och du kommer med all säkerhet hitta en ny tjej, om inte direkt men i sinom tid

Kthnx (: Blir nog så

Skrivet av johanna_l:

bakis bakis bakis,,,,,

pub crawl i amsterdam igår, rekomenderas för turister.. var grymt men engångs grej!

Okey... Mycket dricka? (: xD

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl