Permalänk
Medlem

Ser att flera som frågat om ni ska ta in Bitfenix colossus och fått nej som svar i denna tråd. Likväl när jag surfar in på eran sida ser jag att den finns uppe för beställning. Blir genast lite nyfiken på varför ni ändrat er angående denna produkt.

Visa signatur

MSI P67A-GD 65 / Intel i5 2500k / Thermalright HR-02 / 8GB 1600 Mhz Corsair Vengeance / Asus GTX 580 Direct CU II / Asus Xonar DX /Corsair F120 / 1 TB samsung F3 / Corsair AX-750 / Antec 1200

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Asus Xonar DG i sortementet?

Permalänk
Inet
Skrivet av frellAn:

Hur kommer det sig att ni slutat sälja Ace-chassin? Vet att det är ett skitmärke som snart kommer gå i konkurs troligen men en del grejer har de fått till. Trodde ni hade bojkottat deras produkter helt efter SweClockers recensioner men möss tex har ni kvar. Hur kommer det sig att ni inte har kvar chassina? Måste nämligen köpa Sonay chassit på annan ställe än den absolut bästa internetbutiken

I samband med att vi slutade säja deras nätagg begränsade vi även deras övriga sortiment. Vi jobbar på att få upp ersättare!

Skrivet av sj6:

Hur ser det ut med märket EVGA? är det något som ni kommer ta in? Det jag främst tänker på är deras kylare på exempelvis GTX 460 som blåser den varma luften utåt. Ni har inga likvärdiga produkter.

Vi gjorde ett försök med EVGA för ett tag sen. Tyvärr var EVGA dåliga på att leverera kort och försäljningen var obefintlig så vi lade ner det.

EVGA har lovat att nysatsa på Sverige och om rätt upplägg med tillgång och priser erbjuds är det inte omöjligt att ni kommer se EVGA hos Inet i framtiden.

Skrivet av wasidop:

Då mitt garantiärende är avslutat så ville jag inte svara på era mail igen, så jag tar det i tråden.
Stort tack till inet som hanterade mitt garantiärende mycket bra, samt var väldigt hjälpsamma!

Hälsa även till Jonas Y och Peter C att fortsätta vara hjälpsamma :happy:

Skrivet av prellenboi:

Kan ni inte sälja windows XP skivor för en billig peng

Tyvärr säljer inte Microsoft XP längre.

Skrivet av HaBBarN:

varför står det 1års garanti på corsair minnen när det är lifetime på hemsidan?

Skrivet av valiant:

Gissar att förmodligen för att butiken ger 1 års garanti, efter detta får du vända dig till tillverkaren om de går sönder (för det är ju de som lovar lifetime, inte butikerna).

Helt rätt! I vissa fall kan vi även hjälp till efter ett år om ni kontaktar oss.

Skrivet av LightBlizz:

När får ni in era MSI kort? Har väntat hur länge som helst!

Senaste beskedet är att de ska landa i början av denna vecka.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Har Ni några planer på att fixa en sorterings funktion på moderkort att man kan sortera vid TPD? Tex stigande falland ordning eller bara vissa klasser tex 125 osv?

Tyvärr får vi bara plats med 8st. nyckelspecifiktioner till filtret och vi anser att ex. SLI, formfaktor och socket är viktigare.

Skrivet av dacke164:

Tja är det nån som vet om man kan betala med visa electron på inet?

Skrivet av betan:

En av begränsningarna med electron korten är väl just att det inte ska gå att handla via internet.

Helt korrekt!

Skrivet av Sergeant44:

Måste passa på och tacka Inet och posten för suverän leverans. Datorn kom dagen efter, supersmidigt ju Hade ställt in mig på leverans påmåndag, istället vart det meckning hela helgen! Inet är bäst

Skrivet av nodnox:

Ser att flera som frågat om ni ska ta in Bitfenix colossus och fått nej som svar i denna tråd. Likväl när jag surfar in på eran sida ser jag att den finns uppe för beställning. Blir genast lite nyfiken på varför ni ändrat er angående denna produkt.

Efterfrågan från tillräckligt många kunder helt enkelt!

Vi försöker alltid vara lyhörda och höra vad ni är ute efter och om det går att lösa gör vi det.

Skrivet av jux2:

Kommer ni ta in Asus Xonar DG i sortementet?

Det beräknas komma in någon gång i oktober.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inaktiv

Mysko, för min sambos Visa Electron fungerar att handla med på nätet

Permalänk
Medlem

Hej inet!

Jag ska köpa en processor från er inom några veckor och då jag kollade inets sortment av AMD processorer på prisjakt så hade ni denna :

AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3,2GHz Socket AM3 Box - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Processorer

vilket är en Phenom II X4 955 Black edition, fast på inet står inte det, inte vad jag kan hitta i alla fall:

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz - Inet.se

Sedan vore det trevligt om ni kunde börja sälja/ta hem några andra längder på era HDMI kablar, dem verkar vara billiga och bra! Skulle gärna se längder som 7, 8 och 10m. För mig personligen är det svårt eftersom jag inte hittar något mellan 5 och 10m HDMI och dem är inte särskilt billiga på annat håll!

Mvh

Edit: Vet ni om det är några prissänkningar på G inom några veckor på processorn? Eller får ni veta sådant strax innan det sker så att säga.

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Med lite risk för att bli tjatig så har nu Asus u35jc gått från "Försenad" till "Beställningsvara". Har du nån mer info?

mvh

Permalänk
Inet
Skrivet av 1mike20:

Hej inet!

Jag ska köpa en processor från er inom några veckor och då jag kollade inets sortment av AMD processorer på prisjakt så hade ni denna :

AMD Phenom II X4 955 Black Edition 3,2GHz Socket AM3 Box - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Processorer

vilket är en Phenom II X4 955 Black edition, fast på inet står inte det, inte vad jag kan hitta i alla fall:

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz - Inet.se

Sedan vore det trevligt om ni kunde börja sälja/ta hem några andra längder på era HDMI kablar, dem verkar vara billiga och bra! Skulle gärna se längder som 7, 8 och 10m. För mig personligen är det svårt eftersom jag inte hittar något mellan 5 och 10m HDMI och dem är inte särskilt billiga på annat håll!

Mvh

Edit: Vet ni om det är några prissänkningar på G inom några veckor på processorn? Eller får ni veta sådant strax innan det sker så att säga.

Informationen om processorn uppdaterad! Det är en Black Edition. När det gäller prissänkningar får vi oftast reda på dem samma dag eller liknande.

När det gäller HDMI kör vi standardlängderna en, två, tre, fem och tio meter. Sju och åtta meter är tyvärr svårt att få tag på och inget som efterfrågas i några större volymer.

Skrivet av ri:

Med lite risk för att bli tjatig så har nu Asus u35jc gått från "Försenad" till "Beställningsvara". Har du nån mer info?

mvh

Den är på väg! Beräknas landa i mitten/slutet av veckan.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vill tacka Peter C för att han orkar svara på mina frågor ang mitt andra ärende.

/ Linus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ja, första gången jag är involverad med Inet, och det är såklart tyvärr en negativ upplevelse. Story as follows: Hjälpte en polare att välja dator. Hört så gott om Inet så vi tänkte att vi kör därifrån då. Det var en speldator av modell Taurus som numera inte finns att köpa. Minns inte exakt vad den hette nu, innehöll ett 5850-kort i alla fall. Valet grundades i att köpa en färdig burk för att eliminera risk av någon defekt komponent. När det står "Allt är givetvis förinstallerat och noga testat innan leverans." om produkten känns det som en ganska betryggande garanti på att allt ska fungera, right? Well, uppenbarligen, hell no!

Det är fel på den dag 1. Först och främst hittar den inget USB-tangentbord (varken i OS eller BIOS). Prövar 3st, varav ett splitternytt. Får använda P/S2-utgång för att få det att fungera. Följer gör ett enerverande blåskärmande och diverse frysningar av systemet, dag in och dag ut.

Man blir så himla less på det faktum att detta ska ha undgått Inet vid NOGA testande.

Det fanns onekligen pengar och besvär att spara här.

Blir samma gamla visa med fraktsedel ändå (själva poängen med köpet var att vi skulle undvika detta). Skickandes hit och dit. Och ingen ersättning eller kompensation är det tydligen fråga om.. Man kanske skulle ta och reklamera skiten..

20100903 mottog Ni datorn. Det är nu 20100921. Jag ringde in till Er kundtjänst kort efter att vi skickat in datorn till Er för att diskutera en ev. kompensation osv. Killen jag pratade med försäkrade mig om att den skulle få hög prioritet hos teknikerna då fallet var som det var. Det skulle ta en vecka uppskattade killen - give or take. Datorn var ju som sagt FELANDE vid LEVERANS.

Nu får vi svaret att Ni knappt påbörjat felsökningen? För att Ni har fullt upp? Hur krassligt underbemannade är Ni om Ni inte på 18 dagar kan se över en dator som tydligen ska ha hög prioritet? Det är ju nästan patetiskt.

Kommer aldrig köpa något från Inet. Usch. Fruktansvärt dåligt hanterat.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Eldarion:

Kommer aldrig köpa något från Inet.

Your loss

OnT: tror inte man ska ta upp enskilda fall i denna tråd, läs första inlägget.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Upplever knappast någon förlust som det är nu. Det kanske du förstår?

Det var möjligtvis fel ställe att skriva ut frustrationen. Men hur oseriös eller seriös frågeställningen kring underbemanning än var så kan man undra varför det tar så lång tid att få en dator, som uppenbarligen ska ha hög prioritet, lagad? Det är i synnerhet märkligt om det bara skulle vara detta enskilda fallet som är påverkat? 18+ dagar är inte rimligt. Är det något problem på servicestället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Your loss

OnT: tror inte man ska ta upp enskilda fall i denna tråd, läs första inlägget.

Det är väl ett synnerligen relevant fall att ta upp, det kan visa på problem hos Inets serviceavdelning och då vill vi andra få reda på det.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Inet
Skrivet av Eldarion:

20100903 mottog Ni datorn. Det är nu 20100921. Jag ringde in till Er kundtjänst kort efter att vi skickat in datorn till Er för att diskutera en ev. kompensation osv. Killen jag pratade med försäkrade mig om att den skulle få hög prioritet hos teknikerna då fallet var som det var. Det skulle ta en vecka uppskattade killen - give or take. Datorn var ju som sagt FELANDE vid LEVERANS.

Nu får vi svaret att Ni knappt påbörjat felsökningen? För att Ni har fullt upp? Hur krassligt underbemannade är Ni om Ni inte på 18 dagar kan se över en dator som tydligen ska ha hög prioritet? Det är ju nästan patetiskt.

Kommer aldrig köpa något från Inet. Usch. Fruktansvärt dåligt hanterat.

Hej,

Jag har pratat med serviceteknikerna och givetvis prioriterar vi DOA, dvs. datorer som är defekta vid leverans. När det gäller din dator felanmäldes den av dig över en månad efter leverans och hamnade därför i vår vanliga kö.

Oavsett vilken kö datorn hamnar i är inte tretton arbetsdagar acceptabelt och vi jobbar hårt på att få ner servicetiden. Tyvärr har vi drabbats av både sjukdom och ökande försäljning samtidigt vilket gjort att varken jobb på både helger och rejäl övertid på kvällar har hjälpt.

När det gäller din dator påbörjade vi felsökningen idag.

Villl även passa och informera om att vi just nu håller på att nyrekrytera folk för att öka vår servicegrad och korta ner servicetiden. Om ni känner er manade att jobba som servicetekniker i vår butik på Ringön i Göteborg är det jättekul om ni skickar in en ansökan!

Inet söker folk!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hej,

Jag har pratat med serviceteknikerna och givetvis prioriterar vi DOA, dvs. datorer som är defekta vid leverans. När det gäller din dator felanmäldes den av dig över en månad efter leverans och hamnade därför i vår vanliga kö.

Oavsett vilken kö datorn hamnar i är inte tretton arbetsdagar acceptabelt och vi jobbar hårt på att få ner servicetiden. Tyvärr har vi drabbats av både sjukdom och ökande försäljning samtidigt vilket gjort att varken jobb på både helger och rejäl övertid på kvällar har hjälpt.

När det gäller din dator påbörjade vi felsökningen idag.

Villl även passa och informera om att vi just nu håller på att nyrekrytera folk för att öka vår servicegrad och korta ner servicetiden. Om ni känner er manade att jobba som servicetekniker i vår butik på Ringön i Göteborg är det jättekul om ni skickar in en ansökan!

Inet söker folk!

Mvh / Inet

Tack för en förklaring ang. köerna! Konstruktiv kritik är, som vi upplever, att ni kan förbättra er service (inte så konstigt, kanske) både gentemot kund och service av dator. Det är skönt att höra att ni vidtar åtgärder. Önskar ingen annan kund att gå samma öde till mötes.

Dessutom, när ni säger att den har hög prioritet (vilket personen jag pratade med sa), så är det såklart något vi tar er på orden. Som kund vet nämligen inte vi hur systemet fungerar.

Först skulle det som sagt ta cirka en vecka. Sedan skulle vi vänta 10 dagar. Därefter får vi besked att ni inte börjat. Det är oerhöst ledsamt att ha betalat 12-13k för en felande dator och sedan vara utan dator, helt, i över 20 dagar (frakt et.c.). Jag skriver för en kompis räkning så det är inte min dator i fråga, men jag har inte alltid varit tillgänglig att hjälpa till i fallet. Kommer ju dessutom tillkomma fler dagar nu om man räknar med frakt m.m. Jag menar, vi kanske räkna på närmare en månad där också? Om man då inkluderar frakt och helg osv. Ändock skönt att höra att ni åtminstone, om än ÄNTLIGEN, börjat titta på den.

Personligen tycker jag en del av bra service kan vara att ni kontaktar oss (förklarar läget, håller oss underättade) med tanke på hur många dagar ärendet tagit. Än att vi hela tiden ska ringa er, och vänta i den där förbaskade telefonkön.

Det känns inte OK.

Permalänk
Medlem

Hej, en vän beställde en Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz - Inet.se från er häromdan, den kom idag.

Enligt eran sida är det artikelnr: ET.UG5HE.004

Söker jag på "ET.UG5HE.004" på google och alla reviews, har ALLA skärmar Orange fötter.

Nu när han fick paketet idag är hans skärm en "ET.UG5HE.009" med svarta fötter, den finns inte ens på Acer's egna hemsida.

Hur kommer det sig att ni skickat en 009 skärm när det står 004 på eran hemsida? Vet ni något om färgen på fötterna?

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk

Hej Inet!
Hade ni tänkte att utöka sortimentet på ITX-chassin och kanske ta in lite PICO-psu:er?

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hej,

Jag har pratat med serviceteknikerna och givetvis prioriterar vi DOA, dvs. datorer som är defekta vid leverans. När det gäller din dator felanmäldes den av dig över en månad efter leverans och hamnade därför i vår vanliga kö.

Oavsett vilken kö datorn hamnar i är inte tretton arbetsdagar acceptabelt och vi jobbar hårt på att få ner servicetiden. Tyvärr har vi drabbats av både sjukdom och ökande försäljning samtidigt vilket gjort att varken jobb på både helger och rejäl övertid på kvällar har hjälpt.

När det gäller din dator påbörjade vi felsökningen idag.

Villl även passa och informera om att vi just nu håller på att nyrekrytera folk för att öka vår servicegrad och korta ner servicetiden. Om ni känner er manade att jobba som servicetekniker i vår butik på Ringön i Göteborg är det jättekul om ni skickar in en ansökan!

Inet söker folk!

Mvh / Inet

Älskar inet för att ni säger som det är i stället för att skylla ifrån er! Har full förståelse, trots att även jag fick vänta några dagar.. Fick även jag hjälp med mitt serviceärende alldeles nyss. Schysst & mycket smidig support.. 5 minuter sen var allt fixat!

Förvänta er fler beställningar från mig i framtiden

Mvh

Permalänk
Inet
Skrivet av zhrooms:

Hej, en vän beställde en Acer TFT 23.6" GD245HQ 120Hz - Inet.se från er häromdan, den kom idag.

Enligt eran sida är det artikelnr: ET.UG5HE.004

Söker jag på "ET.UG5HE.004" på google och alla reviews, har ALLA skärmar Orange fötter.

Nu när han fick paketet idag är hans skärm en "ET.UG5HE.009" med svarta fötter, den finns inte ens på Acer's egna hemsida.

Hur kommer det sig att ni skickat en 009 skärm när det står 004 på eran hemsida? Vet ni något om färgen på fötterna?

Det har tyvärr blivit en miss från vår sida när det gäller leverantörens artikelnummer. Skärmarna vi levererar är .009 med, som på bilden, svart i stället för orange fot.

Tyvärr har vi inga med orange fot kvar. Om den svarta foten ställer till med trubbel är ni välkommen att kontakta oss.

Skrivet av adriankarlsson:

Hej Inet!
Hade ni tänkte att utöka sortimentet på ITX-chassin och kanske ta in lite PICO-psu:er?

ITX-chassin är helt klart något vi kollar på. När det gäller PICO-PSU:er är de tyvärr svåra att få tag på till ett vettigt pris.

Skrivet av doomdv:

Älskar inet för att ni säger som det är i stället för att skylla ifrån er! Har full förståelse, trots att även jag fick vänta några dagar.. Fick även jag hjälp med mitt serviceärende alldeles nyss. Schysst & mycket smidig support.. 5 minuter sen var allt fixat!

Förvänta er fler beställningar från mig i framtiden

Mvh

Tack!

Mvh /Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Varför har Inet hamnat efter så mycket på prisfronten på senaste tiden? B.la Webbhallen och Komplett har lägre pris på många av de saker jag är ute efter, trots fri frakt hos er. Några prissänkningar att vänta? scythe Gentle typhoon finns för 99kr och amd x6 1055T finns för 1699kr hos webbhallen. Corsair xms3 1600ghz 2x2gb finns för 819kr och XFX 5770 1GB för 1295kr på komplett. 30% högre pris på fläktarna, och några hundringar på 1055T och 5770 är ganska mycket tycker jag. Alla priser utan frakt.

Hoppas på ändring så man slipper byta affär

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

Kommer ni någonsin få in denna musmatta igen i erat sortiment? Namnet är Func Surface 1030. Eller något liknande, nyare produkt(er) från Func? (eller fUnc) som de brukar skriva.

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem

Ser att ni har Prolimatech Megahalems i erat utbud. Vad säger ni om att ta in grafikkortskylaren Prolimatech MK-13 också? Det ska vara den bästa kylaren för grafikkort och den klarar av alla kort utom GTX 480 enligt hemsidan.

http://www.prolimatech.com/products/vga_cooler/mk-13.html

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk

Ska jag säga något så tycker jag fläktar är hemskt dyrt oavsett affär.. gillade GTEK på den fronten. hade alltid billiga och bra fläktar för rövarpriset!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Några planer på att ta in mer Diskar av seagate?
https://www.inet.se/artikel/4303613/2tb-seagate-barracuda-lp-...

Såg nu att ni sänkt 50kr på moderkortet jag köpte häromdagen hehe smällar man får ta. Gillar bemötande man får från inet dessutom.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Snabb fråga gäller fri frakt för sweclockers members även när man beställer via företag inte för att det är några stora summor det handlar om.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Hej Inet
Jag är på jakt efter ett chassi från Thermaltake och undrar om det är något ni kommer att få in. Chassit är följande Element V NVIDIA Edition VL200L1W2Z med P/N VL200L1W2Z.
Tacksam för svar.

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk

Ser att leveranstiden på Fractal R3 chassin är över 1 månad. Finns det ingen chans att ni får in dem tidigare?

Permalänk
Medlem

Tjenare Inet.

Ni har några Netgear ReadyNAS på lager men kommer ni ta in Netgear ReadyNAS Ultra 4 RNDU4000 och Netgear ReadyNAS Ultra 6 RNDU6000?
Jag har tänkt köpa en av dom men vill helst köpa av er då jag hittills bara haft goda erfarenheter av er.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk

Ser att den här (och den svarta) Lian Li 3,5 till 5,25 Adapter Silver - Inet.se heter 3,5 till 5,25", borde det inte vara tvärtom?

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Hejsan Inet.

Är mycket intresserad av Cooler Master Hyper 212 Plus - Inet.se till datorn som jag beställde från er i fredags men det stod att den är försenad och jag valde då att beställa utan denna.

Jag undrar ifall ni vet något mer om när ni kommer få in fler sådana ?

Tack,
Fredrik

Permalänk
Medlem

Hej inet, undrar bara när ni får in "AMD Phenom2 X4 970 3,5GHz BE" proccesorn - hittar inte den infon på sidan.

Mvh