Permalänk

Ska du uppgradera processorn till en Gulftown när dom släpps?

Permalänk

Varför i7 975 om du inte tänker överklocka?
975 och ASUS MARS är bara bra på penis förlängning:P

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Helt klart rätt val att köra ASUS MARS!
Får man tag i ett så ska man använda det, helt enkelt för att det finns så få och är så coolt! (och så jävla varmt )

Hahaha exakt.. du förstår hur de ligger till ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Ska du uppgradera processorn till en Gulftown när dom släpps?

Inte omöjligt.. Som sagt man känner ju rätt person så de är inte omöjligt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikatataku
Varför i7 975 om du inte tänker överklocka?
975 och ASUS MARS är bara bra på penis förlängning:P

Först o främst för ja kan o har råd.. Sen så är ju de ganska skönt o ha de bästa.. ifall ja skulle vilja ha snabbare så kan de tänkas klockas då.. fast troligast blir nog en nyare CPU.. och varför?? för ja kan o har råd

Och Penis förlängning var ja inte ute efter just nu ville mest visa lite bilder på en mars som ingen hittills har lyckas slänga upp bilder på o vara privat person..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk

Men klockar du processorn har du en dator med en snabbare processor än vad som finns att köpa.

Permalänk
Avstängd

skulle betala en 100 bara för att hålla i ett MARS kort hahahaha så cooolt är det

Snyggt som tusan

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Embu
Hahaha Arne-Mohammed håller du till här oxå?? Funkar mobbot bra?

Njaa skulle ja vara tvungen att köpa ett till likadant 285a som är en speciall edition me 2gb ddr/oc clockt så skulle de kosta mig närmare 4k.. de är inte en bra deal hehe

haha, jo jag är här me reggade mig här långt före TS :P, jo jag är asnöjd med moderkortet :D, har hafft ett 20tal olika S775 kort, men detta är det jag är mest nöjd med

synd att det inte finns vattenblock till mars korten, dem skulle behöva det

btw, du har glömmt skriva nått på min rec.elmor

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk

Fet rigg, sätt 285 kortet i trean så e det väl inga problem, antingen som physX eller 3sli...

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...

Permalänk
Medlem

men e inte den understa på din rigg sli nr:2 ? för så e det på min sitter sli i följande ordning 1-3-2 =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed

btw, du har glömmt skriva nått på min rec.elmor

Ahh sorry..
Men nu är saken biff.. o eftersom ja är admin där så är de godkänt oxå

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palle Pung
Fet rigg, sätt 285 kortet i trean så e det väl inga problem, antingen som physX eller 3sli...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drogen
men e inte den understa på din rigg sli nr:2 ? för så e det på min sitter sli i följande ordning 1-3-2 =D

Blir sjukt varmt så ja hoppar att köra in en 285:a.. Måste nog köra Mars:en me vatten isf.. // E

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem

Struntar i vad alla andra tycker, detta var coolt som fan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Embu

Blir sjukt varmt så ja hoppar att köra in en 285:a.. Måste nog köra Mars:en me vatten isf.. // E

Finns det ingen möjlighet att du sätter dit en annan kylare på 285;an? Det skulle vara riktigt tufft att se en mars+285

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

wtf 12 gb-ram. Lär aldrig behövas så mkt, gör inte så stor skillnad från 8 gb ens. Räcker gott och väl med 4 gb-RAM

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrik91uk
Men klockar du processorn har du en dator med en snabbare processor än vad som finns att köpa.

det har jag o många andra redan min ligger i 3,6ghz och dom finns inte att köpa ännu

och Snalis så sa vi när det bara va 2 gigg och 2giggs stickorna kom så det är nog bullshit skadar aldrig att vara framtidssäker

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Alla som säger att han skulle köpt 5970 det är ju inte prestanda som är poängen i detta sammanhanget. MARS är som en gammal Mustang och 5970 är som en nyare, vilket är coolast att ha? jo en gammal mustang, finns inte lika många av dom + den nyare mass produceras det gjorde knappast MARS. jag tror nog fortfarande MARS klarar nästan alla spel ute just nu ändå. och av det jag har läst av TS så verkar han inte vara någon UBER gamer utan en teknik freak som vill ligga på top, (antar du spelar lite men kanske inte 8 timmar dag. eller har jag fel :O?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sammy86
Struntar i vad alla andra tycker, detta var coolt som fan!

Hehehe jaa har aldrig brytt mig va andra tycker när de gäller negativa saker. Men är helt klart öppen när de gäller förslag o sånt..

Hehe och tack.. är ganska nöjd själv

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astrob0y
Finns det ingen möjlighet att du sätter dit en annan kylare på 285;an? Det skulle vara riktigt tufft att se en mars+285

Får se hur ja gör sen.. just nu är ja jävligt nöjd me hur allt är.. o den låter inte så sjukt mycket som ja trodde den skulle göra.. låter som en vanlig 285/295 när dom drar igång.. alltså att marsen låter lika mycket som dom när marsen drar igång.. eeh du vet va ja menar

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av topfuel
Alla som säger att han skulle köpt 5970 det är ju inte prestanda som är poängen i detta sammanhanget. MARS är som en gammal Mustang och 5970 är som en nyare, vilket är coolast att ha? jo en gammal mustang, finns inte lika många av dom + den nyare mass produceras det gjorde knappast MARS. jag tror nog fortfarande MARS klarar nästan alla spel ute just nu ändå. och av det jag har läst av TS så verkar han inte vara någon UBER gamer utan en teknik freak som vill ligga på top, (antar du spelar lite men kanske inte 8 timmar dag. eller har jag fel :O?

Hehe här har vi en som förstår exakt hur de ligger till..

Nee ja spelar inte så sjukt mycket längre utan spelar när ja får tid.. jobbar som sagt som ett as så de blir bara då o då..

Och precis ja är en pryl "bög" såå ^^

Men du har förstått mig helt rätt..

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Embu
Hehe här har vi en som förstår exakt hur de ligger till..

Nee ja spelar inte så sjukt mycket längre utan spelar när ja får tid.. jobbar som sagt som ett as så de blir bara då o då..

Och precis ja är en pryl "bög" såå ^^

Men du har förstått mig helt rätt..

Som jag då bara att jag inte har cashen. men jag har en del prylar iaf. (kanske inte de dyraste efter som man inte jobbar / myndig)

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk
Medlem

bara mars kortet gör en wow faktor.
allt handlar inte om prestanda,senaste prylarna.
Utan det finns också begränsad upplaga faktor att sukta efter

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av topfuel
Som jag då bara att jag inte har cashen. men jag har en del prylar iaf. (kanske inte de dyraste efter som man inte jobbar / myndig)

Hahaha jaa bara anpassa sig.. "TJAT" skillsen är ju nått man måste utnyttja när man är ung, tycker dock synd om dom som måste utstå det.... o sen är de bara att skaffa "workskills" o börja tjäna deg själv..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
bara mars kortet gör en wow faktor.
allt handlar inte om prestanda,senaste prylarna.
Utan det finns också begränsad upplaga faktor att sukta efter

Så sant, alltid roligt att ha nått "nästan" ingen annan har.. de var väl någon nisse här på swec som vann alina tävlingen. o fick en mars.. de roliga är att de var, som ja har hört NR 309 ^^

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem

Vill _HA_!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catman
skulle betala en 100 bara för att hålla i ett MARS kort hahahaha så cooolt är det

Snyggt som tusan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shrudder
Vill _HA_!

En tar me sig Kaffe o den andre bullar så kan ni få komma o smeka Mars:en lite hahaha ^^

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Hur är tangentbordet jämfört med ett vanligt?

Är grymt sugen på ett sånt där med tanke på designen, men är rädd att ja ska missa alla knappar pga avståndet mellan dem, märker man av det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huttala
Hur är tangentbordet jämfört med ett vanligt?

Är grymt sugen på ett sånt där med tanke på designen, men är rädd att ja ska missa alla knappar pga avståndet mellan dem, märker man av det?

Tangentbordet är helt klockrent.. ja märkte ingen större skillnad när ja bytte.. mer än att knapparna var sjukt sköna.. Har provat den mindre varianten oxå av den och den gillade ja inte alls.. alltså den utan numpad.. Och ingen drivrutin behövs.. men dock behövs de till Magic Mouse ifall du funderar på att köpa en sån

har provat många tangentbord o de här är klart bland dom skönaste du kan ha ifall du inte är en ûber gamer..

Fast ja har blivit sjukt sugen på Logitech:s G19 :S

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Inaktiv

Riktigt nice
Vart köpte du dina intern minnen?
Vad är det för skärm du använder?;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXMickeXx:

Riktigt nice
Vart köpte du dina intern minnen?
Vad är det för skärm du använder?;)

Minnena köpte jag av Elmor och skärmen är en Apple Cinema 30"tum .. Grymt nöjd med skärmen..
Fast sen ja köpte en 50"tums tv så börja den kännas liten hehehe ^^

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem

kan du skriva ett pm till mig på vart du fick tag på xtckylarn, skulle nog kyla mina Reapers 2000mhz ddr3 såklart

Permalänk

bytt chassi ser jag med!

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Skrivet av zekkexavior:

bytt chassi ser jag med!

Ser ut som ett Silverstone Raven RV2 eller vad tycker ni andra??

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X • EVGA GeForce RTX 3080 10GB XC3 ULTRA • 32GB G-skill TridentZ DDR4 3600MHz • MSI MPG B550i Gaming Edge WiFi
🖥️ → LG 42" OLED C2 • 🥽 → VR: HTC Vive
💻 → Dell XPS 13 9343
🎧 → AKG K702 | V-MODA BoomPro | Schiit HEL 2
🖱️ → Logitech MX Master 3 | ⌨️ → Logitech MX Keys

Permalänk
Skrivet av stoffe9301:

Ser ut som ett Silverstone Raven RV2 eller vad tycker ni andra??

Japp

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5