Permalänk
Medlem

My Blu tack iPhone

Har börjat irritera mig på att ha en telefon och en iPod, så jag har tänkt i banorna "Fan vad värt att skaffa en iPhone". Men sedan så kom jag på det ultimata, att bygga den själv.

Arbetstid: 5 minuter.
Kvalitet: 3 av 5 gummiband
Funkonalitet: 4 av 5 gummiband

Sedan är ett stort plus att den får folk att dra på munnen

/S

My Blu tack iPhone

Permalänk

Asså lite kul va det allt men inte impad, haha!

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk

haha bästa galleriet ever ! 11p

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiggleforce:

Asså lite kul va det allt men inte impad, haha!

Om vi säger såhär, försök att göra något bättre med en klump häftmassa du hittade i en låda... x)

Permalänk
Skrivet av SpaCC_:

Om vi säger såhär, försök att göra något bättre med en klump häftmassa du hittade i en låda... x)

Bygga en liten gubbe?

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

ojj, inge dåligt projekt det där.

Permalänk
Medlem

Ska nog göra ett galleri med min ipod också fast då slår jag nog sönder den :>

Permalänk
Medlem

Extremt snyggt!

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Otroligt att inte SweCs besserwisser-armada har tänd eld och sparkat på galleriet ännu ^^

Kul och omväxlande galleri i alla fall, haha

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sovereign:

Otroligt att inte SweCs besserwisser-armada har tänd eld och sparkat på galleriet ännu ^^

Kul och omväxlande galleri i alla fall, haha

That was my thought

Permalänk
Medlem

... jag är mållös..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

... jag är mållös..

Jag tar det positivt ?

Permalänk

Haha!
Fick mig att tänka på den här sidan:
http://hejbilist.nu/
EDIT:
http://hejbilist.nu/win.htm
/Calle

Permalänk

LAL xD

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Skulle de här vara roligt?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Haha! Nice xD

Permalänk
Medlem

Lol hahaha, trodde jag skulle få se typ 150 bilder där du byggde en egen iPhone ^^