Acer Aspire TimelineX 5820TG, någon som har en?

Permalänk
CS-mästare
Skrivet av Niklas Sjöö:

Köpte min i söndags för 7.990 kr på komplett.se men ser nu att priset har ökat till 8.990 kr. Antingen hade jag ren röta eller så är det en annan modell?

Det är samma modell med större batteri. Men nu finns den inne igen, troligtvis några som avbokat eller något, 6 stycken är det iaf: Komplett.se - Acer Aspire TimelineX 5820TG 15.6"HD LED

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajmo:

Det är samma modell med större batteri. Men nu finns den inne igen, troligtvis några som avbokat eller något, 6 stycken är det iaf: Komplett.se - Acer Aspire TimelineX 5820TG 15.6"HD LED

Tack för det, passade på att beställa en nu bara för den var så sjukt billig, var två kvar.

Blir att beställa ODD > HDD från eBay och en Corsair Force 120 eller Intel G2 80 när jag ser att allting är okej med datorn.

Edit: Haha, som tur var kollade jag på orderbekräftelsen för första gången på länge när jag lagt en order och där stod det att det skulle ta 10 dagar så jag ringde Komplett direkt.

Visade sig att det bara var fel på hemsidan och att den egentligen inte finns i lager, så dom tar bort den.
Nu måste man vänta på att pengarna ska komma tillbaka också...

Edit2: Gick väldigt snabbt så jag beställde på Misco istället, med Sweclockers rabattkoden så blev det 8.154,00 med frakt, bara 60 kr dyrare än på Komplett.

Permalänk
Medlem

Lyser er WIFI lampa också orange?

Visa signatur

Core 2 Duo E6600/Asus P5BDLXWIFI-AP/Corsair TWIN2X 6400 4096MB
Radeon 4850/Samsung SpinPoint T166 500GB/Creative SB X-Fi XtremeGamer

Permalänk

Var hittade du rabattkoden till Misco?

Permalänk
CS-mästare

Har fått min nu och har bara hunnit bränna ut recovery cd's och installerat lite program och sedan såg jag att datorn hade ett utropstecken vid stäng av knappen. Så jag stängde av för att installera uppdateringarna och nu bootar inte datorn längre... Den laddar aldrig klart till inloggnings delen, musen kommer fram men inget mer sen. Har försökt starta i felsäkert läge men då bootar den om bara. Har satt i recovery cd:n men den fastnar när rutan Acer eRecovery Management kommer upp. Det står bara: Please wait a moment.

Vet inte vad jag ska göra...
Någon som har något förslag?

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d