Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Visa dina Android screenshots!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Medlem

stal idéer härifrån och slängde ihop lite saker

Visa signatur

2500k @ 4Ghz - H80 | GTX 970 DCII | 8 GB ram
Qpad MK-50, Qpad 5k, Qpad QH-85, Qck+
voff | voff voff

Permalänk
Permalänk

Vill se denna tråden livas upp!

(Har tyvärr inte rootat min telefon så därför blir jag inte av med klockan i statusbaren när jag är vid hemskärmen )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Vill se denna tråden livas upp!

(Har tyvärr inte rootat min telefon så därför blir jag inte av med klockan i statusbaren när jag är vid hemskärmen )

Snyggt och stilrent! Här är min. Hade tidigare en stormtrooper-hjälm som ikon för appdrawer, men det är den enda ikonen man inte kan ändra sedan cyanogenmod bytte temahanterare

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem

Visar upp min hemskärm såhär på nattkvisten:

Brukar generellt undvika widgets på hemskärmen då jag gillar att ha ett mer "cleant" utseende på telefonen.

Telefon: LG G2
Launcher: Nova Launcher
Ikonpaket: Lumos

Visa signatur

| Phenom II X3 720BE 2,8GHz (upplåst till X4 20) @ 3.6GHz | Corsair HX850W | Crosshair IV Formula | 8GB Kingston HyperX Blue | 2st 5970 Crossfire | Intel 120GB SSD | Silverstone Fortress 2 | H80 |

Permalänk

Z2
Nova launcher
Balx icon pack

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

  • DashClock

  • Zooper Widget

  • Trim'd-ikoner

  • Bakgrundsbild jag knåpade ihop själv i Photoshop (psd-fil går att tanka här, om någon vill trixa med andra färger eller något)