Permalänk

Vaknat, kollat på ny bil.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Vaknade till Ronja på TV, därefter har jag fortsatt plockandet och röjningen i lägenheten. Det började med att jag rensade en byrå, och sedan bara fortsatte det. Trevligt när man känner motivation till att få ordning och bli av med massa junk. Det blir extra fint att ha ordning på alla prylar nu när jag väntar på en soffleverans också :).

När jag plockat klart i lägenheten blir det till att röja på hårddiskar och datorer, försöka samla ihop allt som är värt att spara, och sedan blir det nog en ominstallation av windows, så det blir en nystart även för burken nu vid nyår :).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Vaknat, kollat på ny bil.

Hämtat ut ny bil.

Permalänk
Avstängd

Vart till komplett å hämtat mina skärmar.. dock köpte jag fel display adapter så for till inet och köpte rätt.. nu måste jag åka till inet igen då en av mina dvi kablar är ballerina..

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SideWinder86:

Bra tecknat! Man blir smått avis när man ser människor så skillade likadant med min sambo...sjuk med pennan

Hehe å på hemsidan står det att hon bor med sina katter i kristianstad Är du en av katterna?

Visa signatur

-| Intel I7-2600K Lapped | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance 1600MHz 16gb | 2 x Sapphire 6970 2gb | EK Vattenkyl | 2 x Corsair Force GT 120gb SSD | WD Black 1TB | Corsair AX1200w | 3 x BenQ 22" LED |-
-| KRK RoKIT5 | AudioBOX | Maschine Mikro |- http://www.sweclockers.com/image/gallery/2011/12/28/Sdc15039....

Permalänk
Medlem

Haha, Haft dikus med mäklaren igen..

säljaren/mäklaren är skön "köpte huset för samma pris som vi säljer för,och det var högt då"
Mitt svar "Det är inte direkt mitt fel att ni köpte när det var dyrt,och kollar man marknaden nu så finns det utbud av villor samt många ligger kvar väldigt länge"

"men ja..jo...återkommer"

Pfst.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Har suttit och jobbat med inkomstbringande aktiviteter vilka förhoppningsvis och med största sannolikhet ger mig lite pengar nästa år.:)^^ Sitter och lyssnar på musik!:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leeloo:

Fortsatte lite på en teckning och improviserade lite med håret...jag hatar att teckna hår.

http://laddauppbilder.se/?di=1413244293315

Kan tänka mig att det är lite tidskrävande och svårt att få till bra? Du ser ut att ha lyckats väldigt bra dock?

Jag hatar också att teckna hår, men så är jag ju allmänt kass/otränad i penn-konsten också ^^

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

Hämtat ut ny bil.

Om det är en Alfa Romeo så blir jag seriöst avundsjuk.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Jag har gjort rent CPU-kylaren och bytt kylpasta. Känner mig riktigt stolt över att datorn fortfarande funkar. Jag är rätt så händig av mig, men blir ändå nojig när jag ska börja pilla på elektronikkomponenter. Om jag ska sätta upp en hylla på väggen så gör det ju liksom inget om jag borrar fel, det är ju bara att spackla igen. Värre då om man bränner en komponent.

Men bra gick det i alla fall, ligger ca. 25 grader lägre i temp nu när kylflänsarna inte är igensatta av damm, och då har inte kylpastan hunnit bränna in sig än.

Har även monterat nytt grafikkort, ett HD6950, en rejäl uppgradering från mitt HD4890.

Visa signatur

[AMD FX8350 BE @ 4GHz] - [Arctic Cooling Freezer 13] - [2 x 4096 MB 1600MHz Corsair] - [GA-970A-DSP3] - [Sapphire R9 390 Nitro 8GB] - [EVGA Supernova G2 750W] - [2TB Seagate Desktop + 3TB Toshiba + 2TB Samsung G3 Station + 480GB Toshiba SSD] - [BenQ MK 2442 23.6"] - [QPAD OM-75]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SpammerN^:

Om det är en Alfa Romeo så blir jag seriöst avundsjuk.

hehe, nä men en sprillans ny 2012 Mitsubishi Lancer Sportback :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

hehe, nä men en sprillans ny 2012 Mitsubishi Lancer Sportback :).

Gott med nybils doften
Finns kvar i våran trots att vi haft den sen sep.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Idag har jag gjort världens bästa klipp!:):D<3 Jag har köpt lite av en "bibel" inom den spanska grammatikens värld!:)

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9144014236

Jag gav dock bara 150 (+ 50 kr. med frakt) för boken!

El Klippo!:D Nöjd som fan!:D:D:D:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

f5 f5 f5 f5
när kommer 7970 upp i nätbutikerna

f5 f5 f5 f5

Permalänk
Avstängd

Har varit ute på stan: handlat, satt in lite pengar till olika personer som av en eller annan legitim anledning förtjänar pengen!:):D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Fy faan vilken pissdag! Var så nöjd i morse då jag städade ur garaget igår och la in lite mattor och det blev så jävla bra. Gick upp lite tidigare i morse för att kunna sitta och gott amig lite framför datorn och lyckades med konststycket att slå ut en kopp te rakt över mitt G11 tangentbord. Fick torka upp skiten och torka tangentbordet en stund och sen åka till jobbet. Testade det nu när jag kom hem och det är helt skruvat. Verkar som om det trycker Ctrl eller alt hela tiden så firefox bara blinkar.
Jag kopplar ur det och kopplar in ett X-ultra flat som jag har liggande som nödtangentbord. Hämtar mig en kopp te OCH SPILLER UT TE ÖVER TANGENTBORDET WTF!!!!
Men än så länge funkar det. Jävla klant-skit. Har skickat lite trevare på nya tangentbord. Blir väl ett G110 eller G15.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Skrivet av killawife:

Fy faan vilken pissdag! Var så nöjd i morse då jag städade ur garaget igår och la in lite mattor och det blev så jävla bra. Gick upp lite tidigare i morse för att kunna sitta och gott amig lite framför datorn och lyckades med konststycket att slå ut en kopp te rakt över mitt G11 tangentbord. Fick torka upp skiten och torka tangentbordet en stund och sen åka till jobbet. Testade det nu när jag kom hem och det är helt skruvat. Verkar som om det trycker Ctrl eller alt hela tiden så firefox bara blinkar.
Jag kopplar ur det och kopplar in ett X-ultra flat som jag har liggande som nödtangentbord. Hämtar mig en kopp te OCH SPILLER UT TE ÖVER TANGENTBORDET WTF!!!!
Men än så länge funkar det. Jävla klant-skit. Har skickat lite trevare på nya tangentbord. Blir väl ett G110 eller G15.

Kanske du borde välja något av dessa. http://www.fentek-ind.com/waterproof-keyboards.htm

Visa signatur

Fagerja

Permalänk
Medlem

Verkar ju vara ultimata gamingtangentbord med suverän känsla i gummit.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Skrivet av killawife:

Verkar ju vara ultimata gamingtangentbord med suverän känsla i gummit.

Skaffa ett mekaniskt tangentbord.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Andra dagen på 2 lediga veckor, Idag blir det att vila under dagen och mot eftermiddagen ska jag börja sätta fast lite nätverkskablar i nya lyan.

Sen blir det att fixa lite med sängen, Ska in ett litet stödben i mitten. och sen blir det väl film på kvällen

Permalänk
Entusiast
Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Skrivet av killawife:

Fy faan vilken pissdag! Var så nöjd i morse då jag städade ur garaget igår och la in lite mattor och det blev så jävla bra. Gick upp lite tidigare i morse för att kunna sitta och gott amig lite framför datorn och lyckades med konststycket att slå ut en kopp te rakt över mitt G11 tangentbord. Fick torka upp skiten och torka tangentbordet en stund och sen åka till jobbet. Testade det nu när jag kom hem och det är helt skruvat. Verkar som om det trycker Ctrl eller alt hela tiden så firefox bara blinkar.
Jag kopplar ur det och kopplar in ett X-ultra flat som jag har liggande som nödtangentbord. Hämtar mig en kopp te OCH SPILLER UT TE ÖVER TANGENTBORDET WTF!!!!
Men än så länge funkar det. Jävla klant-skit. Har skickat lite trevare på nya tangentbord. Blir väl ett G110 eller G15.

Hände samma sak för mig i lördags tror jag det var(?) Fast då var det kaffe och med ca ~2h mellan rum. Men mitt G15 fungerar fortfarande

Permalänk
Medlem

Lyllos!

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Installerat Mageia.

Visa signatur

Fagerja

Permalänk

hmm, antar att man ska säga igår nu, men iaf. Egentligen skulle jag ha gått till skolan igår, men jag sket i det o låg i min säng o sov/fml:ade fram till fyra på dagen. Anledningen var att det nyligen hänt en sak som f*ckat upp mitt liv totalt den närmaste tiden. Aja när jag äntligen gick upp åt jag lite mat och drog sen till gymmet

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

Väntar på få åka hem..........

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Proffsmoddare

Sitter och dricker en Cola på jobbet och slösurfar här på SweC!

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk

Går upp, drar på mig varmt och rullar fram cykeln. Sen följer jag med min vän när hon tränar inför Vasaloppet.
1mil senare så åker man hem och nu sitter man här och torkar.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Medlem

Vaknade i Saigon och var pigg redan kl 5 på morgonen
Käkat nudlar till frukost och sedan traskat till Ben Tahn-marknaden.
Sitter nu på hotellet för att vila upp sig lite inför nattmarknaden

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gjort allehanda hushållssysslor idag. D.v.s. tvättat, huggit ved, diskat, varit med knodden på dagis (andra dagen f.ö.)

Hunnit med att läsa ett par kapitel i Rött hav, under Röd himmel av Scott Lynch...bra skit!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?