Permalänk

Idag har jag skruvat upp ett gäng armaturer i en verkstad. Efter jobbet lekte jag lite med min iPad innan jag stekte pannkakor och kollade på Top Gear. Nu är det dags att sova.

Permalänk
Medlem

Jobbat efter några dagars sjukdom, kändes bra.. kollat på Milan - Viktoria Plzen, vann 1000:-
Nu chillar jag framför datorn med lite whiskey och snart sängen.. sovmorgon till 12:00 imorgon <3

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

Gick upp svin sent.. käkade pizZ, draCK öl...... Är inte helt hundra på vad som hände resten av kvällen. Fått meddelande om "tack för kläderna" från kvinnliga bekanta vilket inte bådar gott,,

Permalänk

Bytt handbromsbackar på bilen,Skivor och belägg. tog och underredsbehandlade bakpartiet i samma veva.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Har lekt med min nya ZTE Blade och provar surfa runt med den. Awesome!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hittade en massa bilder från när man mappade för Doom.
Man Bör nog ta upp det där igen om jag får tid Redigt kul och underhållande.
Tycker nog själv att jag har en känsla för detaljer så det inte blir så stelt. Bara man hittar inspiration för att komma på nya sätt att utveckla saker på.
Synd att bilderna känns lite 'stela' då ljud och ljus inte kan fångas när det fladdrar och har sig som man kodar det till.

Bilder tagna i Linedef/sector, 3D och In Game mode.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Hittade en massa bilder från när man mappade för Doom.
Man Bör nog ta upp det där igen om jag får tid Redigt kul och underhållande.
Tycker nog själv att jag har en känsla för detaljer så det inte blir så stelt. Bara man hittar inspiration för att komma på nya sätt att utveckla saker på.
Synd att bilderna känns lite 'stela' då ljud och ljus inte kan fångas när det fladdrar och har sig som man kodar det till.

Bilder tagna i Linedef/sector, 3D och In Game mode.

http://i.imgur.com/86E5Y.jpg

http://i.imgur.com/X8dRX.jpg

http://i.imgur.com/LDCfv.jpg

http://i.imgur.com/Y4liW.png

http://i.imgur.com/4VKLc.jpg

http://i.imgur.com/zXTfq.png

http://i.imgur.com/1J6CD.png

Ser fint ut
Insett att universum är ändligt.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Idag har jag kört traktor och vart i ko stallet, skön dag

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk

Gjort inbrott i ett källarförråd som någon person hade låst för oss.

Kofot och slägga är det enda rätta

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tag mig en sista kopp kaffe pga det tog slut
Betalat lite räkningar för bilen.
satt undan 5k i sparande idag.

Nu vaknas det lite musik och mingla här hemma

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Framför mig; Skola hela dagen, väldigt jobbigt på en fredag med en riktigt lång mattelektion som dödar mig...

Sedan blir det hem och spela lite BF3B, om det inte är helt f*cked up some vanligt!

Ha en bra dag//

Permalänk
Skrivet av tompa1122:

Framför mig; Skola hela dagen, väldigt jobbigt på en fredag med en riktigt lång mattelektion som dödar mig...

Sedan blir det hem och spela lite BF3B, om det inte är helt f*cked up some vanligt!

Ha en bra dag//

Samma här, sitter på bussen hem nu dock + Att jag slapp den lång samt tråkiga matte lektionen

Permalänk
Medlem

Idag tog jag hand om skolans hästar sen fick man sluta

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Medlem

Idag har jag varit i Katrineholm och tittat på finalen i Rally-SM. Lite kallt men vi tände en brasa i skogen

Permalänk
Medlem

Tillbringat dagen bakom laptopen med att jobba fram lite nytt material. Fick lite gjort iallafall. Mycket kaffe blev det.
Kan man få får mycket kaffe ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av liv&helvete:

Tillbringat dagen bakom laptopen med att jobba fram lite nytt material. Fick lite gjort iallafall. Mycket kaffe blev det dock.
Kan man få får mycket kaffe ?

Yepp, för mycket kaffe kan faktiskt vara dödligt p.g.a. av koffeinet. Dock har jag inte hört om någon som dött av att de druckit för mycket kaffe. Du skulle behöva dricka motsvarande ca 80-100 vanliga koppar i så fall.

Idag så har man bland annat simmat och klämt lite kabel.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Yepp, för mycket kaffe kan faktiskt vara dödligt p.g.a. av koffeinet. Dock har jag inte hört om någon som dött av att de druckit för mycket kaffe. Du skulle behöva dricka motsvarande ca 80-100 vanliga koppar i så fall.

Idag så har man bland annat simmat och klämt lite kabel.

Jo, det är inte bra med "allt" för mycket koffien. Men den risken lär man nog inte behövt bekymra sig över.
Lär se mig om efter en ny scanner.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Finns gott fler drycker som har mer koffein i sig än kaffe. Finns någon bild på massa olika drycker mm och kaffe ligger rätt långt ner.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Finns gott fler drycker som har mer koffein i sig än kaffe. Finns någon bild på massa olika drycker mm och kaffe ligger rätt långt ner.

Sen finns det ju dom som promt ska dricka koffeinfritt kaffe. Något som jag inte alls förstår mig på. Då kan man lika gärna avstå helt och hållet.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Kaffe is the shit.
En vanlig lördag tex så knäpper jag på 3x6 koppar (står 6 på kokaren)
Motsvarar ca 2 & halv mugg x 3

Morgon , lunch. Sen vid 3-4 tiden.
Mums mums

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Haft ett till flygpass idag, tränade svängar i planflykt. Riktigt turbulent så jag lär ha träningsvärk i min vänsterarm imorgon. Flyga är verkligen jobbigare än man tror

Permalänk
Medlem

Shoppat två par handskar och ett par skor, mekat lite cykel, lagat mat och påbörjat reparation av min HTPC.

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

idag har jag haft matte och kört traktor.

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Medlem

Släng so far undan 3k i sparande.
Besiktat draget på bilen
Kräng på nya vinterdäcken på fälgarna och satt på skiten.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Entusiast

Skrivit tenta.
Lämnat blod.
Velat runt i musikaffärer och försökt bestämma mig för hur mycket pengar jag ska lägga på midiklaviatur.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Installerat aspirationsdetektor i transformatorrum (högspänning).

Permalänk
Medlem

Började sent, skiftschema på jobbet \o/ Nu Blizzcon sen åtta eller nått.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Bytt till vinterdäck på Passaten och V70in, plockat bort ett trasigt extraljus och fixat glapp i ett annat på Passaten. Resten av dagen har det blivit filmtittande och LoL lir. Med andra ord en lugn och pigg lördag för en gångs skull.

Visa signatur

Intel Core i5-2500K @ 4.2Ghz | MSI P67A-C45 | KFA2 GeForce GTX 560Ti 1024MB | Corsair Force 3 120GB + 3.2TB | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Fractal Design Define R3 | Cooler Master Hyper 212 EVO PnP

Permalänk

Vart på Ravefest, var nice tills dom började spela Darkpsy.

Permalänk
Medlem

Spikat ihop min säng som blev sönderhoppad på förra festen.
Nu försöker jag peppa mig själv till att börja städa lägenheten... Älskar söndagar.. NOT

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |