Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Sitter du inne med någon trevlig hobby eller intresse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Tänkte på brist utav annat höra efter vad man har för typ utav hobby eller någon intresse då man inte pluggar eller knegar.

Så jag kör väl igång som förste man man är.
Bild, form och design har ju alltid varit något som har legat varmt om hjärtat. Någon man mer eller mindre alltid har pysslat med. Sen har fotografering sakta men säkert krypigt fram. Men det går väl hand i hand med den estetiska intresset man har förmodar jag. Men tyvärr så har intresset för just bild och form legat på is i snart ett år. Vet sjutton vad det beror på. Har bara inte haft någon lust att hålla på helt enkelt. Vi får kalla det för en formsvacka.

Men annars, utöver bild och form så är intresset inom det parapsykologiska rätt stort. Så det ligger gott om hjärtat.

................................................................................................................................
Det här ju inget måste man lär triggla sig med, utan jag tänkte mest att det kanske kunde vara trevligt att få en bild över vem personerna är bakom anv.namnet här Sweclockers, inget annat.

Just det, en relativ ny hobby som jag tagit på mig. Det glömde jag ju bort att berätta. Jag samlar ju nämligen på foton och autografer runt om i världen på kända Medum och programledare från paranomala program.

Än så har jag bara fått ett foto på Yvette Fielding ( Most Hunted ). Och så nu väntar jag på ett foto från Vendela Cederholm ( Mendium från Det Okända ). Men jag kämpar på.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10