Vilket bilspel ska man köpa? [Xbox360]

Permalänk
Medlem

Vilket bilspel ska man köpa? [Xbox360]

Hej Swec medlemmar!

Jag undrar vilket Bilspel som är värt att köpa till mitt Xbox, har haft en del funderingar runt dessa:

Forza Motorsport 3.
Need For Speed Hot Pursuit.

Jag vill helst att spelet ska ha Split-screen, alltså att kunna spela med en vän offline.

Tack,
Update!

Permalänk
Medlem

Ingen med några förslag ;/

Permalänk

har hört att Forza Motorsport 3 är bra, lite verkligare än need for speed.
men utifrån det har jag inte så mycket mer att säga. brukar sällan spela bilspel men alla bilspel har väl någon sorts offline 2 player läge.

Permalänk
Medlem

Forza 3 är ljusår verkligare än need for speed, och roligare dessutom.
Lagt ner många timmar på det.

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

Forza 3 äger skiten ur Need for Speed om man ska ha bra verklig racing, däremot kan NFS vara rejält skoj med bira och polare via Live

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Skrivet av Update:

Jag vill helst att spelet ska ha Split-screen, alltså att kunna spela med en vän offline.

Tack,
Update!

Forza 3 går och spela split-screen, dock är jag lite osäker på ifall NFS gör det.

Permalänk
Medlem

Det blev Forza 3, köpte det igår

NFS har inte split-screen.
Hur kommer man in i multiplayer-mode på Forza 3? Hittar inte

Permalänk
Skrivet av Update:

Det blev Forza 3, köpte det igår

NFS har inte split-screen.
Hur kommer man in i multiplayer-mode på Forza 3? Hittar inte

Freeplay i början -> sen splitscreen

Permalänk

Det finns bara ett bilspel till Xbox 360 så det borde inte vara så jobbigt faktiskt.. Ja, du valde rätt.

Permalänk
Medlem

Mycket bra val, Forza är nog ett av de bästa spelen till 360 och anledningen till jag införskaffade min första konsol

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||