Permalänk
Moderator
Moderator

Och? Multiskärms spelande då

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Fint som fan, men antec chassie, därför bara 7p.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt nice ut, gillar Antec personligen då man kan montera riktigt stora multi-CPU (och GPU) lösningar i dom chassina och fortfarande ha plats över med vettig kylning.

Sen så ser de rätt diskreta ut också vilket är ett plus, min devis när det gäller PC-datorer är att de ska vara stabila och prestera bra men inte synas för mycket.

Visa signatur

|[●▪▪●]| #Lekburk#: Ryzen 3700X >-< GB-X570-AE >-< 32GB DDR4 >-< MSI RTX 3070 >-< 970 EVO 1TB SSD>--
--< Arctic Freezer 34 >-< FD Define R4 >-< Seasonic F.+ 650W >-< Acer XF270HUA >-< AOC Q2778VQE >--
#Servering#: Ryzen 1700@3,6GHz >-< Prime X470 Pro >-< 16GB DDR4 >-< GTX 1030 >-< 970 EVO 500GB SSD >--
--< Stockkylare >-< Antec P182 >-< Silver Power 600W >-< Samsung 245T |[●▪▪●]|

Permalänk
Medlem

Det enda jag ser är fel minne på moderkortet, allt annat är irellevant.

Visa signatur

Derp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Infinity_90:

*bild*

10 p plx

haha klockrent

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

kan du rekommendera skärmarna?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Chrandersson:

kan du rekommendera skärmarna?

Absolut, dock finns det nyare skärmar ute nu som är billiga och prisvärda med tunnare bezels. Klart, hittar man samma skärm som jag har till salu så är de säkert billigare...

IPS har dalat i pris rejält till exempel. Om jag uppdaterar så blir det till sådana. Med tunna kanter

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers