Permalänk
Medlem

Projekt TJ07 WeeMaan Edition

Har hållt på med detta projekt nu sedan slutet på sommaren, blev "klar" för någon månad sedan.
Dock har jag flera förbättringar på gång så den är inte helt färdig ännu, men är rätt så nöjd iallafall.
Byggloggen finns här.

Detta är vad jag försökt uppnå med detta projekt:

Prestanda
Ljudnivå
Utseénde

Och jag känner att jag lyckats ganska bra, normalt kör jag fläktarna på ~500rpm och då är dom i princip ohörbara från 1m, det enda som låter är pumpen, men den ska åtgärdas snart (omlödning till DDC 3.1).

Komponenter:

Asus P6T Deluxe v2
i7 920 @ 4,4Ghz HT On, 1,43v
Corsair Dominator @ 1683Mhz 8-8-8-24
XFX 5870 @ 1Ghz core, 1,3Ghz minnen, 1,2v
OCZ Vertex 60Gb systemdisk
Samsung F1 1Tb som lagringsdisk (ska dock bytas till en 2Tb Greenpower pga ljudnivå)
Corsair HX620

Temperaturer:

i7 920 @ 4,4Ghz HT On, 1,43v = 58-64 grader full load, testat med LinX och mätt med realtemp.
XFX 5870 @ 1Ghz core, 1,3Ghz minnen, 1,2v = 34 grader full load, testat med Msi Kombustor (=furmark) och mätt med Gpu-Z och det inbyggda.

Framtiden:

Har flera saker i på planeringsstadiet, bland annat att byta top gallret till en plexiskiva med något mönster för att luft ska komma ut (som murdermods variant fast något mer personligt).
Sedan ska även framsidan där alla 5.25" luckor är bytas mot en pulverlackerad aluminiumskiva med hål för DVDn och fläktkontrollern, samt även bottaget med CNC maskin en text, t.ex TJ07 WeeMaan Edition med lysdioder bakom så texten lyser i någon snygg färg.

Det är dom uppgraderingar jag hade tänkt mig inom den närmaste framtiden, men sen har jag även masssa annat i tankarna såsom byte av färgschema, uppgradering av vattenkylningen och komponenter m.m.

Men nu tilll bilderna.
(Dom är inte i helt rätt kronologisk ordning, eftersom jag haft det "up and running" flera gånger mellan varven).

Projekt TJ07 WeeMaan Edition

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Hmm, varför syns inte majoriteten av bilderna? :S

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Vakert

Ser riktigt bra ut måste jag säga. Man blir glad av att titta på det. Snyggt jobbat

Visa signatur

Intel Core i7 920 - P6T Deluxe V2 - 6gb Corsair Dominator 1600 mhz - XFX Radeon 5870 - Corsair 800D - Corsair H50

Permalänk
Avstängd

Här snackar vi cleant bygge, fan nu blir man lite rädd för att bygga om sitt CM690 då man sett hur bra era byggen blir...

detta bygge är bland som snyggare som jag har sett..

MVH

Permalänk

Vackert! Gillar skarpt sättet som radden i botten är placerad, är det en perforerad plåt där som standard? Imponerad över temperaturerna på främst grafikkortet Du får en välförtjänt 5a av mig.

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av n0nn:

Ser riktigt bra ut måste jag säga. Man blir glad av att titta på det. Snyggt jobbat

Skrivet av InluZion:

Här snackar vi cleant bygge, fan nu blir man lite rädd för att bygga om sitt CM690 då man sett hur bra era byggen blir...

detta bygge är bland som snyggare som jag har sett..

MVH

Skrivet av Saandberg:

Vackert! Gillar skarpt sättet som radden i botten är placerad, är det en perforerad plåt där som standard? Imponerad över temperaturerna på främst grafikkortet Du får en välförtjänt 5a av mig.

/S

Tackar så mycket för dom positiva kommentarerna! Man blir alltid glad när det uppskattas av andra.
Men var inte rädd att ge kritik om Ni tycker det är något som skulle kunnat göras bättre eller något Ni tycker bör ändras. Det tas tacksamt emot!

Saandberg - Är också jäkligt nöjd över radiatorplaceringen, den passar perfekt där och det ser riktigt snyggt ut imo. Temperaturerna är också över förväntan! Men rumstemperaturen har stigit någon grad sedan dess så dom har antagligen också farit upp en grad eller två.

// WeeMaan

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Jag blev fan på gott humör,MYCKET stilrent.....

Visa signatur

Har datorer nog så jag klarar mej.....eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av B.Burns:

Jag blev fan på gott humör,MYCKET stilrent.....

Tack! Glad att ja kan hjälpa humöret ditt.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk

Sitter inte de bakre 92-mm Nexusarna felvända? Hur har du tänkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rymdvanilj:

Sitter inte de bakre 92-mm Nexusarna felvända? Hur har du tänkt?

Nej då, dom sitter rätt.
92mm fläktarna skyfflar kall luft utifrån emot moderkortskylningen, och dom 2 120mm fläktarna i toppen skyfflar ut den varma luften.
Optimalt i mitt fall eftersom det är bara moderkortet som behöver luft på sig.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Skrivet av WeeMaan:

Nej då, dom sitter rätt.
92mm fläktarna skyfflar kall luft utifrån emot moderkortskylningen, och dom 2 120mm fläktarna i toppen skyfflar ut den varma luften.
Optimalt i mitt fall eftersom det är bara moderkortet som behöver luft på sig.

Mjo, men har du tänkt på att lufttrycket kan bli skumt i lådan? Som jag förstår det har du just nu 6 in och 2 ut. Om jag vore dig skulle jag prova att vända på de bakre, bara för skoj skull, och se om det blir någon skillnad. Har du 4 in och 4 ut kommer trycket att bli någorlunda jämnare = att de fläktarna i radden kommer dra in mera luft vid samma volt

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klasvonklas:

Mjo, men har du tänkt på att lufttrycket kan bli skumt i lådan? Som jag förstår det har du just nu 6 in och 2 ut. Om jag vore dig skulle jag prova att vända på de bakre, bara för skoj skull, och se om det blir någon skillnad. Har du 4 in och 4 ut kommer trycket att bli någorlunda jämnare = att de fläktarna i radden kommer dra in mera luft vid samma volt

Det är ju just det som är grejjen med TJ07, fläktarna i nedre sektionen påverkar inte luftflödet i övre.
Speciellt inte nu när jag täckt allting med en akrylskiva.
Finns ju galler på båda sidorna om chassit i nedre sektionen, och jag känner hur luften pumpas ut på den högra sidan.
Luften till radiatorn kommer in på ena sidopanelen och far ut genom den andra, simple as that.
Därför är TJ07 kungen när det gäller vattenkylning.

Mao har jag 2st 92mm inblås och 2st 120mm utblås.
Men visst, ja tycker om att experimentera. Kan testa vända på 92mm fläktarna och se om moderkortet blir kallare. Men var ska luften komma ifrån då?

Edit: För att förenkla kan man se nedre kammaren som en helt separat enhet, luften därifrån kommer inte upp till övre sektionen, det är helt slutet med undantag av hålen för Pci-E kablarna.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Inaktiv

Riktigt snyggt, jag blev ännu mer sugen på att peta in vattenkylning i min lilla burk.

5p

Permalänk
Medlem

Önskar att jag hade resurser till ett liknande bygge, riktigt stiligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.149:

Riktigt snyggt, jag blev ännu mer sugen på att peta in vattenkylning i min lilla burk.

5p

Skrivet av Applet:

Önskar att jag hade resurser till ett liknande bygge, riktigt stiligt!

Tack grabbar.

Anders - Klart du ska skaffa vattenkylning!

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, en självklar 5a!

Du hade inte tänkt försöka pressa upp grafikkortet ännu högre med de där fina temperaturerna?

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Proffsmoddare

Måste säga att det är trevligt när sådana här byggen letar sig in även här på svenska sidor. Det finns gott om TJ07:or på andra vad jag kan tycka mer entusiast inriktade sidor. Mycket trevligt och välgjort bygge! Även om jag inte tycker att TJ07 är det ultimata chassit, eller jo om du vill ha färdiga lösningar kanske det är det.

Men som sagt ett mycket trevligt bygge! Du kanske skulle kunna tänka dig att kyla ditt moderkort också? Det skulle i mina ögon höja standarden till världsklass.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Sack, vad tycker du är det ultimata chassit och vad är det för chassi på CL[M]EAN-MACHINE?

Och WeeMaan, skulle man få plats med två radiatorer, en på varje sida av nätagget, om man moddade så att nätaggregatet satt i mitten av de två nätaggregatsplatserna eller är radiatorerna för breda?

Visa signatur

CPU: i7 930@3,2GHz | MOBO: Rampage III Extreme | RAM: Corsair 6GB Dominator GT 1866MHz CL7 | GPU: ASUS GTX 570 Direct CUII SLI | PSU: Be Quiet Dark Power Pro 1200W

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av qwertyasdabc:

Sack, vad tycker du är det ultimata chassit och vad är det för chassi på CL[M]EAN-MACHINE?

Och WeeMaan, skulle man få plats med två radiatorer, en på varje sida av nätagget, om man moddade så att nätaggregatet satt i mitten av de två nätaggregatsplatserna eller är radiatorerna för breda?

Det ultimata chassit för vattenkylning vore ett mountainmod. Sedan tror jag att det det är väldigt subjektivt vad som är det ultimata chassit då det beror på vem och vad man använder det till. I mitt projekt används ett Lian Li V1000b plus II som lanserades för bra längesedan nu tror jag. Det är absolut inte det ultimata chassit för något, men det är en utmaning att bygga vattenkylning i och jag gillar verkligen designen på den. Designen mellan v1000 och tj07 är ändå relativt likt.

Det får plats 2x120mm radiator på ena sidan och en 4x120 på andra i TJ07 om jag inte är ute och cyklar.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av WeeMaan:

Tack grabbar.

Anders - Klart du ska skaffa vattenkylning!

Det regnar inte pengar för stunden.

Men visst. Jag har sneglat de senaste månaderna på vattenkylda SUGO SG05 chassin och möjligt är det, verkar dock rejält pilligt.
Får se framöver men som alltid är det kul att se andras byggen. Inspiration om inte annat.

Permalänk
Medlem

Super snyggt! Läste igenom din bygglogg, hur har man kunnat missa den! Underbart bygge. Stilrent och snyggt, älskar temat också Det kliar rätt härligt i fingrarna nu kan jag säga!
En klart 10P blir det allt, allt annat är orimligt

Visa signatur
Permalänk

Skitsnyggt WeeMaan! Fullpoängare såklart!
Är du nöjd med reservoaren/topen till pumpen? Fuunderar på en likadan nämligen men en EK multioption res hade vart snyggare =/
XSPC toppen spar dock bra med plats så det lutar åt en sådan.
Återigen,skitsnyggt! Önskar man hade pengar till ett TJ07 men om man får jobb i sommar ligger det bra till hands för nästa bygge

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggyoc:

Riktigt snyggt, en självklar 5a!

Du hade inte tänkt försöka pressa upp grafikkortet ännu högre med de där fina temperaturerna?

Självklart ska det pressas till det yttersta!
Håller på försöker få 1,1Ghz / 1,3Ghz stabilt nu men den verkar behöva ganska mycket spänning.

Skrivet av sack:

Måste säga att det är trevligt när sådana här byggen letar sig in även här på svenska sidor. Det finns gott om TJ07:or på andra vad jag kan tycka mer entusiast inriktade sidor. Mycket trevligt och välgjort bygge! Även om jag inte tycker att TJ07 är det ultimata chassit, eller jo om du vill ha färdiga lösningar kanske det är det.

Men som sagt ett mycket trevligt bygge! Du kanske skulle kunna tänka dig att kyla ditt moderkort också? Det skulle i mina ögon höja standarden till världsklass.

Självklart är det "perfekta chassit" en smakfråga, men vill man inte bygga ett eget och klarar sig med radiatorytan som får plats i TJ07t tycker jag den är helt optimal. Iallafall för mina behov.
Anledningen till att jag inte har block på moderkortet också är för att jag just ska byta, till ett Rampage III Extreme när det väl kommer ut.
Sen så finns det ju inga "full-board" lösningar för P6T deluxe, utan man måste ha separata för NB/SB och mosfets vilket leder till massor med slang vilket skulle försämra utseendet imho.

Skrivet av qwertyasdabc:

Sack, vad tycker du är det ultimata chassit och vad är det för chassi på CL[M]EAN-MACHINE?

Och WeeMaan, skulle man få plats med två radiatorer, en på varje sida av nätagget, om man moddade så att nätaggregatet satt i mitten av de två nätaggregatsplatserna eller är radiatorerna för breda?

Nej, dock får man plats med en 120.4 och en 120.2 i nedre kammaren hur bra som helst, och sen kan man sätta en tunn 120.2-120.3 i taket också om man moddar lite.
Då borde man ha radiatoryta så det räcker för det mesta.

Skrivet av anders.149:

Det regnar inte pengar för stunden.

Men visst. Jag har sneglat de senaste månaderna på vattenkylda SUGO SG05 chassin och möjligt är det, verkar dock rejält pilligt.
Får se framöver men som alltid är det kul att se andras byggen. Inspiration om inte annat.

Vattenkylning är faktiskt orimligt dyrt om man ska ha kvalitetsgrejjer, och i de flesta fall klarar man sig lika bra på high-end luft. Det är en kul hobby dock, många timmars pysslande.

Skrivet av xion_drifter:

Super snyggt! Läste igenom din bygglogg, hur har man kunnat missa den! Underbart bygge. Stilrent och snyggt, älskar temat också Det kliar rätt härligt i fingrarna nu kan jag säga!
En klart 10P blir det allt, allt annat är orimligt

Tack! Skönt att man får lite god feedback efter alla timmar man suttit och pysslat med detta system!

Skrivet av Sennebring:

Skitsnyggt WeeMaan! Fullpoängare såklart!
Är du nöjd med reservoaren/topen till pumpen? Fuunderar på en likadan nämligen men en EK multioption res hade vart snyggare =/
XSPC toppen spar dock bra med plats så det lutar åt en sådan.
Återigen,skitsnyggt! Önskar man hade pengar till ett TJ07 men om man får jobb i sommar ligger det bra till hands för nästa bygge

Jag är riktigt nöjd med res toppen, man spar plats och den ger bättre prestanda.
Dock ska jag byta till en EK multioption 250 om jag bestämmer mig för att byta färgschema (vilket jag högst sannolikt kommer göra när ja får långtråkigt).
Funderar på svart, blått eller svart, rött. Då blir det omsleevning (tänkte köpa ett Silverstone 100% modulärt nästa gång, spar mycket irritation), byte till någon färgad vätska och genomskinliga slangar + lite andra detaljer.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av WeeMaan:

Dock ska jag byta till en EK multioption 250 om jag bestämmer mig för att byta färgschema (vilket jag högst sannolikt kommer göra när ja får långtråkigt).
Funderar på svart, blått eller svart, rött. Då blir det omsleevning (tänkte köpa ett Silverstone 100% modulärt nästa gång, spar mycket irritation), byte till någon färgad vätska och genomskinliga slangar + lite andra detaljer.

Kan absolut rekommendera den reservoaren om du inte använt den tidigare. Använder den i mitt bygge och det fungerar ypperligt (Sänkte min temperatur i loopen med 10c när jag bytte till den. Vad det beror på har jag ingen aning om, kan ju omöjlight ha med reservoaren att göra tycker jag). Tycker absolut att du ska kolla på lite andra färger också. Skadar ju inte med omväxling! Sök lite sponsorer i och med de modifikationer du ska göra, kanske phoybia eller vad de heter. De har ju väldigt schyssta fläktar när man ska ha ett speciellt tema. Noiseblocker är väl annars rätt najs. Annars passar vitt väldigt bra till din hårdvara. Moderkortet brukar ju sätta färgsättningen för resten av riggen så det blir väl röd/svart då? Har inte koll på vad ASUS ROG III har för färgsättning.

Kan rekommendera Enermax Magma fläktar om du ska ha röd/svart. De blåser riktigt fint, ser fina ut och man kan ta bort fläkten från hållaren relativt enkelt för hand så man kan tvätta av eller måla dem eller vad du nu skulle vilja. Är själv sponsrad av dem i mitt bygge och de är mycket trevliga att ha kontakt med. Det kanske gör mig jävig iof.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

satan va snyggt 10p

Permalänk

Fint 5/5.

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Temjin chassit kommer till sin rätt!

Bliev också på gott humör då jag tycker om fina byggen.

5/5

Permalänk
Medlem
Skrivet av sack:

Kan absolut rekommendera den reservoaren om du inte använt den tidigare. Använder den i mitt bygge och det fungerar ypperligt (Sänkte min temperatur i loopen med 10c när jag bytte till den. Vad det beror på har jag ingen aning om, kan ju omöjlight ha med reservoaren att göra tycker jag). Tycker absolut att du ska kolla på lite andra färger också. Skadar ju inte med omväxling! Sök lite sponsorer i och med de modifikationer du ska göra, kanske phoybia eller vad de heter. De har ju väldigt schyssta fläktar när man ska ha ett speciellt tema. Noiseblocker är väl annars rätt najs. Annars passar vitt väldigt bra till din hårdvara. Moderkortet brukar ju sätta färgsättningen för resten av riggen så det blir väl röd/svart då? Har inte koll på vad ASUS ROG III har för färgsättning.

Kan rekommendera Enermax Magma fläktar om du ska ha röd/svart. De blåser riktigt fint, ser fina ut och man kan ta bort fläkten från hållaren relativt enkelt för hand så man kan tvätta av eller måla dem eller vad du nu skulle vilja. Är själv sponsrad av dem i mitt bygge och de är mycket trevliga att ha kontakt med. Det kanske gör mig jävig iof.

Underligt med en sån stor temperatursänkning, reservoaren ska ju inte påverka temperaturen alls såvida den inte är enorm (läs stor som en pool), kanske var en "bad mount" innan?
Ska kolla upp om någon skulle vilja sponsra mig till en uppdatering av detta projekt eller ett helt nytt kanske, skulle ju vara perfekt!
Moderkortet spelar stor roll i färgsättningen ja, RIIIE är ju svart / röd, men när man tar bort kylningen vet jag inte riktigt vilka färger som sticker ut mest, måste kolla närmare på det.
Enermax magma är jäkligt snygga, samma med deras vita modell som lyser rätt så stilrent, skulle kanske kört med såna men hittade inte i 92mm.
Om det blir svart / blått så lutar det nog åt Noiseblockers blåa fläktar, dom är riktigt bra och snygga.

Skrivet av contra:

satan va snyggt 10p

Skrivet av ÖverKlokarN:

Fint 5/5.

Skrivet av fesen:

Temjin chassit kommer till sin rätt!

Bliev också på gott humör då jag tycker om fina byggen.

5/5

Tack så mycket! Värmer alltid med lite beröm.

Visa signatur

i7 920 @ 4.4 Ghz - HT On | HD5870 | Vertex SSD | Thermochill 120.4 - Heatkiller 3.0 - EK5870 | Silverstone TJ07
TJ07 WeeMaan Edition :D

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av WeeMaan:

Underligt med en sån stor temperatursänkning, reservoaren ska ju inte påverka temperaturen alls såvida den inte är enorm (läs stor som en pool), kanske var en "bad mount" innan?
Ska kolla upp om någon skulle vilja sponsra mig till en uppdatering av detta projekt eller ett helt nytt kanske, skulle ju vara perfekt!
Moderkortet spelar stor roll i färgsättningen ja, RIIIE är ju svart / röd, men när man tar bort kylningen vet jag inte riktigt vilka färger som sticker ut mest, måste kolla närmare på det.
Enermax magma är jäkligt snygga, samma med deras vita modell som lyser rätt så stilrent, skulle kanske kört med såna men hittade inte i 92mm.
Om det blir svart / blått så lutar det nog åt Noiseblockers blåa fläktar, dom är riktigt bra och snygga.

Det måste ha varit en bad mount. Iof så kan det bero på att min gamla mcres var precis vid utblåset på grafikkortet, medan EK reservoaren har större yta. Men det kan mycket väl ha varit någonting som inte satt riktigt som det skulle. Lycka till med att hitta sponsorer! Du har ju fått uppmärksamhet här iallafall så det är säkerligen inte helt omöjligt. Jag skulle nog dock vänta på nya moderkortet och kanske modda det där du hade tänkt i fronten innan. Fast jag fick sponsring innan jag var helt klar med datorn. ^^,

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Solklar 5a