SweClockers 5.0 lever!

Permalänk

Wow, vilken re-make !

Works like a Charm, för yours truly.

Och därtill gott för ögat.

Suveränt jobbat, Staff.

Tack Stor Tid, för allt ert jobb lagt in.

5.0 äger.

Visa signatur

Dell Lati-Dude E5540 Intel i5 4200U 2.30 GHz | 15.6" | 4GB RAM | W10 || HP ProBook 4520s | Intel i5 480M 2.66 GHz | 15.6" | 4GB RAM | ATI Mobility Radeon HD 5470 | W7 Pro || HP 625 | AMD Athlon II P320 | 15.6" | 2GB RAM | ATI Mobility Radeon HD 4200 | W10 || Power Macintosh G4 | Dual 7400's | 500 MHz | 512 MB | 2X AGP ATI Rage | OS X 10.3.9

Permalänk
Medlem

Hmm... som många av tidigare inlägg har påpekat har framförallt första sidan varit rörig med det nya temat och funktion/användbarheten har haft olika brister i forumet (och en och annan bugg) men som jag förstår finns det tydligen en "lista" redan på saker som ska ordnas till med tiden. Kan det möjligen göras en del personlig anpassning på forumet för de personer som nu inte gillar det nya forumtemat?

Något som även jag bl.a. saknar från det gamla forumet är en mer logisk och övergripande "sökknapp" till nya skrivna inlägg på forumet efter att man har loggat in på forumet för att se vad som har skrivits för något nytt sedan senaste besöket. Men det kanske återkommer med tiden?

Ja, det nya forumtemat ser rätt fräscht ut men det behöver som en del inlägg i tråden skriver en del tillvänjning innan man blir van med den... dock tycks en del personer vilja lämna forumet på grund av det nya forumets utformning tråkigt nog?

Jag hoppas nu att det blir några nya tillägg och förbättringar på det nya forumet framöver, så att den blir lite mer användarvänlig för fler människor i stort.

Bra jobb annars med forumet SweClockers.

/Saint25

Permalänk
Medlem

Idag märkte jag av skillnader i designen när man läser nyheterna....tack så sjukt mycket Sweclockers!
Äntligen kan jag börja läsa dom igen, för innan så var det för mig så otroligt påfrestande. Kul å se att ni lyssnar på oss och våra förslag till förbättring, kudos!

Visa signatur

Corsair Obsidian 650d | Asus P9X79 LE | Intel Core i7 3820 @ 4.7 GHz | Corsair XMS3 1650 MHz 16 GB vengenance | MSI GeForce GTX680 2GB Twin Frozr III x2 SLI | Samsung SA24A350H | Windows 7 Professional x64|

Permalänk
Medlem

Har ni sett någon skillnad i besökarantal efter förändringen? För min egen del, så är jag in här betydligt mindre än tidigare just för att färgvalen är så enormt irriterande och oproffsiga. Det stjäl all fokus från övriga förändringar. Jag får ont i ögonen och huvudet av att försöka läsa på forumet. En kraftigt orange rad mitt bland ljusa grå färger. Aj! Hoppas varje gång numera när jag kommer in här att ni insett fadäsen och tonat ner färgerna, men icke. Gör åtminstone ett tema som man som inloggad användare kan använda så kanske man orkar vara kvar här?

Tänk på hur många forum och sajter det finns där ute. Inte många använder de här färgerna. Det kanske säger en del?

Plus, fixa en mindre uppdatering så att besökta inlägg har en annan färg. Använd inte samma färg, det är inte ok.

Permalänk
Avstängd

Vissa Smileys ser lite konstiga ut. När man skriver (sad) så ser den ut som :/ eller nåt. Vill fortfarande ha Smiles i en ruta bland formateringsverktygen. Jag känner inte till alla smile tecknen man ska använda

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Se-citerade-posterfunktionen, lever den?
Min säger att jag blivit citerad 6 gånger i Thubantråden, men det blev jag nog inte. Länkarna leder till andras poster.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Hjälpsam

Alt-B,U,I funkar inte.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Kolsvart Katt:

Se-citerade-posterfunktionen, lever den?
Min säger att jag blivit citerad 6 gånger i Thubantråden, men det blev jag nog inte. Länkarna leder till andras poster.

Troligtvis någon som citerat dig och tagit bort inläggen.

Skrivet av Ratatosk:

Alt-B,U,I funkar inte.

Ingen aning vad du menar.

Använd feedbackforumet istället, blir för många ställen för oss att hålla koll på annars.

http://www.sweclockers.com/forum/feedback

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015